1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Zo nemen ze ook mij en vele andere spelers weg van BC2. Ik vind er geen reet aan als de rondes op zo'n zwakke manier gewonnen worden....
     
  2. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Tis toch gewoon een taktiek? Ik zelf vind het niet erg, want een UAV is bijv. ontzettend makkelijk uit de lucht te schieten.
     
  3. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Schijnt een tactiek te zijn, netzoals campen met een m60 , ook tactiek toch?..


    Waarom wordt ik soms bij amerikanen en jappanerts gegooid Dice?
    Ipv ping 15, ping van minimaal 150 :mad:

    Skins komen morgen trouwens, 440 ms points voor alle 4
    Inc wat nieuwe awards / achievements
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2010
  4. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Ga ze niet kopen denk ik. Merk sowieso dat helaas de replay waarde nogal laag is voor mij. Iets wat bij BC1 wel anders was. Jammer.
     
  5. Goof R Dam

    Goof R Dam Goof R dam

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou het is geen zwak. Het is een zwak punt in de verdediging van de tegenstanders. Je moet wat als je al bijv. 40 tickets verliest door te proberen door de frontlinie te komen. Als dat op slot zit dan vraagt dat om creativiteit. Daarnaast gaat het ook om de psychologische klap als je binnen 30 seconde de eerste 2 objectives hebt gedestroyed kan je ervan uitgaan dat de tegenstander redelijk confused is zeker in hardcore mode als niemand weet wat er gaande is. Daarna gewoon er overheen walsen. Ja als dat mensen weerhoudt van spelen dan is dat hun probleem. Campen met een m60 ja ik camp ook met een m60 bij een objective als het moet. Logisch toch het doel is toch het verdedigen van een objective als defender?

    Tuurlijk is het frustrerend maar als je 10 keer door de zelfde camper wordt gekilled ligt dat ook aan jezelf dan stel ik voor om een andere route te nemen. Of samen met je squad ervoor zorgen dat die camper eraan gaat
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2010
  6. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Maar geef toe, het is toch pure BS dat de UAV niet kapot gaat na zo'n actie? Ik moet wel even zeggen dat ik jouw reactie en die van maxqubit door elkaar haalde. Hij had het over de mortar strikes, op zo'n manier winnen is wel triest :+

    De taktiek van de UAV is idd gewoon goed naar mijn mening, hij moet alleen wel kapot gaan imo :)
     
  7. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Campen heb ik nooit last van , als je 10x word gekilled door dezelfde dan ben je gewoon dom imo..

    En die truuk met de uav zouden ze moeten patchen , prima dat je hem onderplakt met c4 maar dan moet de uav natuurlijk ook ontploffen.
     
  8. Goof R Dam

    Goof R Dam Goof R dam

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    KLopt helemaal mee eens in hardcore mode zeker !!!!! dit is ook gewoon een fout. Je kan in hardcore mode ook teamkills maken maar je uav kan niet stuk.... Maar serieus het is echt vet om z'n base opterollen onder de 30 sec.


    vanaf de tweede base zeg maar dan is het al een stuk moeilijker vliegen met uav want dan kan de tegenstander ook bij je "opstijg punt "komen zegmaar
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2010
  9. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat heb ik dus ook regelmatig. Met als gevolg dat je vrijwel nooit iemand kan raken, en dat je plotseling dood bent zodra je dekking zoekt achter een muurtje. Sowieso vind ik de verbinding de laatste dagen niet geweldig. Zelfs in potjes met Europeanen. Schiet je op iemand, gaat ie acht seconden later pas dood. Het lijkt soms wel alsof iedereen een elastiekje om z'n middel heeft. Op punt A schiet je iemand dood, maar door de lag kan hij nog naar punt B rennen. Zodra alles weer synchroon loopt zie je dat hij van B naar A wordt geslingerd om daar vervolgens dood neer te vallen. 8)

    Het lastige met games als BC2 is dat iedereen een andere speelstijl heeft. Persoonlijk vind ik het veel leuker om als attacker de basis van de defenders binnen te sluipen en dan dat ding te armen/verdedigen. Andere nemen een tank, RPG, 40mm GL, tig mortar strikes, UAV of voertuig met C4 om binnen 20 seconden zo'n station te vernietigen. Meestal heb ik al vrij snel door met wat voor 'n soort mensen ik speel, dus als het niks is zoek ik wel een ander potje.

    Ik moet zeggen dat het op de PS3 nu wel weer meevalt. De eerste weken na de release kwam je bijna alleen maar recon's tegen. Toen de drang om gebouwtjes te laten instorten voor de demolition trophy. Daarna heel veel medics met M60. Nu is de meerderheid engineer waarvan de helft in de basis van de vijand blijft hangen om mensen te doden die spawnen.

    Die knakker van Dice, Demize99, heeft een aantal dagen geleden op zijn Twitter gezegd dat hij de weapon balance tweaks al enige tijd af heeft, en dat de patch ter controle bij MS ligt.
     
  10. Goof R Dam

    Goof R Dam Goof R dam

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Begrijp me niet verkeerd de taktiek van de uav is niet mijn main tacktiek. Er is weinig eer aan te behalen. Het vetste vind ik naar z'n base sluipen C4 op het gebouw en blazen maar. zonder iets aan te zetten gewoon zonder dat iemand het doorheeft gelijk een mcom destroyed. En dan ook nog remi alleen..... ;)
     
  11. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    C4 op de UAV plakken is wel ok, maar dan moet ie wel kapot nu is het gewoon lame imo.

    :thumbs::thumbs:

    Beter nu nog maps en dan kunnen we weer aan de BC2 :)
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2010
  12. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik zelf een quick match doe zit ik 95 % van de tijd gewoon in een NL server met een ping van 15 -18. Als ik met meerdere mensen ga wordt je vaker in een US of Jap server gegooid met pings van 150+ en soms zelfs rubberbanding.
    Niet zo heel vaak last van , alleen gister toevallig een paar keer achter elkaar 8)

    Demize heeft de patch al lang af ja, ligt bij MS certification.

    Skins zijn al door MS certification, nog niet door die van Sony dus op de PS3 krijgen ze em morgen nog niet
     
  13. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Oh, daar kijk ik niet van op. De in-game store kregen we ook pas drie weken na de release. :+
     
  14. MaasMaas

    MaasMaas Active Member

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een E-mail adres met een geboorte datum van 1990 maar ik kan alsnog geen BFBC 2 spelen. hoe kan dat?
     
  15. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Andere 18+ games kan je wel gewoon spelen?
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Even een mail sturen naar EA, als je er zeker van bent dat dat het juiste e-mail adres is voor je GT. Is dat de geboortedatum die sinds het begin op die mail staat?

    Zegt verder weinig, aangezien EA één van de weinigen is die een dergelijke policy hanteert.
     
  17. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben je klaar mee dan..
     
  18. MaasMaas

    MaasMaas Active Member

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    heb al nieuw account gemaakt :mad:
     
  19. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat er verdacht weinig gepraat wordt online. Ben anders gewend op Xboxlive.

    Ik zou weleens met een goede squad met veel teamwerk willen spelen.
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Jammer dat de achievements nog niet bekend zijn.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina