1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ICON

    ICON Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    of iets dergelijks
     
  2. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Is de 360 versie op dit moment ook zo dramatisch brak dat je continu in potjes terecht komt waar je met maximaal vier man rondloopt? Of dat het 3 vs. 12 is? Gisteren en vandaag vrij dus ik denk af en toe even een potje BC2 spelen, maar het is echt weer om te janken zeg.
     
  3. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel elke dag 1 of 2 uurtjes denk ik, maar dat ben ik de laatste paar weken niet meer tegengekomen. Moet er wel bij zeggen dat ik meestal tussen 9 en 12 uur 's avonds speel, dus dan zal het vast wel iets drukker zijn.
     
  4. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Heb ik ook wel een paar keer meegemaakt, maar niet echt continue zoals jij het doet overkomen op de PS3, soms een af en toe een game wel maar als je een nieuwe ingaat zit die meestal wel vol.

    Snap niet dat ze gewoon deze 4v4 games samenvoegen met andere matches die lage aantallen hebben of 12v4 auto-balanceren, zat laatst ook in zo'n game. Echt geen pretje 8)
     
  5. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Normaal speel ik dus ook altijd 's avonds, en dan kom ik het ook tegen. Dan is het inderdaad drukker, maar alsnog flink ongebalanceerde teams.

    Zal eerdaags eens de 360 versie lenen. Als die stabieler is haal ik 'm wel voor m'n 360. Als je moet wachten tot EA/Dice de problemen oplossen zitten we hier al weer af te geven op de problemen met BC3 online. :+
     
  6. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    :lol: So true :lol:
     
  7. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Tot 23.00u kom je meestal wel in redelijk volle matches (RUSH). Daarna begint ook de leegloop. Ga dan vaak met wat vrienden naar SDM.

    Ik bekijk ook vaak even de 'scoreboard' of die een beetje balanced is. Ranks 20+ hebben meestal nog wel een idee waar het over gaat. Niet altijd natuurlijk.

    De kans dat je bij een 12-12 match een paar gasten treft die ook nog aan RUSH doen is wel groter dan bij een 8-8 of nog minder. Wat dat betreft blijf je vaak brakke matches/teams tegenkomen.

    Toch zitten er meestal wel weer een (paar) potje(s) bij die wel de moeite waard zijn, daar doe ik het dan maar voor.
     
  8. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.306
    Leuk Bevonden:
    365
    Ik kom het ook weleens tegen op de PS3, maar is meer een zeldzaamheid, dan regel. Speel ook voornamelijk in de avonduren, maar veelal zitten de servers gewoon vol. Wat ik meer mee maak, is dat ik een vriend wil joinen, maar ik er niet bij kan komen, omdat de server juist vol zit.

    Gister tot een tot 03:00 uur online geweest en tot die tijd ook geen problemen ondervonden. Het werd wel een team van 10 vs 10, maar dat is nog goed te doen.
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2010
  9. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    IK had pas idd ook zon potje dat wij met ze 5en tegen 12 andere moesten.
    ik spawnde toen in een ingestord gebouw in valparaiso in ik was in minder dan 1 sec dood.
    ik dacht dat ik gewoon pech had maar het gebeurde nog een paar keer.
    bleek dus dat er 12 man om het gebouw stond te pre-aimen op ons spawn.
    ik spawnde ook steeds op precies dezelfde plek.

    jammer
     
  10. black raven 8

    black raven 8 Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat ik bijzonder weinig frustrerende momenten heb gehad vanaf de release. En ik speel het voor mijn doen best veel.
    Tis eigenlijk de enige mp die me echt boeit.. geweldig vind ik het.
    Ik vind het ook voornamelijk leuk om samen te spelen.
    Alleen in een potje stappen, moet je echt mazzel hebben dat je met minimaal 2 in een squad spelen die ook gewoon netjes bij elkaar blijven en samenwerken.
    Alleen voor een m-com gaan is niet te doen.. dat kun je vergeten. Neem als assault wel steeds vaker smokelauncher mee.. dan kun je jezelf nog iets uit het zich onttrekken als je een gevaarlijk stukkie moet oversteken.
    Tja en gasten die in een hoekje zitten te sprayen met een m60.. als ze het een taktiek vinden.. laat ze. Gewoon goed opletten en het hem afleren.
    Vind de wapens aardig in balans hoor. Je moet gewoon goed kiezen voor de afstand waar je ze voor gebruik.
    Ben alleen 1x met 1 schot van een afstand neergeschoten door een shotgun.. dat ik dacht.. kom op jongens.. vanaf die afstand heeft zo'n ding geen effect meer.
    Maar verder heerlijk sfeertje.
     
  11. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Op zich vind ik SquadDeathMatch ook wel vermakelijk. Heeft weinig met Battlefield te maken maar de sfeer van good old TerroristHunt is daarentegen wel aanwezig.

    Thunt (4p coop) speelde ik veel in bv RS:Vegas, echter in BFBC2 SDM zijn de AI terroristen dus vervangen door een setje echte spelers en dat is toch elke keer wel weer meer uitdaging dan AI (door dit effect heb ik tegenwoordig ook weinig zin meer in spelen tegen AI, vind ik gewoon niet zo leuk meer)

    SDM is een zeer aardige tussenvorm tussen fullTDM en FFA
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    XBL is sowieso stabieler dan PSN.
     
  13. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Maar Bad company 2 gaat via dedicated servers van EA-games ook op de 360.
     
  14. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Kan iemand mij vertellen waarom als ik online speel en ik wordt afgeknald en druk op de backbutton zie ik dat ik rang 1 ben. Maar als ik weer in de lobby kom, ben ik weer rang 4 (mijn huidige rang) Waarom ben ik dus tijdens het gamen dus maar gewoon rang 1?
     
  15. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit heb je soms, heb ik ook vaak! Gewoon niets van aantrekken en verder spelen!
     
  16. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Juist, heb ik ook maar als ik dan punten haal zie ik wel weer mijn rank :eek:
     
  17. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Vandaag voor het eerst meegemaakt dat ik iemand knife, ik bloed enzo zie spatten, maar enemy overleefd het en knifed vervolgens mij... Oh Joy
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Net op het einde ging het opzich best aardig samen met Ic3DFire, maar wel erg kut dat we dat potje op Port Valdez net verloorde met nog 8 enemies te gaan ofzo.. :'-(
     
  19. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Maar wel de beste squad hebben met zijn 3tjes! Helaas heb je een heel team nodig om te winnen :mad:
     
  20. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Ha, de 2 x platinum is binnen. AN94 en M16, heerlijke wapens. Ga nu 'terug' naar XM8+RDS+Magnum, speelt ook eigenlijk wel lekker alleen mid/long range is ie minder dan die andere 2.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina