1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Vaak worden er minen gedumpt op de plekken waar voertuigen spawnen, meestal net nadat je een base hebt ingenomen. Heel irritant hoewel ik het zelf in het verleden ook al gedaan heb :+
     
  2. Se7eN

    Se7eN Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat wist ik niet, soms kwam iemand ook echt mij opzoeken terwijl ik zeker wist dat ik niet schoot. Ben pas level vijf en speel tegen veel hogere levels die de maps al kennen, vrij irritant :{.
     
  3. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Motion sensors kun je grof veel punten mee halen als je ze goed gebruikt. Het is +20 per motion spot assist, dus als je zo'n ding neer gooit in een vrij actief gebied krijg je toch zeker wel tegen de 200 punten. Dan hoeft het nog niet eens nuttig geweest te zijn voor je team, maar je krijgt wel medals.:+
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Word nu toch wel een beetje simpel van die kut geresette stats, elke keer maar weer staat alles op 0.
     
  5. Forty

    Forty Guest

    Haha niet als ik in het potje zit.
    Ik pak m'n tracer en knal je vrolijke gezicht uit de lucht.
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Net waren de stats weer geupdate gelukkig, heb nu een Gold award met elk Vietnam wapen en ook 100 kills met Vietnam tanks. Nu nog de 50 Huey kills... heb er nog geeneens 10 hahah.
     
  7. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Tracer _O_
     
  8. djpj

    djpj Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Die choppers zijn echt veel te slap gemaakt in Vietnam, totaal nutteloos gewoon.
     
  9. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Grapjas, dat lukt je nooit in een miljoen jaar. Vlieg te snel en erg hoog en anders heb ik nog wel flares\o/
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Of ze waren gewoon te sterk in BFBC2?
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik neig naar dat laatste
     
  12. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    vehicles zijn lame!
     
  13. djpj

    djpj Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat ook, maar ze zijn met de m60 alleen al met 1 magazijn uit de lucht te knallen, daarbij ook nog eens dat ze met tanks (main cannon) ook al veel te makkelijk zijn neer te knallen.

    In bad company was de blackhawk altijd al de slechtste, maar nou ook nog eens het slapste voertuig in de game.

    En kills maken in dat ding voor die achievement lijkt al helemaal onmogelijk!
     
  14. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Kills maken is zeker wel te doen hoor , maar je hebt een beetje geluk nodig.
    Maar vaak is het tegenteam vol op je aan het knallen en dan ben je met een paar seconden weer klaar.

    Ik speelde gister 1 potje op Operation hastings en ook daar kan je met de boot onder de map :mad:
    Voorlopig speel ik wel wat anders want dit is echt bullshit en bederft het spelplezier.
     
  15. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Sinds een weekje een beetje aan het spelen, rush is het denk ik dat je telkens van die targets moet slopen en dan naar de volgende! Speel vooral om de objectives en het samenspelen/werken met anderen! Kwam er achter dat me k/d 1.28 is :)! Voeg me maar toe als je iemand zoekt die wel team gericht speelt :)
     
  16. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Als ik ooit langer dan een minuut in de Huey heb gezeten is het lang, dat ding kan echt wel ff wat meer armor gebruiken. Ben ook geen fan van de beruchte Atacama Desert (CQ) helikoptert groeps verkrachtingen maar je mag er best iets langer dan niet mee mogen vliegen.
     
  17. djpj

    djpj Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja precies iedere keer als Atacama Dessert komt probeert iedereen een heli te krijgen en dan spawnrapen :p
    En het andere team is pas echt gepwnd als je ook nog eens die van hun erbij jat:thumbs:

    maar als het bij mij gebeurt leave ik direct, of ik ga serieus die heli uit de lucht proberen te knallen met de AA
     
  18. djpj

    djpj Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is het hem nou juist, er zitten zoveel tanks in dat er sowieso wel 1 op je aan het knallen gaat, tel daarbij de M60 op, en je bent met 20 seconden weer op de grond. Ik heb echt 1 kill per dag met dat ding, en als je zo'n slappe heli maakt moet je geen achievement maken met maar liefst 50 kills:F:

    P.s. speel hardcore, dan heb je geen last van die boot
     
  19. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan het dan zijn dat dat bij hardcore niet gebeurd dan?

    -Edit- ff op youtube gekeken hoe het werkt , je moet dus een boot opblazen met c4 maar dat werkt dus niet in hardcore omdat je dan je teammate killt :)

    Hopelijk fixen ze het wel snel :)
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2011
  20. djpj

    djpj Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat net in een match op operation Hastings en heb eindelijk langer dan een minuut in die heli blijven zitten, 5+ kills gemaakt terwijl we het andere team nogal aan het rapen waren :cool:
    Op hardcore+vwarHD gaan poppetjes met 1 burst rockets dood.

    Dus ik ging ff bij me stats kijken hoeveel kills ik nu wel niet had, hij was heel lang bezig met me stats aan het updaten en toen stonden opeens al m'n stats op 0, level 1 enzo. gelijk gevolgd door 'saving' rechts boven in, ik denk ik ben mooi de sjaak:mad:
    Geen probleem even Xbox opnieuw opstarten, maar nee nog steeds alles nul. WTF IS ER AAN DE HAND?

    je gaat me toch niet vertellen dat een EA spel me wéér teleurstelt door dit soort fouten he, heb 150+ gameplayuren
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina