1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Het is nog maar de vraag of deze gratis DLC voor de Vietnam DLC komt. Want anders kunnen we nog wel even wachten.
     
  2. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
  3. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Dacht precies hetzelfde, voor het eerst in maanden kijk ik hier weer een keertje en direct staat er dit.
    Moet wel een teken zijn?;p
     
  4. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat waren wel 2 van de gaafste levels IMO. Tof dat ze terug komen.
     
  5. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Ik denk (en zou ik zelf zo doen) dat deze maps TEGELIJK met BC:Vietnam uit komen. Zo zetten ze dan in 1x BC2 weer helemaal op de kaart. Vietnam als compleet nieuw, en de nieuwe 'classic' maps als extra om ook de normale BC2 weer leven in te blazen.

    Met relatief weinig moeite herlaunchen ze dan BC2 ... ook zullen dan al genoeg gamers BO moe zijn neem ik aan.
     
  6. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nou al BO moe dus laat maar komen :)
     
  7. HArdSoul

    HArdSoul GAMER4LIFE...

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Black Ops is even leuk voor de echte mulitplayer moet je bij battlefield zijn.
    Hoop dat die snel uitkomt samen met vietnam
     
  8. The_xbox

    The_xbox Bulykin! наш герой

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Ieder zijn ding toch, alhoewel BF BC 2 gewoon goed is voor Mp met choppers enz...:+:thumbs:
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ja dat zou wel een goede zet zijn, zou meteen een goede boost voor BC2 zijn.
    Maar zo heb je wel minder mensen die de Vietnam DLC zullen kopen denk ik, want als ze die 4 gratis maps zullen zien denken ze; hier heb ik wel weer even genoeg aan.
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2010
  10. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.306
    Leuk Bevonden:
    365
    Zijn toch vier gratis maps ? En met vietnam acht, wordt weer uren fun :)
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    4 inderdaad. :)
     
  12. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Bevat de Ultimate Edition alle map packs tot nu toe? Ik wil graag weer BC2 halen, want ik vond de MP heerlijk. Alleen heb ik geen zin om elke map pack te kopen. Helaas is het nog steeds niet beschikbaar bij MediaOffer...
     
  13. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Natuurlijk komt die gartis map pack eerst, de release date van Vietnam is al van herfst naar winter verplaatst, dus ik verwacht vietnam pas ergens volgend jaar, misschien zelfs februari pas ofzo.. Die gratis map pack is een zoethoudertje voor vietnam, een dlc die klein begonnen is maar waar ze denk ik steeds meer dingen aan toegevoegd hebben waardoor ze de datum dus hebben moeten verzetten. De map pack op dezelfde dag als vietnam uitbrengen is zo'n beetje hetzelfde als 2 verschillende call of duty's op 1 dag uitbrengen.. No way :)
     
  14. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    ^^ niet mee eens.

    Er is volgens mij geen mens die naar BC2 teruggaat vanwege een paar mappies. Volgens mij is EA/Dice zich prima bewust van het monster dat CoD:BO heet. MoH ervoor en Veitnam erna.

    De MoH exercitie is dan wel mislukt (helaas) maar de Vietnam DLC gaat zeker werken (voor de kenners). Dan, gooi je nog eens de extra maps voor BC2 erbij en komt zelfs de kern game BC2 weer in de aandacht (van mensen die Vietnam gaan spelen en daarbij ook nog een normaal BC2 leveltje gaan meepakken)

    Zo zou ik het doen, en DLC uitbrengen op het moment van tornado CoD (2-3 MILJOEN gasten online he!) is gewoon waanzin. Wat denk je, dat ik op mijn site ga zeggen 'er zijn nieuwe BC2 maps' als ze verdorie allemaal aan de CoD zitten (de junks) ... LOL, die horen dat niet eens:)

    (kan natuurlijk dat de DLC wel eerder komt, alleen let nauwelijks iemand daarop)
     
  15. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Moh is inderdaad alweer verleden tijd :9. Ik moet ook eerlijk zeggen, als de DLC vandaag uit zou komen, dan ging ik nog even verder met BO :+. Maar dat waait wel over, BC2 is toch net even wat anders dan COD!
     
  16. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze nou is met f*cking datums kwamen :D !!

    Ik moet zeggen , ik speelde gisteren weer even MoH en BF BC 2 (beide PC) en was toch wel weer een verademing qua speltempo hoor.

    En grafisch zijn beide spellen ook een stuk beter.
    In Vietnam heb ik echt verschrikkelijk veel zin in ! En ook met die nieuwe mappen zal ik BC 2 wel weer meer gaan oppakken.
     
  17. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk toch dat de gratis mappen vlak voor Vietnam komen. Gewoon een paar weken ervoor o.i.d. om BF weer in the picture te brengen.
     
  18. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Volgens mij heb je me verkeerd begrepen :) ik zei nergens dat mensen teruggaan voor een paar maps, ik zei dat vietnam langer gaat duren dan verwacht, en dat de gratis dlc bedoeld is als zoethoudertje tot vietnam ergens in jan/feb komt.
     
  19. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Vandaag trouwens toevallig iemand gekilled met zo'n repair tool8)
    Wist niet eens dat dat kon.
     
  20. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Gefeli met je dentist achievement
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina