1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Idd, het lijkt op de Xbox netzo of er gewoon teveel servers zijn. Soms zit je voor 21:00 al met half lege servers... Van mij mogen ze er wel een paar afgooien hoor :+
     
  2. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Gewoon een beter systeem maken of gewoon een server browser met ping erachter, dan is iedereen blij.
     
  3. MaasMaas

    MaasMaas Active Member

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 6 aug 2010
  4. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Gister de raarste death gezien.. We deden die nwe map White Pass op rush en ik wordt gekilled door iemand achter een machine gun in een huisje. Dus ik schakel over naar de kill cam, daar zie ik een teammate van mij achter die machine gunner komen en hem knifen. Maar ipv van dat die gunner dood gaat gaat de knifer dood en blijft de gunner vrolijk doorschieten. Ik zag het en dacht HUH? en toen ik iemand tegelijkertijd heel hard hoorde vloeken wist ik dus dat het een squadmate was :)
     
  5. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0

    Stuur mij maar een invite op live, ben wel benieuwd in welke servers jij steeds zit, en een extra squad mate kan ook geen kwaad:p
     
  6. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Is goed :b:
     
  7. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Heeft toch niks de maken met de manier van matchmaking zoals het nu gaat? Laten we zeggen dat er op dit moment 80 potjes worden gespeeld in Arica Harbor Rush mode. Van de 80 zijn er 60 zo goed als afgelopen, en gaan daarna over naar een andere map. De andere 20 zijn net een paar minuten bezig en wisselen binnen dezelfde map nog een keer van Attackers en Defenders. Op welk moment van de dag je ook speelt, de servers zitten op de PS3 nooit helemaal vol. Toch stopt EA mij eerst 60x in potjes die binnen een paar tellen zijn afgelopen, voordat ik eens een keer in één van de andere 20 terechtkomt waar ze nog niet zo lang bezig zijn, en je de volgende ronde ook nog in dezelfde map kan spelen. Op zo'n manier is de optie om zelf een map te kiezen ook een beetje overbodig aan het raken. Of je moet weer net zoals in BC1 strategisch een bepaalde map gaan kiezen om uiteindelijk z.s.m. in de map terecht te komen die je wil spelen.

    Heb 'm op de 360 maar heel kort gespeeld, en had toen ook last van lag. Het frappante is dat ik eigenlijk alleen maar problemen tegenkom met games die gebruik maken van de rotte servers van EA. Alle andere online games op de 360 en PS3 lopen verder uitstekend.
     
  8. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij speel ik een heel ander spel dan jou..? 8)
    Battlefield BadCompany 2 toch?
     
  9. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    ban4life please :mad:
     
  10. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, dat is toch niet eens 'echt' glitchen. Laat 'm lekker.
     
  11. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Stel je aan man , is toch geen glitch die het spel verneukt..

    Gewoon lol dit :D
     
  12. SirJokeer

    SirJokeer Guest

    Het is meer een exploit of bug.
     
  13. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.306
    Leuk Bevonden:
    365
    Blijft voor mij toch een vreemd verhaal hoor. Ik speel BC2 op de PS3, veel mensen hebben dit spel trouwens veel te snel weer aan de kant geschoven, want hij is echt goed ;)

    Zo nu en dan heb ik ook weleens een server die niet helemaal vol zit, maar grotendeels heb ik gewoon vollebak. Afgelopen dagen ben ik op verschillende tijdstippen online geweest, dit vanaf 22:00 uur tot ongeveer 03:00 uur. Zo af en toe verlaat ik dan de server om in de tuin een rokertje te doen om hierna weer terug te komen in een nieuwe server. Iedere keer zat de des betreffende server dan gewoon vol en volgens mij is 02:30 uur niet echt prime time.
     
    Laatst bewerkt: 7 aug 2010
  14. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    ik had dat filmpje niet een gezien , het feit dat ie al zei ' glitchen ' vond
    ik al genoeg :lol:
     
  15. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar goed dat jij geen banhammer hebt:+
     
  16. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.306
    Leuk Bevonden:
    365
    Design van de maps blijft toch goed uitgewerkt in dit spel. Sinds de updates vindt ik BC2 echt heerlijk spelen. Helaas blijft de honger naar nieuwe maps bestaan, dit had Dice toch net iets beter kunnen ondersteunen.

    Natuurlijk kijk ik uit naar BC2 Vietnam, maar wat mij betreft had de release hiervan wel wat eerder mogen zijn. Gelukkig worden bestaande maps wel onderhanden genomen, zodat er nu wat meer variatie is tussen rush en conquest, maar kennelijk waren deze al op de disk aanwezig.

    In toekomstige delen van BC moeten ze maps gewoon wat frequenter aanbieden, desnoods tegen betaling, dit komt alleen maar de houdbaarheidsdatum ten goede, want met de gameplay zit het wel goed :)
     
  17. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Niet tegen betaling. Ik heb Battlefield van vriend van mij gekocht, zonder vip code dus. Heb helemaal niks aan dat spel omdat er maar 3 mappen zijn en 13 euro betalen is echt veel te duur voor nog 3 mappen ofzo.
     
  18. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Waarom heb je het dan van je vriend gekocht? Het was bekend dat je die vip code nodig hebt. + al die mappen enzo zijn het wel redelijk waard!
     
  19. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.306
    Leuk Bevonden:
    365
    Dan zou ik toch overwegen om die 13 Euro neer te leggen, inmiddels heb ik zelf rond de 75 uur gameplay plezier aan BC2, dus voor mij is het zijn geld wel waard. Zelf heb ik natuurlijk ook liever gratis maps, maar niet op de manier waarop het nu gaat. Als er geen andere mogelijkheid is, dan maar maps tegen betaling. Je kan altijd zelf nog beslissen of je die aanschaft...
     
  20. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Ja oke voor een paar euro is goed, maar toch niet voor 13 euro?

    Ik vind dat echt afzetterij.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina