1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    _0/
    vond het vooral aan het begin erg irritant toen de kisten zonder te armen opgeblazen werden, kan daar echt niet tegen.. Maar ging voor de rest wel lekker ja, al hadden zij wel duidelijk een beter team
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    _O_
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    verloren :emo:
     
  4. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Dat is inderdaad erg vervelend, vooral de 2e base bij Port Valdez. Ze hoeven dan alleen maar met een paar rocket launchers of een tank beide gebouwen kapot te schieten, en klaar is kees.

    De AT4 werkt trouwens ook zeer goed op de crate, ik geloof dat ie met ongeveer 6 schoten daarvan stuk is ;)
     
  5. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Nog meer mensen last van lag?
     
  6. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja [noparse](PS:cool:.[/noparse]

    Morgen maar eens de 360 versie uitproberen. Klote dat ik alles weer vrij moet spelen, maar als het beter loopt is het niet anders. Al verwacht ik eigenlijk van niet omdat alles via de servers van EA loopt, en het volgens mij verder niets te maken heeft met Live of PSN.
     
  7. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Xbox versie gister en vandaag totaal geen last gehad van lege servers/lagg of wat dan ook.

    Wel ben ik bijna klaar met deze game. Het is gewoon te frustrerend met die m60 stakkers die altijd maar ergens zitten te snipen/sprayen. echt verschrikkelijk.
     
  8. xCraftySlyFoX

    xCraftySlyFoX Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag nog gespeeld, geen lag, lege servers, maar die M60:'-(
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    M60 mag inderdaad wel eens gepatched worden...

    Vanmiddag eindelijk level 22 geworden, nu nog de laatste 2 wapens voor de Engineer en Medic class unlocken. De 6 maps beginnen me soms ook wel wat te vervelen (was bij Bad Company 1 vele malen minder het geval vreemd genoeg), ik hoop dan ook dat ze snel met DLC komen!
     
  10. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Vind het erg jammer.
    game zelf verveeld nog totaal niet. Oke, meer maps zouden geen overbodige luxe zijn alleen niet echt noodzakelijk imo.

    Zou deze game graag nog veel en veel meer spelen, alleen door de andere word de hele game-ervaring voor mij verneukt.
    Ik wil samenspelen, samen winnen, samen ownen etc.
    Nu ishet allemaal stelletje pikkies die in een hoekje zitten met hun m60 en sprayen op alles wat beweegt. Was gister bv in Valpariso defense. zaten 5-8 gasten van de assault groep op die heuvel in de bosjes(eerste set crates) de hele bol onder te sprayen met hun m60's. Kreeg er steeds hooguit 3 dood voor zelf kapot geschoten te worden gezien 2/3 kogels van zo'n m60 genoeg zijn. En hun doden werden direct weer gerivived omdat ze daar met alleen maar medics zaten.
    Ben op een gegeven moment maar gewoon weg gegaan omdat ik in staat was m'n controller door m'n tv te gooien uit frustratie.
     
  11. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat is imo nog het meest irritant aan de M60. Op korte afstanden leg je het eigenlijk altijd af tegen een medic met z'n M60. Ook al leeg je een fractie van een seconde eerder een half magazijn van een assault rifle of sub-machine gun op z'n donder.

    Spawn killers wordt je ook schijtziek van. In 't begin viel het allemaal nog reuze mee, maar het lijkt wel alsof steeds meer mensen een bepaalde speelstijl overnemen. Het is aan één stuk door: mortar strikes, 40mm GL spam, M60 spray, spawn killers (tanks). Héél af en toe zie je iemand nog eens een m-com station armen. Dat zijn over het algemeen de leuke/spannende potjes die langer duren dat 10 minuten. Beter dan de gebouwtjes kapot spammen met tanks, UAV, mortar strikes, C4 en RPG's om destruction 2.0 kills te scoren.
     
  12. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik ook, in cqb leg ik het vaak (maar zeker niet altijd) af tegen een M60 terwijl ik een UMP/USAS of M16 heb (M16 schiet trouwens ook verdomd snel).
     
  13. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik wilde ze net ook gaan posten. :9

    Pff zo zie je maar hoeveel die M60 wordt gebruikt en vooral ten opzichte van de andere Medic class wapens. :eek:
     
  15. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    De m60 ruled ook gewoon , je hebt echt een voordeel ermee.

    Ookal schiet de tegenpartij eerst dan nog win je het duel vaak.
     
  16. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben benieuwd of de M60 nog populair is als Dice dadelijk de balans aanpast. Net ook weer vijf keer gedood door een M60. Drie keer schoot ik veel eerder, en ik raakte 'm ook. Die kerel draait zich om, prrrt en vervolgens ben je dood. Andere twee waren headshots van campers:

    [​IMG]

    Daarna even een GOL opgepakt van een dode recon en die gozer teruggepakt. Leverde me mooi een marksman bonus op van 500+. Die gasten zitten dus van zo'n afstand met een M60 te snipen omdat ie geen last heeft van bullet drop.
     
  17. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt , beetje raar dat een sniper dat wel heeft en een lmg niet..
     
  18. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft wel bulletdrop. Bij een sniper valt het alleen meer op omdat je door de scope heen kijkt (en alles lijkt dus groter).
     
  19. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm vaak als ik van een afstand schiet met de lmg dan raak ik ze toch , kan wat je zegt natuurlijk voor je gevoel anders liggen.
     
  20. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Of het komt door de spread dat het net lijkt of er geen drop is(je kogels vliegen immers ook hoger door de spread), of er is toch echt geen drop.
    Ik heb er zelf iig weinig van gemerkt met m'n M416 of andere guns. Met de M60 heb ik pas 14kills maar het lijkt me niet anders dan met andere.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina