1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah oke, dan denk ik dat ik die wel ga halen, want nu heb je echt weinig maps, en wat ik trouwens raar vind is, sommige mensen met level 4, hebben zo'n specials ofzoiets?

    Krijg je die als je veel kills maakt met bepaalde wapens?
     
  2. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Denk dat je veter Veteran status bedoelt? Dat witte vierkantje voor mensen d'r naam? Dat is hoevel BattleField games je op je EA account hebt staan.
     
  3. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm nee dat bedoel ik niet, uhm hoe zeg ik dat, als ze mij killen :
    dan zie ik hun naam staan , vervolgens hun wapen -> secondary -> gadgets ? en dan nog wat, en sommige hebben hier zo een scope staan :eek:.

    Terwijl die kerel die mij dood had gemaakt, hij was level 4 en ik ben level 6, terwijl ik dat helemaal niet heb ?
     
  4. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ah dat is idd een unlock, meer spelen en minder forums lezen dus! :b:
     
  5. Svennos

    Svennos Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je echt veel online denkt te gaan spelen zeker !
     
  6. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    true true :p ..
     
  7. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Wtf, wij hadden 121 punten met conquest, ik maak de laatste kill. En opeens staat er your team lost. 8)Niet dat het mij echt boeit maar ja. :p

    Was wel een leuk potje. VSS ftw! 22 kills, 3 deaths
     
  8. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Had ik gisteren ook, maar de reward van het winnen kregen we wel :9
     
  9. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Vanavond weer een paar uurtjes gespeeld en verbaasd me echt hoe laag het nivo ligt af en toe.. Met defenden geen enkele recon die motion detectors neergooit.. Met defenden iedereen die ACHTER de target gaat zitten ipv ervoor.. Met defenden mensen die niet naar de kistjes gaan.. Met defenden mensen die geen helicopter de lucht uit schieten, of nog erger, met een geweertje naar heli gaan schieten.. Met aanvallen, mensen die niet bij de squad blijven.. Met aanvallen, mensen die geen motion detector gebruiken.. Met aanvallen, mensen die geen smoke grenades gebruiken..

    Dit is dus in Rush.. Waarom is 99% hersenloos aan het deathmatchen? Zo frustrerend...
     
  10. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Bah, jij kwam zeker net online toen ik weg ging :mad:. Ik heb hetzelfde meegemaakt vandaag... Ook viel het me op (als attacker) dat mensen nu de Goldcrates proberen te krijgen voor de punten. Dat is natuurlijk positief, maar als jij een bom geplant hebt en een teammate gooit net voor hij ontploft een paar mijnen neer en hij krijg dan de destruction bonus.... Sjah, dat is dus niet echt leuk. Ik heb het zelf ook uitgeprobeerd met c4, een ander gooide zijn mijnen neer en blies ze op. Ik kreeg de punten en die liepen toch op tot 400 voor 1 goldcrate (3x50 en 1x250).

    Mijn laatste potje vanavond eindigde toch in frustratie omdat ik zonder (samenwerkende) squad tegen een goedsamenwerkend team moest spelen (een clan in het andere team), helaas :mad:.
     
  11. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook heel vaak, vooral met squad teamdeathmatch, dan sta je boven aan met 49 punten, vervolgens knalt iemand uit je team iemand neer, en dan staat er :
    youre team lost, heel raar ..
     
  12. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Ik speel het niet meer, juist daarom^^

    Maar hoe zou je kunnen voorkomen dat mensen gaan deathmatchen terwijl ze RUSH zou moeten spelen? Wellicht door de gameplay te wijzigen.

    Bv: ATTACKER: Als je in 4 rounds zelf geen m-comm hebt gearmed dan kan je alleen nog als ASSAULT spelen (voor straf zeg maar, met de msg 'other classes are locked until you succesfully arm and destroy an m-comm' (een destroy alleen in niet genoeg, moet een handmatige ARM and destroy zijn)

    Ok, draconisch, maar met zulke regels dwing je wel van bv die Recon f*kkers etc dat ze een keer meedoen en dat ze gaan begrijpen waar RUSH om gaat (de m-comms dus)

    Hebben gamers hier een hekel aan? Nou dan opzouten naar andere gamemodes

    Voor DEFENDERS zijn ook regels te bedenken.

    Bovenstaande is maar een hard-op-nadenken voorbeeld. Punt is DICE kan niet zomaar RUSH aan gamers geven want die maken er na een tijdje toch een zooitje van.

    Moet zeggen dat eerlijk gezegd ik tijdens de DEMO nog de beste RUSH matches heb gespeeld, misschien omdat er maar een zeer beperkt aantal wapens waren en dan nog zonder scope ook (behalve sniper natuurlijk) en geen gadgets
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2010
  13. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel gewoon met een goede sqaud, dan wals je over die n00bs heen.
     
  14. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    zo af en toe zitten er best wel leuke potten tussen hoor en als ik echt een but team heb dan leave ik gewoon en zoek weer een andere ;)
     
  15. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Daarom ook conquest! Ftw, beetje vlag aanvallen, verdedigen. Kan leiden tot heftige actie. Toe net weer 2/3 uurtjes gespeeld. 102 kills erbij met VSS. Sommige mensen die gebruikte hele tijd geen VSS, maar volgende potjes daarna wel, omdat ik ze hele tijd killde met VSS. :cool: Dachten ze oh wij kunnen dat ook wel met VSS.

    Addicted again <3
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik had bij BC1 een veteran status van 3 dus dan zou ik nu toch 4 moeten hebben?
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Ik heb een veteran status van 8 terwijl ik deze spellen heb gespeeld
    -BFBC1
    -BFBC2
    -BF2
    -BF2: uitbreiding
    -BF2142
    -BF1943

    Dan kan ik toch nooit op 8 komen 8)
     
  18. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Volgens mij tellen beta's ook mee.
     
  19. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Je kunt je hier zien welke games en evt uitbereidinging bij je veteran tellen.

    Wie gaat trouwens de Onslaught DLC halen vandaag? :p

    Ik zelf denk ik niet, EA heeft een keer een filmpje ervan gereleased en verder niks dus verwacht er eigenlijk minder dan weinig van.
     
  20. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zelfs meer dan jou en heb pas status 6.:lol:

    heb ook nog bf1942 reeks.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina