1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Staat los van elkaar al is dat voor een patser misschien moeilijk te begrijpen. Hoe kom je trouwens met die inbelverbinding op XBL?

    /Mod Ontopic aub. ~Arjan
     
  2. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    *pakt cola en chips* :+
     
  3. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    dat kan niemand je vertellen, ik vind het zelf heel erg leuk jah maar voor jouw kan dat totaal anders wezen.

    Als je BF2 en BC1 goed vond dan vind je BC2 geweldig. Het is gewoon een goede game maar er zijn een paar frustratie puntjes (net als met andere games), gelukkig word het meeste daarvan binnenkort gepatch.
     
  4. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.862
    Leuk Bevonden:
    2.060
    Anders probeer je eerst Battlefield 1943 even een paar maandjes uit.
     
  5. Gradekocks

    Gradekocks Gta + Fifa = Me

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik al. Die vind ik wel snel vervelen maar dat komt omdat er maar 3 maps zijn.. maar het concept spreekt me veeeel meer aan dan COD. Ik twijfel nu tussen de pc en 360 versie.. zitten er dedicated servers bij die van de pc?
     
  6. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    BF1943 is echt totaal anders, vind niet dat je die kunt vergelijken eigenlijk.
     
  7. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ja er zitten dedicated servers in de PC versie, heel tof dus. Maar Battlefield 3 is gelukkig ook al in de maak, alleen dat duurt nog wel even.
     
  8. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Ik zie geen lag van jou hier hoor, met dit soort gevallen heeft diegene die zo beweegt lag, niet jij. Net zoals je vorige filmpje aan het eind trouwens, met knifen was je te ver weg en daarna schiet je gewoon mis, nix geen lag.. je snijd het filmpje ook te snel weg, als uit killcam bleek dat ie 100% health over had dan had het lag kunnen zijn, maar nu niet.
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2010
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dat de enemy zo raar springt heb ik nog nooit meegemaakt. ?
     
  10. Ruud

    Ruud Guest

    Nee hoor. De kerel die je hoort praten zag 'm ook lopen, maar was aan het reloaden. Bij hem bewoog hij gewoon.
    Ja, hehe, grappenmaker, tuurlijk was 'ie te ver weg anders zou hij raak zijn he :b: Ik heb de 60 fps footage voor je als je denkt dat ik 'nix geen' lag heb, dan kun je 't beter zien.
    Twee shots waren raak (hitmarkers, kun je zien in de YT video), vijf shots waren echt mis door brakke aim en vijf shots waren raak maar werden niet geregistreerd.

    Ik denk dat jij ook niet helemaal snap op wat lag nu precies doet. Het is niet zo simpel als dat persoon A al op plek C staat terwijl jij 'm op plek B ziet.
     
  11. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    En ik denk dat jij dingen te makkelijk op lag afschuift. Je schiet gewoon 2 keer raak (in zn lichaam) en 10 keer mis, dat is wat ik zie tenminste..

    Maargoed dat geeft verder niet, dan verschillen we gewoon van mening he? :b:


    Even iets heel anders, na een avondje ffa spelen moet ik wel zeggen dat ze echt wat aan dat kisten opblazen met C4 moeten doen.. Het kan toch nooit de bedoeling zijn geweest dat mensen ff wat c4 op een vliegtuigje/buggy plakken, naar een kistje racen en m zo opblazen? Het hele spel draait om tactiek en skill, en dan hebben ze deze optie erin laten zitten voor mensen die beide missen? In het begin kwam het zelden voor maar vanavond dus gewoon in elk potje, wat de game er niet leuker op maakt...
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2010
  12. Ruud

    Ruud Guest

    :lol:

    Ik heb serieus de hele avond met C4 M-Coms opgeblazen net. Ik dacht dat ze het met een UAV hadden gefixed, maar dat is dus ook niet zo. DAAR moeten ze wel wat aan doen, want elke M-Com is met een UAV te bereiken, maar niet met een quad. Overigens is tegen een C4-quad wel lastig verdedigen, maar zeker niet onmogelijk. Die rushen ALTIJD dezelfde route, dus is één mijn al genoeg. Stop ze drie keer en ze geven op.

    Dat M-Coms op meerdere manieren stuk kunnen vind ik wel goed hoor, maar het zou beter zijn dat C4 van vehicles af glijdt als er een friendly op/in zit.
     
  13. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Patch op 11 mei :D

    Coming Tuesday, May 11th an update introducing multiple balance adjustments will go live for the PlayStation 3 and Xbox 360 versions of Battlefield Bad Company 2. Included in this update are all the changes previously found in the Ch Ch Changes Blog Post as well as some additional tweaking and tuning based on feedback from our ever vocal PC community. You can find the list of the most recent changes below, and the full list of previous changes in the Ch Ch Changes Blog Post. Don't worry PC players, these new updates will soon be making their way to you in the very near future.

    Slightly increased the damage of the UZI at long range.
    The AKs74u now has more felt recoil when aiming.
    The G3, VSS, and all SemiAutomatic rifles now settle slightly faster between shots when aiming.
    The PKM, Type 88LMG, G3, An94, and 40mm shotgun have returned to their former glory.
    Increased the damage of the MG3 to bring it in line with the rest of the LMGs.
    Fixed a bug where the Saiga12 with slugs would do too much damage at long range.
    Fixed a bug where the SVU would do too little damage at long range.
    Fixed a bug where M95 rounds would not kill armored targets with headshots.

    de rest van de ch ch changes!

    Kan niet wachten ;)!
     
  14. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Zou tijd worden :). Ik moet echt vaker spelen, eergisteren een potje gespeeld en het ging me toch slecht :+
     
  15. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Ze mogen die M16 van de assault class ook wel aanpakken.. Maarja deze patch zal wel het laatste van dice zijn, ze moeten tenslotte medal of honor voor de nieuwe call of duty afleveren dit jaar...
     
  16. Gradekocks

    Gradekocks Gta + Fifa = Me

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Weten jullie een goeie pc community site van deze game?
     
  17. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
  18. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Tja dan kun je alles wel nerfen todat je beter iedereen kunt knifen, ze hebben iig de meest debiele dingen gefixed dus hopelijk is dat genoeg tot RDR en Reach ;)

    Komen er ooit nog's nieuwe maps weet iemand dat? Like...echt nieuwe maps geen half gare shit die langzaam per 2 maanden unlocked word :p
     
  19. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Ik begrijp dit hele filmpje niet eens.

    A. Ik zie een dumbo springen alsof het Halo is
    B. En ik zie iemand die daarop zijn clip probeert te legen (vanaf een redelijk grote afstand met alleen RDS)

    En dan zou ik daaruit 'lag' moeten afleiden??

    Trouwens XM8 4 bursts, 25 kogels???? ... lol, je burst veeeeeeel te lang. Recoil heb je last van, geen lag. En dan nog, dit heeft veel weg van gewoon in het wilde weg een clip legen, dat je al hits scoort is al verbazingwekkend. Nuff said:)


    (onder 'lag' versta ik iets heel anders, 'teleportende objecten' enz. dit is gewoon dumbo gedrag. toegegeven, dat is vaak ergerlijker dan 'lag')

    </rant>
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2010
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als je goed naar het filmpje kijkt ligt het gewoon aan zijn eigen inbelverbinding. Bij de laatste 2 bursts (bij hem gewoon auto fire...) telt hij gewoon kogels op ;)

    Gaat van 5 naar 10 naar 8 naar 5...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina