1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    idd, maar gelukkig komt het niet zo vaak voor. Voor mij nog geen reden om te stoppen iig.

    MoH koop ik mede hierom niet, weet nu al dat ik weer een hartverzakking ga ergeren aan de EA servers en alom slechte polishing van Dice. (Sowieso was de beta een lachertje:lol:)

    Jah leuk, maar wat heb je hieraan zonder server browser? :) Het blijft toch maar uitpluizen in wat voor server je zit op de 360.

    Laatste drie dagen gespeeld en nergens last van gehad, denk dat het toch echt aan jouw ligt.
     
  2. kimone66

    kimone66 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou best kunnen alleen is het zo dat alle spellen die ik heb waarmee ik online kan gaan het gewoon doen.
     
  3. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu kan je het wel zien alleen kost het iets meer moeite ;)

    Serverbrowser zou het beste zijn \o/ (of region lock wat ze wel kunnen doen maar niet inschakelen)

    Maarja consolegames worden dommer geacht dan pc gamers dus dat is er allemaal uitgesloopt...
    (kijk hier maar eens rond , soms zou je ze nog gelijkgeven ook }:] :+ )

    Hopelijk is BF3 met serverbrowser, geavanceerd squad systeem, commander, eigen server huur op console enz :9


    Moh koop ik ook niet, alhoewel.. misschien voor de beta :emo:
     
  4. mauritius

    mauritius Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb precies hetzelfde gezeur, niks aan mn internet of router verandert.
    Gewoon van de 1 op andere dag. Snap er geen hol van:mad:

    EDIT

    Vond deze oplossing op internet en werkte bij mij;)
    Lees het topic op onderstaande link even door, je moet de datum van je Xbox resetten.
    Vraag me niet waarom maar het werkt! Succes

    http://forum.ea.com/eaforum/posts/list/831314.page
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2010
  5. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Hoe zie jij dat zo makkelijk dan? :) Ik moet nu echt een paar gasten nagaan, wat gewoon gigantisch lang duurt met dat trage guide-menu van de xbox.


    Snap echt niet waarom het niet gewoon allebei kan, en een server browser en een quickmatch optie. Win-win toch?


    En idd, BF3 moet echt de opvolger van BF2 worden en niet weer een verkrachting van de serie met miniscule mapjes en tijd+geld verspillen aan een saaie SP. Commander mis ik niet aangezien toch niemand dat ooit deed :+

    Met de volgende beta kan je waarschijnlijk wel via verschillende sites en adressen codes winnen, of evt kopen, stukken goedkoper(en minder frustrerend) dan MoH.
     
  6. kimone66

    kimone66 Active Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    0
    he hartstikke bedankt.ik kan weer verder.\o/
     
  7. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    dat heb ik al een x gedaan met deel1 .. en dat werkte idd maar zal het nu weer eens een x doen
     
  8. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Je "joining" rondje moet binnen 1 keer rond zijn, dat is wel een aardige indicatie voor een NL server

    Als je het zeker wilt weten moet je in je router kijken naar welke je server je xbox connect, alles wat begint met 188.122.80.xxx = NL

    Server browser kan prima op een console, doe dan desnoods als "advanced optie" ofzo dat de mensen die dat willen zo een server kunnen joinen.

    BF3 is iedergeval op frostbite 2, hoop ook op meer man, maar dat ligt weer aan de bandwidth restrictions die MS oplegt niet aan DICE..


    Zou gek zijn als alleen de MOH mensen aan de beta mee mochten doen :lol:
    Die zal je ook wel krijgen bij preorder van BF3 ofzo.
     
  9. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    En waar kan ik dit vinden in m'n router, in m'n log kan ik er niks over vinden? :)
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2010
  10. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    niets veranderd aan mijn instellingen of router maar hij deed het net weer wel \o/

    vanaaf na 22/23 uur weer even spelen :D
     
  11. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Internet sessions of iets dergelijks bij andere routers
    [​IMG]
     
  12. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Bedankt man, helaas heeft m'n router dus niet :emo: Denk maar ff een 3th party firmware erop knallen dan ofzo. (woot m'n router is supported)

    Ook meteen maar ff die Quality of Service doen, wellicht helpt het.
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2010
  13. MarkieMarkie

    MarkieMarkie Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe moet ik een helicopter uit de lucht schieten met behulp van de Tracer Dart. Als ik hem heb geraakt met de tracer dart en daarna schiet met mijn RPG, schiet hij gewoon recht de lucht in.
     
  14. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Je moet er ff op mikken terwijl je scoped met je RL todat je de afstand ziet onder het vierkantje en dan is hij gelocked. Vergeet niet een beetje schuin-hoog te schieten zodat ie nergens tegenaan knalt!
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Zitten er bugs en cheats in de game ofzo? Net hadden we een potje waar ons team gewoon geen map had, en het taggen ging ook niet lekker. Ook bij de tweede ronde nog steeds geen map, wtf?
     
  16. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Misschien speelde je hardcore ? :)

    Vergeet ook niet dat spotten kan "overhitten" als je vijf keer snel achter elkaar drukt, het snelst wat je kunt spotten zonder te overhitten is 1 keer per 2 seconden. Overhit duurt 5 sec.
     
  17. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    De tering zeg, ik word niet goed van die lag. Schieten we met z'n drieën elk één magazijn leeg op zo'n gastje om vervolgens allemaal te worden gedood door een paar kogels van meneer z'n M60. Spelers stuiteren over het scherm. Om de haverklap is de verbinding met de brakke EA servers weer verbroken. Matchmaking is de laatste tijd ook slecht, we komen elke keer in potjes terecht die al zijn afgelopen voordat we überhaupt een kit hebben kunnen kiezen. Uiteraard volgt er dan een map die we helemaal niet wilden spelen, dus eerst wachten tot ie klaar is met laden om vervolgens weer exit game te doen en iedereen weer een invite te sturen... aaaargh |:-:F:
     
  18. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Tsja, heb je dan liever dat je een map speelt die je wel leuk vind en die je halverwege moet kappen omdat er mensen weg zijn gegaan en niemand hun kan vervangen? Dit lijkt me toch echt een logische keuze hoor..
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Daarom betaal je voor XBL 60 euro en is PSN gratis. Heb de games op beide consoles gespeeld en moet zeggen dat de PS3 vele meer lag heeft. XBL heeft ik er nooit last van terwijl het eerste deel niet te harden was :mad:
     
  20. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Er zijn ook heel veel doelloze servers en daarin ook veel spelers, zo zat ik gister om prime time (21:10) nog tot twee keer toe in een 2vs3 server.
    Ze moeten servers gewoon laten sluiten of iig laten mergen, en zeker de ticket bleed increasen als er minder dan 6 op beide teams zijn want die potjes duren echt fakking eeuwig op een grotere maps.
    Wat het is als ik in een 2v3 potje NB CQ word gematched, leave en daarna weer 2 keer in die, dan select ik WP CQ en is die 3v2 zit er gewoon iets niet goed. Die servers worden nooit meer wat maar toch laten ze die gewoon gaan en arme zielen pesten met he trieste match making.

    Er is idd wel meer lag op de PS als ik de forums moet geloven maar het ligt toch nog echt bij de roestige EA server en trieste hit detection ;)

    Gister nog was er gewoon iemand die niet doodging :lol: eerst liep hij doodleuk over m'n granaat die onder hem explodeerde, daarna knalde ik hem in z'n rug met 40MM Shotgun en dan 3 burst met de Abakan en hij draait zich om en schiet me in een schot dood met de Grach. Check je de killcam heeft ie gewoon nog 78 hp% _0/

    Daarna schoot iemand van m'n squad een CG op hem en daarna schoot ik hem nog 3 bursts van mid met Abakan en nog draait ie zich om en sproeit ons zo neer met z'n kut m60 :thumbs:

    Ben toen maar ff gestopt wat ik had meer zin om die controller door m'n tv te gooien dan nog een vlaggetje te pakken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina