1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Als ik klaar ben met JC2 zal ik ook weer eens een potje joinen bij jullie :)
     
  2. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik pak het spel wel weer op zodra ze de balans van de wapens patchen. :) Normaal speel ik bijna elke avond wel een paar potjes, maar diverse foutjes in het spel beginnen me dusdanig te irriteren dat ik 'm lekker in de kast laat staan.

    Sommige mensen weten niet hoe ze de recon class nuttig kunnen gebruiken.

    [​IMG]

    Attacker en defender zaten nog net niet naast elkaar te snipen, maar het scheelde niet veel... Ze keerden ook telkens naar dezelfde plekjes terug.
     
  3. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    LOL ik zit met hetzelfde probleem. JC2 is gewoon té leuk :+.
     
  4. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    argh op dit moment heb ik ff een schijt hekel aan deze game.
    Stomme medics die je reviven zonder te kijken of er enemy's zijn, kut snipers die niks doen dan alleen maar proberen te snipe op stilstaande targets, maps die je wel hebt gezien, mensen die je kills stelen, Kut M60 en nog veel meer.
    Echt, ik heb het even gehad met deze game.
     
  5. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    heb morgen waarschijnlijk de limited edition binnen, kan niet wachten! add me maar als je online een potje wilt spelen.

    Groeten,
    Erwin van..
     
  6. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
  7. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Even aanvullen met irritaties die ik gisteren en vanochtend ben tegengekomen :+:

    • Ongebalanceerde teams: 5 vs 12
    • Lege servers op willekeurige tijdstippen: bijv 4 vs 4
    • Op 1m afstand leg je het af tegen een Medic met M60 omdat twee schoten van je shotgun/sidearm niet worden geregistreerd omdat de Medic gebukt zit.
    • Medics die in struikjes of hoekjes van huisjes campen en sprayen met M60
    • 40mm GL spam festijn
    • Mensen die het voor elkaar krijgen om in een muur/rots te gaan zitten zodat je ze niet kan raken maar andersom natuurlijk wel
    • Je ziet mensen op een heuvel of in de verte stilstaan/lopen maar je kan ze met geen mogelijkheid raken, ondanks dat je de kogel letterlijk ter hoogte van hun lichaam/hoofd ziet inslaan. Binnen twee tellen wordt je door dezelfde persoon middels een headshot gedood. Is geen lag, want via de killcam zie je ze op exact dezelfde locatie zitten en soepel rondkijken/bewegen.
    • Echt niemand uit je team die bezig is met het aanvallen of verdedigen van M-com stations. Lijkt meer op een deathmatch.
    • 12x zoom scope werkt plotseling niet meer
    • Connectie met EA server verbroken of connectie met game verbroken. Na vijf verschillende modems en alle mogelijke instellingen tot het punt dat de PS3 in de DMZ staat, moet het imo toch echt aan de netcode van Dice of de servers van EA liggen want alle andere online games/services werken uitstekend.
    • Je kiest map A en komt in map B terecht
    • Je kiest map A, komt in map A, maar na een paar tellen (krijg niet eens de tijd om te spawnen) is het potje afgelopen en kom je alsnog in een andere map terecht
    • Kit voorkeuren worden plotseling gereset waardoor je elke keer alles weer opnieuw moet instellen
    • Helft van je team gaat alleen maar in de basis van het andere team lopen kutten ipv m-com stations te verdedigen
    • Regelmatig lag, en soms zelfs een vastloper. Komt alleen voor wanneer je stats worden bijgewerkt. Lijkt een stuk erger te zijn geworden sinds de release van het 2de mappack
    • Baserapers.... ipv m-com stations aanvallen/verdedigen blijven we als een imbeciel in de vijandige basis hangen om mensen die spawnen meteen weer te killen. Het is natuurlijk ook een manier om te winnen, en niet iedereen heeft dezelfde speelstijl, maar baserapen vind ik zo ontzettend lame....

    Verder is het best een vermakelijk spel. 8)

    Edit: idd de PS3 versie
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Gaat over PS3 dus. O-)
     
  9. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Is er al iets bekend over een patch? :) Wil deze toppert wel weer spelen maar de frustratie word me na 30 min meestal al teveel om nog zin te hebben.
     
  10. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Wat een rotvolk zeg in hardcore :mad::mad::mad:

    Ik zit lekker in de uav op port valdez, wordt ik gewoon geteamkilled met c4, 2 keer over, omdat ze er zelf graag in willen zitten..
     
  11. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook een leuke fout is als je bijvoorbeeld wordt neergeschoten je kiest andere wapens en opeens komt er weer zon kutmedic 50 punten halen en dan sta je daar levend een wapen te kiezen en je kan niets meer doen dan suicide. deze game verveelde helaas erg snel en te weinig spelers, ik ben toch weer MW2 gaan spelen.
     
  12. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Met de bovenste 2 helemaal mee eens (360)
    Een aantal zaken heb ik verder weinig last van
    Medic/M60 losertjes kan je DICE niet aanrekenen
    Op zich niets tegen Medic, niets tegen M60, maar wel tegen de combi. Slaat nergens op dat Medic een betere Assault lijkt te zijn dan een Assault (hoewel ik zelf dus gewoon An94 en nu M16 gebruikt)

    M60 nerfen zou ik zelf doen door de gun een 'trage opstart' te geven. De damage is ok voor zo'n gun, maar je moet er niet mee kunnen snipen een assaulten. Anyway, ik ben geen DICE maar aan sommige zaken zouden ze zeker wat moeten/kunnen doen.

    Maar
    :)
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2010
  13. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Heb vanavond weer een paar uurtjes gespeeld en ging weer lekker :)
    Nergens frustratie ofzo, gewoon veel samenwerken met goede squad en de rest gaat vanzelf!
     
  14. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Net weer een potje BC2 gespeeld, begon alleen, maar het lijkt er op dat het 'lamer' is dan voor de tijd :mad:. Meer gecamp, teams die minder uitvoeren en overpowered wapen gebruik :mad:

    Gelukkig de rest van de tijd wel in een squad, toen ging het wat beter :D

    Nou jah, misschien over een tijdje weer plezier voor mij :9
     
  15. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Morgen weer? :b:
     
  16. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik beloof niks, waarschijnlijk wel :+
     
  17. coen the stig

    coen the stig Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    ging gister wel lekker met een goede squad. Had een paar lekkere potjes alleen had een paar keer dat ik van server af werd gegooit:mad:

    Was tijdens een potje aan het sniperen en toen ik net schoot sprong een teamgenoot er net voor. Ik schoot toen door me teamgenoot heen toch nog iemand dood.
     
  18. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Vind het spel soms te frustrerend om alleen te spelen(altans, alleen.. met vreemde in een squad). Wat een prusters zitten erbij zeg. Had gister in één potje(op paradiso, eerste 2 crates) de bomb 11 keer gearmed, omdat je zo door hun verdediging heen kon komen.
    Alleen omdat de gebouwen eromheen al kapot waren zat ik dus steeds in the open, en werd gewoon elke keer doodgeschoten.
    Als m'n squad me gewoon ff beetje dekking geeft oid hadden we 'm gewoon gehad, Alleen waren ze zo druk bezig allemaal te snipen met de M60 vanaf die berg hadden ze het niet eens door dat ik bij de crates zat geloof ik.
     
  19. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Dat helemaal alleen spelen heb ik inderdaad om dezelfde reden ook wel grotendeels opgegeven. Ik speel wel iets anders tot er enkele kennissen online zijn om te joinen voor wat BF2.
    Je zou wel gebruik kunnen maken van smoke grenades als er geen beschutting meer over is, maar inderdaad als er dan helemaal niemand je komt helpen chargen/bewaken is dat echt een ondankbare en frustrerende onderneming.
     
  20. Fatih06

    Fatih06 Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    srry voor of topic maar wat betekend oid?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina