1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. robindeb91

    robindeb91 Bier is lekker

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    rush is meer strategie aangezien het heel duidelijk is wie er moet aanvallen en wie er moet verdedigen.

    conquest is het allebei, maar vele gaan alleen maar aanvallen. waar ik me hierbij aan erger is dat er dan niemand meer bij de thuisbasis spawnt. staan daar gewoon 2 tanks klaar en niemand gebruikt ze.

    Maar je hebt voor beide gewoon een goed samenwerkend team nodig hebben anders win je hebt bijna nooit. de meeste mensen "luisteren" meestal wel naar squad orders, das ook een manier om van je squad een (redelijk) fatsoenlijk team te maken.


    hopelijk komen mappen als harvest day, oasis en final ignition terug, dat waren geniale mappen perfect voor rush.
     
  2. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    conquest was op Modern Combat echt geniaal. En in de oude BC was het ook best leuk vond ik.

    Maar dat waren ook geniale maps, van mij zouden er zo nog wat maps daarvan terug mogen komen:
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=82616&highlight=Modern Combat

    En dan bij maps.
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2010
  3. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Dat heb ik dus met Rush, ik speel eigenlijk nooit meer in een friend/XBW squad en de 15+ rush maps die ik alleen gedaan heb was ik altijd de mongool die zichzelf in erin gooit om die bommen maar te zetten terwijl de helft van m'n team ergens halverwege met z'n lul staat te slingeren.

    Met Conquest heb je bijna altijd de keuze met wat je gaat doen en zelfs in je eentje kun je heel veel verschil maken, terwijl je met Rush veel meer op je team mates moet rekenen.
     
  4. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Vandaar dat ik jouw altijd conquest zie spelen :+. Ik heb eigenlijk geen zin om alleen te spelen, maar zodra ik begin zijn andere mensen nog niet bezig. Zodra andere friends beginnen te spelen ben ik meestal al met een andere game bezig :9.

    Misschien heb je gelijk, wat conquest in je eentje betreft :)
     
  5. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik speel eigenlijk ook veelal conquest, ik ben dan ook van de 'ouwe stempel' en blijf dit DE Battlefield mode vinden:+

    Bij Rush ben je wel erg afhankelijk van je team, en ik vind het ook vaak dat je een beetje 'vast' zit. Bij conquest heb je lekker veel vrijheid.
     
  6. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Jah :cool:
    Speel zelf ook niet zo vaak meer, heb nu zooooveeel games hier liggen nog. Maar stiekem wil ik toch graag het liefst BC2 doen :+ Heb zelfs die veranderde maps nog niet gecheckt.


    P'cies! :b:

    In de oude Battlefields was er niks anders en nu ik alles wel gecheckt heb blijft dit gewoon de leukste mode, overal op de map is meestal gewoon wel wat actie.
     
  7. Goof R Dam

    Goof R Dam Goof R dam

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vond kontquest bij bf2 het vetst (wake island). Sinds de serie bad company is begonnen lijkt het wel of de kontquest mode een onder geschoven kindje is ten opzichte van rush mode. Conquestmaps zijn te groot voor te weinig man. En die rush maps zijn imo goed over nagedacht. Ja soms heb je wel het gevoel dat je geen kant op kan als attacker maar vaak wil dat niets anders zeggen dan dat je tegen een goed team speelt of het ongeluk dat iemand van de tegenpartij al jou sluip routes (toevallig) kent....
    Nee doe mij maar rush.... met veel C4 op port valdez....
     
  8. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Merk dat iedereen beetje over BC2 is.
    Word erg weinig gespeeld meer door mensen uit m'n vriendlist waar 2/3 weken geleden altijd wel minimaal 10 man online waren met bc2
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Map met 4/5 bases zijn ook minder. Vaak komt er steeds 1 persoon de base proberen over te nemen...
     
  10. dubbeldekker

    dubbeldekker Active Member

    Berichten:
    93
    Leuk Bevonden:
    0
    Maak de laatste tijd steeds vaker mee op Conquest dat je met een enorm goed team speelt, meteen alle vlaggen verovert en je team vervolgens een beetje bij de spawn van de tegenpartij gaat zitten die er dus niet meer uit kunnen komen. Menig potje op die manier dik gewonnen.
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hoop het ook, ik vind de Bad Company 1 maps nog steeds stukken beter als deze.

    Niet dat deze maps verkeerd zijn, maar die van BC1 waren gewoon perfect imo.
     
  12. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Vind Arica Harbour, en die map v/d demo, naam totaal vergeten, totaal geen verkeerde map hoor!

    Maar Final Ignition en Oasis blijven imo de beste maps nog steeds ja.
     
  13. TruthLies

    TruthLies Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Port Valdez! :)
     
  14. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Lijkt me saai:p

    Ik heb liever een balanced shootout in RUSH dan gaat het nog ergens over.

    Zo'n makkelijk potje is net als voetballen tegen Andorra, wordt het 5-0 of toch 8-1?
     
  15. xCraftySlyFoX

    xCraftySlyFoX Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
  16. RapidWouter

    RapidWouter Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    jullie zijn blijkbaar niet zo heel positief? kheb het spel net gisteren besteld, dus komt vandaag binnen, zal dan ook eens m'n mening geven zeker.. :D
     
  17. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben er absoluut positief over de game hoor, begrijp me niet verkeerd.
    Alleen de eerste paar weken hebben we 'm natuurlijk de hemel in geprezen, nu beginnen de foutjes duidelijk te worden. Deze wegen alleen absoluut niet op tegen alles wat de game goed doet.

    Er zijn hier en daar gewoon wat puntjes die beter gekund hadden(bv. meer/betere maps, betere menu's en wapens hadden wat gebalanseerder gemogen.
     
  18. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Ik heb de game (+demo) nu meer dan 100 uur gespeeld, en begin een klein beetje 'vermoeidheid' verschijnselen te vertonen.

    Hoe kan ik er nog 100 uur aan vast plakken?

    - Meer maps
    - Vollere servers!!!!!
    - (plus nog wat klein grut wat verder niet zo spannend is zoals M60 iets minder krachtig etc)

    Vooral die leeglopende servers/lobbies erger ik me aan. Er zijn meer dan genoeg spelers maar op een of andere manier weet DICE/EA ze niet te mergen tot 12-12 lobbies.

    Waarom is dit een probleem? Omdat de maps gebouwd/getweaked zijn op 12-12. Met 8-8 of nog minder loop je er soms zo doorheen.

    Maar ook al raak ik een beetje uitgespeeld, ik geef de game (MP) toch een 9,5/10 ... de SP is forgetable, heb hem niet eens uitgespeeld, voor mij 7/10 max
     
  19. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Als ze deze mappen van MC er nou in zouden doen, zouden ook prima als rush maps kunnen:

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    en dan + die 3 bc maps die hier paar posts boven gezegd zijn. Dan is de game nog goed voor uren en dan ook echt uren gameplay.
     
  20. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73

    ja dat zie ik ook idd ... nou heb ik zelf ook weinig gespeeld omdat ik geen tijd heb en de laatste week ff de nieuwe mappack van MW2 gespeeld maar net zoals BC1 zal het een select clubje blijven die het dan nog vaak zal spelen ;)

    ik ben na een week MW 2 spelen het wel weer ff zat dus ik ga iig alleen nog maar BC2 spelen dus ik zal je toevoegen Flix ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina