1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat en verrote site zeg, hij herkent niks, op mijn xbox account mail herkent hij niet dat ik 1943 en bc2 en battlefield 2 heb, en op een andere mail herkent hij niet dat ik heroes heb gespeeld. waarom niet?
     
  2. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Omdat EA de grootste amateuristische bagger publisher is? Serieus alles is gewoon crap bij hun ;) wen er maar aan.
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Denk wel dat ik hem ga halen. Heb de laatste tijd ook iets meer tijd vandaar ik ook wat meer BFBC2 kan spelen.

    Speel nu trouwens de laatste dagen core en dat bevalt wel. Je krijgt ook veel meer punten etc. Vond het al vreemd waarom iedereen zo snel levels omhoog ging.

    Mensen die nog regelmatig spelen kunnen mij adden als ze willen \o/
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Als het goed is komt die mode vandaag uit toch? En voor VIP members gratis he?
     
  5. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    276
    Ga Onslaught DLC wel halen. Speel battlefield geregeld online dus voeg me maar toe als iemand wil:)
     
  6. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Nee gewoon 800 euro voor iedereen ;) vergeet niet dat het VIP systeem gewoon een smoesje was om 2e hands games tegen te gaan, je hebt nog niks gratis gehad tot nu toe ervoor.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Als je VIP lid bent zie ik sowieso geen reden waarom mensen het niet even zouden downloaden :)


    En ik heb BC2 ook tweedehands, alleen had ikgeluk dat de code nog niet gebruikt was door de overige eigenaar.
    Waar is de nieuwe mode nou dan? Ik heb het net gedownload maar ik kan de mode niet kiezen...........
     
    Laatst bewerkt: 22 jun 2010
  8. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Het kost dus 800(P) 8) ook voor de "VIP"
     
  9. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    @BigKabuto

    Hij is hier nog niet te downloaden dus wat heb jij dan gedownload? Of ben ik nou scheel? :eek:
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Zeker weten?

    Trouwens, hij is nog niet uit..de update die ik net kreeg was gewoon een update , niet die mode nog.
     
  11. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Denk eerder dat je gewoon de optionele patch hebt gedownload ;) de Onslaught DLC is iig nog niet uit.
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar hoe kom je erbij dat het niet gratis is voor de VIP members? Want voor zover ik weet was dat wel het geval.
     
  13. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Dat stond zo'n beetje overal toen het bekend werd gemaakt dat er een DLC zou komen ;)
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat is echt balen, ik denk dat ik er gewoon van uit gegaan ben dat het gratis zou worden. Het zijn oude maps toch waar je deze mode kunt gebruiken? Dus inprincipe is alleen de mode echt nieuw.....
     
  15. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Goh meid :+
     
  16. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    Schijt Dice
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja en nee, aan de ene kant heel jammer dat je hiervoor moet betalen maar menig ander bedrijf had voor al die vorige mappacks (al waren het wel oude maps...maar toch) denk ik geld gevraagd,of je nou VIP member of niet was. Als ze nou bij deze mode twee of drie nieuwe maps hadden gedaan, dan was ik vrij gauw over gegaan tot een aankoop. Maar nu eerst even niet.
     
  18. Mac Chickgun

    Mac Chickgun Active Member

    Berichten:
    452
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou mij maakt het niet uit dat ik er moet voor betalen maar laten ze de DLC niet aankondigen en later uitstellen |:-

    Eerst wouden die Spectat achievements niet unlocken en nu dit =(
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Uitgesteld dus? Hmmm, tot wanneer ?
     
  20. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Op andere games hoef je toch ook niet te betalen voor bijv CTF op dezelfde Deathmatch map? Vind het echt onzin dat hele VIP, gewoon om een beetje leuk te doen voor de fans.

    DLC is uitgesteld tot "binnenkort" btw
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina