1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Dat is toch bijna nergens meer? Het is in mijn beleving van de originele xbox geleden dat je echt deftig kon communiceren met het overgrote deel van je vreemde random teamleden. Ik denk dan altijd terug aan de oude Rainbow Six.

    De meeste mensen hebben of gebruiken(/zetten) hun mic niet eens (aan), laat staan dat ze zomaar naar iemand zouden luisteren. Nu op zich stoort me dat niet echt erg, of ben ik het al zo gewoon, aangezien ik bijna enkel nog games join met kennissen waar je wel gewoon goed mee kan samenwerken. Dat is tenminste leuk, en bespaart je heel wat frustratie. Als ik toch alleen wil spelen join ik wel iets zoals een (team) deathmatch ofzo.
     
  2. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    [yt]k_gksoQ37Pk[/yt]
     
  3. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Die is toch al een hele tijd bekend, mocht ondertussen al wel gepatcht zijn.
     
  4. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Oh was nieuw voor mij, maar dat huisje is wel bugged ja.. Een keer meegemaakt dat huisje was ingestort maar kistje was nog intakt, maar door het puin kon je er niet meer bij om hem te armen :confused:
     
  5. coen the stig

    coen the stig Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    zit je weer te cheaten?:+
     
  6. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen zit in party chat?
     
  7. coen the stig

    coen the stig Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 21 apr 2010
  8. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha wous :9

    Wel raar dat die quad niet explodeert..
     
  9. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Achievements:

    Get all SPECACT Assault awards 15G
    Get all SPECACT Engineer awards 15G
    Get all SPECACT Medic awards 15G
    Get all SPECACT Recon awards 15G

    8 new pins:

    In a round, kill 8 enemies with the M16 SPECACT.
    Reach a killstreak of 5 with the M16 SPECACT

    In a round, kill 8 enemies with the UMP SPECACT
    Reach a killstreak of 5 with the UMP SPECACT

    In a round, kill 8 enemies with the MG3 SPECACT
    Reach a killstreak of 5 with the MG3 SPECACT

    In a round. kill 8 enemies with the M95 SPECACT
    Reach a killstreak of 5 with the M95 SPECACT

    4 new Insignias:

    100 kills using the Assault SPECACT Kit
    100 kills using the Engineer SPECACT Kit
    100 kills using the Medic SPECACT Kit
    100 kills using the Recon SPECACT Kit
     
  10. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Nice, die achievements zien er vrij makkelijk uit :). Ik wacht allee nwel tot die 'balance' patch er is :9
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Toch weer 400 kills extra, goed voor de replay value (ookal is het aardig kort).
     
  12. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Normaal waren de pakketten toch 160(P) per stuk, en 440(P) voor de 4 tesamen? Althans dat had ik onthouden van de aankondigingen die ik heb gelezen, maar ik zie hier dat het hele upgrade pack 480(P) is.

    Op zich vind ik het toch maar een erg rare en magere DLC, een nieuwe skin, weapon camo, pins en dan een weinig zeggend achiev. En in de States kan je ze dan enkel met die Dr. Pepper promo codes krijgen.
     
  13. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
  14. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    http://blogs.battlefield.ea.com/battlefield_bad_company/archive/2010/04/21/ch-ch-ch-changes.aspx

    Alle aankomende veranderingen:

    As requested by the community, here is the exhaustive all inclusive changelist of all balance updates made in the R10 Server update for PC.

    Increased the base range of all Automatic and Semiautomatic weapons for more consistent close range combat.
    Slightly increased the damage of Semiautomatic rifles over long range for more consistent damage output.

    Increased the zoomed burst accuracy of LMGs and decreased LMG accuracy when moving to reduce LMG run and gun.
    Decreased the base damage of the M60 and XM8 LMGs to bring them in line with the other LMG damage values.
    Decreased the damage of the PKM over long range to balance it with other LMGs.
    Increased the base damage of the Type88 LMG to balance it with other LMGs.

    Slightly reduced the base damage of the M16 and G3 to balance the increased range.
    Slightly increased the damage of the AEK971, F2000, AN94, and AUG over long range to balance them with other Assault Rifles.

    Reduced the lethal blast range of the 40mm grenade and M2CG to highlight their role as a secondary weapon against infantry.
    Slightly Reduced the max range of the 40mm shotgun to balance it with other shotguns.
    Slightly increased the base damage of shotgun rounds and reduced their range to clarify ideal shotgun combat distance.

    Reduced the base damage of the PP2000 to balance the increased range.
    Increased the damage of the 9A91 over long range to balance its lower magazine size.

    Increased the damage and range of the M9, M93 pistols to make them more desirable as a secondary weapon.
    Increased the range of the MP443 pistol to make it more desirable as a secondary weapon.
    Increased the damage of the MP412 over long range to balance its low rate of fire.
    Slightly reduced the rate of fire of the M1911 pistol to balance it with other pistols.

    Increased the repair and overheat speeds of the Power Tool. Now overheats sooner but repairs the same amount before overheating.
    Increased the maximum number of Motion Sensors that can be carried from 2 to 3 and increased the speed which new sensors are acquired from ammo boxes.
    Significantly increased the speed of the Tracer Dart projectile to make it more effective against airborne targets.
    Increased the reload time of the Mortar Strike and reduced the damage it does to heavily armored vehicles.
    Decreased the range of Bolt Action Sniper and Pump Shotgun Slug rounds when using Magnum Ammo for better Kit Balance, especially in Hardcore.
    Slightly increased the Health of soldiers in Hardcore for better Kit Balance.

    Increased the benefit from the Medkit Heal+ specialization to make it more desirable as a Specialization.
    Decreased the benefit from Vehicle Reload Speed to balance it against other Vehicle Specializations.
    Slightly decreased the benefit from accuracy specializations to balance the changes to range and accuracy tweaks.


    Fixed a bug where the BMD3 would take extra damage to the front armor.
    Reduced the explosive damage from Attack Helicopter cannons.
    Increased the damage of AA guns against all targets. The AA gun should be much more effective against infantry on Port Valdez.

    These changes will eventually make their way to the 360 and PS3 as we work with our partners Microsoft and Sony to continue to support BFBC2 on all platforms.

    With <3, Demize99.
     
  15. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Is dat niet een beetje een contradictio in terminis?

    Ah dat is ook wel goed!
     
  16. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Yay 3 motion sensors!:D en 40mm grenates minder sterk
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb de Engineer SPECACT achievement al binnen en voor de Assault klasse moet ik nog 30 kills.

    Maar als ik bij m'n achievements kijk staat hij er niet tussen? Dus zeg maar m'n puntenaantal is niet verhoogd terwijl hij wel gewoon bij m'n ungelockte achievements staat.
     
  18. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Waar is de revive fix? :{

    Maar verder goede changes, jammer dat de 40MM shotgun generft is, het was al niet zo een geweldig alternatief maar nu dus helemaal niet meer waarschijnlijk. Al is de 40mm grenade ook generfed...Mja 40MM had gewoon een te grote splash, dmg was goed.

    "Increased the base range of all Automatic and Semiautomatic weapons for more consistent close range combat."
    Zal waarschijnlijk wel decreased zijn, anders slaat het nergens op.


    En M416 niet aangeraakt :thumbs:
     
  19. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Snap ik wel niet goed het idee achter, snipers zijn juist bedoelt om juist op range kills te maken en het is niet dat het hier zo gemakkelijk is als bij CoD2 waar je met SP & Intervention/Barrett aan een bodyshot voldoende hebt voor een kill. Komt nog bij dat de assault rifles eigenlijk ook heel ver schieten zonder noemenswaardige bulletdrop i.t.t. snipers waar het effect veel duidelijker speelt bij eenzelfde afstand.

    En die increased reload time, akkoord. Maar minder damage tegen heavily armored vehicles? Als je zo dom bent om je tank stil te laten staan, en zelfs niet beweegt als de mortar strike begint (want je kan zelfs met een main battle tank dan nog vertrekken en je tank redden meestal, en al zeker met de APCs) dan mag je tank toch echt wel vernield worden..
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Right... komt dus omdat die achievements nog niet op xbox.com staan en nu moet ik dadelijk dus m'n gamertag verwijderen en recoveren om die achievements opnieuw te halen.

    :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina