Dat heb ik dus ook regelmatig. Met als gevolg dat je vrijwel nooit iemand kan raken, en dat je plotseling dood bent zodra je dekking zoekt achter een muurtje. Sowieso vind ik de verbinding de laatste dagen niet geweldig. Zelfs in potjes met Europeanen. Schiet je op iemand, gaat ie acht seconden later pas dood. Het lijkt soms wel alsof iedereen een elastiekje om z'n middel heeft. Op punt A schiet je iemand dood, maar door de lag kan hij nog naar punt B rennen. Zodra alles weer synchroon loopt zie je dat hij van B naar A wordt geslingerd om daar vervolgens dood neer te vallen.
Het lastige met games als BC2 is dat iedereen een andere speelstijl heeft. Persoonlijk vind ik het veel leuker om als attacker de basis van de defenders binnen te sluipen en dan dat ding te armen/verdedigen. Andere nemen een tank, RPG, 40mm GL, tig mortar strikes, UAV of voertuig met C4 om binnen 20 seconden zo'n station te vernietigen. Meestal heb ik al vrij snel door met wat voor 'n soort mensen ik speel, dus als het niks is zoek ik wel een ander potje.
Ik moet zeggen dat het op de PS3 nu wel weer meevalt. De eerste weken na de release kwam je bijna alleen maar recon's tegen. Toen de drang om gebouwtjes te laten instorten voor de demolition trophy. Daarna heel veel medics met M60. Nu is de meerderheid engineer waarvan de helft in de basis van de vijand blijft hangen om mensen te doden die spawnen.
Die knakker van Dice, Demize99, heeft een aantal dagen geleden op zijn Twitter gezegd dat hij de weapon balance tweaks al enige tijd af heeft, en dat de patch ter controle bij MS ligt.
Klik om te vergroten...