1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Pre patch was het een bug, 100% niet haalbaar
    nu is het voor 99% van de mensen wel haalbaar
    Sommige mensen hebben idd pech..
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    WTF is er met de game aan de hand zeg?

    Hele tijd niet gespeeld maar nu kan ik niet eens meer normaal een server joinen. Ik krijg of een error dat er geen game gevonden kan worden of connection error. Een vriend van me had het ook.
     
  3. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee ik ken gewoon online.
     
  4. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Even de router uit- en aanzetten?
     
    Laatst bewerkt: 15 jul 2010
  5. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ook nergens last van gehad, en vanmiddag toch een aardig tijdje online gespeeld..
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Wat is de SP kut van deel 2 trouwens, totaal niet boeiend/leuk/spannend. Deel 1 had voor een shooter echt een geniale SP, dit stelt geen reet voor. Ik wil gold bars zoeken! :mad:
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Deel 1 had ook veel meer humor. In deel 2 is het allemaal wat serieuzer.
     
  8. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de SP niet 'kut' hoor. Er had overigens wel een beetje meer humor in mogen zitten, want dit was een van de eigenschappen die BFBC (1) juist ander liet zijn tov. andere 'serieuze' shooters (kuch COD kuch).
     
  9. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vond de SP van deel 2 juist goed, beter dan MW2 en BC1. SP in BC1 vond ik als één van de weinigen echt crap.

    Heb weer zin om deze game te multiplayeren, maar wil eerst nog even m'n singleplayer games door komen:9
     
  10. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Vanavond vanaf 20:30 weer avondje rushen, U bent bij deze uitgenodigd :)
     
  11. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Meh, en mijn doos is nog steeds niet terug van RROD.
     
  12. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik vond de SP van deel 1 ook crap:+
    Deel 2 vond ik interessanter om te spelen.
     
  13. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik doe mee!
     
  14. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ben afgelopen week weer eens aan de multiplayer begonnen nu een aantal vrienden 'm ook hebben gekocht. Scheelt toch weer een klein beetje in een squad. Blijft toch een heel gaaf spel ondanks de gebreken. Nog steeds stoppen ze je 9 van de 10 keer in een potje die al bijna is afgelopen, waardoor je in een andere map terechtkomt. Het aantal base/spawnrapers lijkt ook aanzienlijk te zijn toegenomen. Als ik van zulke figuren even hun psn id bekijk zijn het eigenlijk altijd Duitsers, Japanners en Chinezen.
     
  15. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Haha, op de Xbox versie heb je ook veel van dat soort campende mensen (nee joh!). Gewoon staan campen en niet doen wat ze moeten doen, gelukkig zijn het meestal mensen die er toch niet zoveel van bakken :9. Die heb je na een keer of 2 doodgaan wel gevonden :+. Als het gaat om je 'main base' als je attacker bent, moet je ze eigenlijk gewoon negeren en bij je squad spawnen (tenzij die ook in de basis lopen). Ik denk maar zo: als ze in onze basis zitten kunnen ze die goldcrates niet verdedigen \o/
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    In conquest ga je ook spawnrapen als je alle punten veroverd hebt. Volgens mij hoor je zo te spelen op dat moment.
     
  17. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Idd, je kunt niets anders dan baserapen als je alle drie de vlaggen hebt, je kunt wel heel ridderlijk bij de vlaggen blijven zitten maar dan duurt het eeuwen, en aangezien je toch die tickets eraf moet halen kun je net zo goed op hun basis blijven en spawnrapen. Ben er ook geen fan van maar soms moet je gewoon, helaas.

    Dice heeft gezegd dat het een gouwe ouwe BF tactiek was en dus willen ze het niet verranderen, dat CQ op BC2 totaal anders is en vooral veel kleiner (3 flags is niks) maakt ze blijkbaar niks uit. En dat op rush wel een groot deel van de basis beschermd is door bounds slaat met die logica ook weer nergens op 8)


    Net trouwens eindelijk die SP eens gedaan. Vond er weinig aan, zelfs op hard was het gewoon makkelijk en liep het nooit echt lekker. Steeds maar een klein stukje schieten, filmpje, schieten, filmpje, einde missie. Die sneeuw en Sahara missie waren dan wel weer leuk.

    Al hadden ze minder cinematics en meer actie gedaan was het leuker geweest, en wat meer logische acties, vooral met die tanks vond ik het maar een beetje magertjes en onnodig moeilijk. Moet je bijvoorbeeld 4 air strike callen voor 2-3 mannetjes per keer en je duidelijk ziet dat het hele dorp word platgelegd mag je daarna te voet verder om vervolgens door 10+ man tegelijk beschoten te worden, waar is m''n airstrike nou? :+ En waarom zijn ze niet doodgegaan? Mja je kon er dan wel gewoon weer omheen lopen en naar dat magische rode vierkantje rennen en zo alle vijanden despawnen... :+

    Beetje jammer, vond ik het van deel 1 toch beter en die was al niet al te best.
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2010
  18. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Woensdag unlocken ze weer wat maps for ons, Rush krijgt White pass en Conquest Nelson Bay.
     
  19. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ff serieus , ik vind dat echt ZO nep dat ze dat doen ,
    ik bedoel die mappen hadden ze meteen al bij de release voor alle modussen beschikbaar moeten maken!
    Maar nee je word lekker gemaakt met een zogenaamde VIP dinges , maar in wezen krijg je niks echt "nieuws".

    Die game is al sinds maart uit en heb nog steeds helemaal niks over nieuwe mappacks gehoord.
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Maps zijn toch gratis? Was de maps in CQ best zat. Waren er maar 4 ofzo...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina