1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Speel Conquest & Rush volgens mij. Niet zeker.

    4v4v4v4 Vind ik nog wel t leukst moet ik zeggen..
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Check deze 'tutorial' eens:

     
  3. Samwise

    Samwise Kaas komt van melk

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    serieus? nooit gezien! nooit mee vermoord ook, ik reageer altijd heel snel als ik iemand zie :p

    ik had laatst, dat er een helicopter werd opgeblazen, er vervolgens iemand uit sprong (zonder parachute ) en ik schoot m tijdens zijn val in zn hoofd met mijn sniper \o/ geweldig.. zoveel memorabele momenten in dit spel.
     
  4. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Allang gekeken.

    Ik bedoel meer, ik ken t spel wel. Weet wat de bedoeling is. Ik ken alleen de mappen niet :+ Dan word ik steeds geraped, zie ik nooit iemand etc etc..
     
  5. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je niemand ziet doe je het toch echt verkeerd :+

    Blijf anders gewoon rond je teammates hangen als je ECHT niet weet waar je naar toe moet... Teamwerk is het belangrijkste in dit spel.
     
  6. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Je leert dit spel maar op 1 manier en dat is door het veel te spelen :)
    Probeer ook altijd op te letten wat er aan de hand is, wanneer je bijvoorbeeld keer op keer als aanvaller door een persoon in een tank gekilled wordt, weet je waar je zelf je tank neer moet zetten wanneer jij later aan het verdedigen bent..

    Het klinkt heel logisch, maar heel veel mensen spelen dit spel met oogkleppen op.
     
  7. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is natuurlijk bij elk spel zo :)

    Oefening baart kunst he :9
     
  8. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Net maar weer even de moed verzameld om BC2 te spelen, nou ik heb het geweten :+

    Meteen het eerste potje deed ik maar Rush en het was 0vs2 (1vs2 met mij erbij dus) ik kreeg een bericht van die andere partij "Boost!" jah niet dus. Volgende was 6vs7 op Port Valdez, werd m'n team fijn gefarmed op noobheuvel. Dan maar Conquest, m'n team had aan het begin 2 van de 3 vlaggen op White Pass en dat is zo gebleven tot het einde, het enigste wat er gebeurde was hier en daar die Light Tank die iets probeerde verder zat iedereen ergens te wachten op een kill... :emo: Als laatste Arica Harbor waar hetzelfde gebeurde, we hadden alle vlaggen en verder ging iedereen weer een beetje in een gebouwzitten en mortars/sniperkogels eten.


    Toch's kijken om met wat (oudere) gasten te spelen, het is gewoon echt niet meer te doen alleen.
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2010
  9. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel alleen Rush, en zo weinig mensen in een game heb ik nog niet meegemaakt. Alleen spelen is ook niet aan te raden, ik ga meestal met een squad van 2 - 4 man, zodat je altijd verzekerd ben van teamspel in je squad.

    Sommige players spelen het helaas als MW2 ;(
     
  10. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Mja ik koos ook Laguna Presa (had die nog niet op Rush gedaan) als map toen ik begon, wellicht heeft dat er mee te maken omdat ie me dan wel in een game moet proppen, maarja dat zo'n game niet gemerged word of gewoon helemaal sluit snap ik dan niet.

    Jah beetje jammer dat van de 20+ friends die het spel hebben maar 2 het nog echt spelen ;) En die amper online zijn of met hun clan spelen.

    Denk dat ze toch beter gewoon alle maps er al vanaf het begin in kunnen gooien en echt Downloadable Content (dus niet Disc Located Content ©Arjan) hadden kunnen maken. Het idee van om ons langzaam steeds wat te voeren werkt niet echt als het standaard pakket erg karig is, veel mensen hebben alle intresse erin verloren en zijn of terug naar MW2 of gewoon door gegaan met w/e spel er weer nieuw uitkomt.
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2010
  11. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je meerdere games koopt/speelt dan gaat de intresse natuurlijk wat naar beneden.

    Persoonlijk heb ik dat ook al wel redelijk snel , ff uitspelen en dan naar 50 a 60 uur dan komt het me echt de stot uit , geld voor bijna elke titel wel.

    Het is altijd een korte hype en daarna speelt nog maar een klein groepje mensen het nog.
     
  12. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij is er een grote schare online gamers bij BF, maar die zul je vooral savonds zien. Ik speel iig savonds en dan zitten de servers altijd vol.

    Ben blij dat er een hoop kinders terug gegaan zijn naar MW2 ;)
     
  13. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Joinde net Sloober tegen het einde van een match, nieuwe match begint en ik arm de crate, komt Sloober hem disarmen (held!:)) en knal ik hem van 1 meter afstand vol in z'n hoofd met m'n 40MM Shotgun attachement... draait ie zich om en knalt ie me in 2 schoten van de M1911 pistol dood :emo:

    Bullshit eerste klas weer, elke keer al probeer ik te spelen gebeuren er dit soort shit, ken er echt niet meer van genieten zo.

    Wanneer kwam die patch ook eigenlijk? Hij was al in de certificatie toch?
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    M1911 \o/.
     
  15. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Die is OP like fuck8)
     
  16. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Oh lol wist niet dat je het over mij had toen je dat verhaal vertelde net, nix door gehad hehe. Ging wel lekker verder, volgens mij waren we een uur bezig met 1 potje ofzo, maar wel echt veel verschillende tactieken gebruikt als squad, dat maakt deze game zoveel vetter dan mw2...
     
  17. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Idd vanavond was erg vermakelijk :) Zeker toen we met de smoke spam begonnen.


    EDIT: start net weer BC2 op en zie dat ik van skill level 192 naar 172 ben gezakt door gister 8) Dat word weer ff doorbikkelen om terug op de 200 te komen.
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2010
  18. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Waarom kan je niet meteen knifen als je spawnd :confused:
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Je kan ook niet meteen granaten gooien, fucking wazig waarom ze dat gedaan hebben... :confused:
     
  20. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Dom gemaakt idd , erger me er ook vaak aan :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina