1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog nooit gehad dat ik als enige op de map rondloop.

    Dat is wel vreemd..
     
  2. maxje1992

    maxje1992 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar als die mensen hetzelf opzoeken, solo spelers, en er is na 5minuten nog niemand, dan word het lastig met 16 spelers totaal in het potje krijgen.

    Zou het misschien aan mijn NAT strict kunnen liggen? Denk 't eerlijk gezegd niet.
     
  3. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    nope dat is bij dit spel gelukkig geen probleem.
     
  4. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    joepie vanmiddag 1060/1060 gamerscore gehaald,
    jammer van die ''nieuwe'' wapens trouwens, ik verwachtte dus nieuwe maar het bleek dus gewoon van elke class het kutste wapen te zijn met een kleurtje.
     
  5. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Ik wel (eens), maar dan loopt meestal later de lobby/macth gewoon weer vol
     
  6. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Er is een patch in aantoch btw, PS3 heeft hem al

    Deze fixt weer een hoop, o.a.:

    -De toeter des doods is gefixed, geen oneindig hard getetter meer als je onder de 15 tickets komt in CQ.
    -Punten tellen door als je dood bent.
    -Meer tickets voor CQ, en snellere bleedout waardoor er minder kan worden ge baseraped en games ook weer niet zo snel overzijn.
    -Wat dingen zijn verplaats, zoals de UAV op Atacma Desert, staat nu op de 2e verdieping
    -GOL fixed,ACOG kun je er nu gewoon voor gebruiken
    -M14 & G3 hebben nu SMG/Assault training spec beschikbaar
    -Meer punten voor objectives (50 voor armen, 200 als ie ontploft!)
    -Naval & Car pin hebben nu minder nodig (2 kills met boat en 3 roadkills)

    Officiele PS3 notes:

    Kit images added in spawn menu
    Fixed the "required rank" field on the unlock items specified on the W&G page
    Added M14, NS 2000 and G3 in-game unlock pop-up when the requirements for unlocking them are reached
    Added a server side check of the veteran status of the players
    Award bugfix for "Win all 4 game modes" (it had marksman headshot as a dependency)
    Garand did not track anything, Thompson tracked Garand.
    Increased the penalty points for TeamKill and TeamDamage
    Increased the reward points for Objective Actions (Flag Cap/Assist, Arm/Disarm/Destroy/Damage/TeamDestroy/TeamDamage)
    Fixed veteran rank number not showing up in ingame scoreboard
    The southpaw setting now works for the anti-air gun and the Stationary AT
    Collectible weapon messages fixed
     
  7. maxje1992

    maxje1992 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Hmm, die meer punten hebben ze gedaan om mensen sneller te laten levellen, zou dat komen door de snelle leegloop van de laatste weken?
     
  9. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt goed , vooral dat je punten tellen als je dood bent :)
     
  10. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Lijkt me eerder om van al de campkutjes af te komen ;) Met een medic die kan reviven voor 80 punten, of marksman snipe voor 200 tja...dan ga je niet een half uur lopen en je leven riskeren voor een crate van 30+100. De meeste gasten spelen toch enkel voor de punten.

    De leegloop hebben ze helemaal zelf in de hand, met zo weinig maps raken mensen gewoon sneller verveeld. Moeten ze ons maar niet met die Disc Locked Content pesten en gewoon een map-pack uitbrengen dan die betaalde co-op shit ;)
     
  11. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt verveeld snel. en met snipen krijg je idd veel teveel punten, toch wel meer dan de helft van mijn snipes is headshot en dan stomen die punten zo binnen.
     
  12. maxje1992

    maxje1992 Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel errug weinig maps idd. Met Squad Deathmatch speel ik er 4...

    Wel mooie en grote maps, maar toch erg weinig.
     
  13. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
  14. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    ja groot? wtf sommige zijn maar paar kilometer lang
     
  15. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    nvm
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2010
  16. White Muscle

    White Muscle Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Verkeerde Topic pik :9
     
  17. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Ja psies, dit is het grotenmensentopic! Voor kiddiegames ala MW2 moet je ergens anders zijn :D
     
  18. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    |:-
     
  19. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Is toch ook bullshit dat dat niet gebeurd? Ik heb toch iets gedaan waar ik punten voor verdien, waarom zou ik ze niet meer krijgen omdat ik dood ga? Ik vond het een heel vervelende bug. Verder fijn dat ze die toeter eruit gesloopt hebben, dat sloeg nergens op.

    Deze patch had al weken geleden moeten komen IMO, maar goed..
     
  20. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    pff gooi bfbc1 er maar eens in.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina