1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar is dit nou wel of niet de Vietnam pack?
    Er staat wel Vietnam Multiplayer Update, maar lijkt me een beetje vroeg..
    Ben het nu aan het downloaden.
     
  2. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Geen vietnam, wel gratis mappack.

    Heb hoe dan ook het gevoel dat er al heel wat (1,64 GB 8)) van vietnam in de update verwerkt zit:+
     
  3. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Heb je die update 2 nog nodig op je harddisk zodra je update 3 hebt gedownload?
     
  4. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Volgens mij (ik zou het zo doen/zien) moet je deze maps zien SAMEN met Vietnam.

    Vietnam wordt neergezet alsof het een nieuwe game/experience is (wel de BC2 disk nodig) ... en deze map7 maps geven de ouwe BC2 nog een extra oppepper.

    Zodoende kan BC2 weer even mee, ZONDER dat ze een hele nieuwe game nodig hebben.

    Dat Kl**e CoD:BO is gewoon een fenomeen waar op dit moment weinig tegen te doen is. Het is een plastic arcade shooter. Spijt me als iemand (lees TIG miljoen) dat anders zien, maar voor mij is BO rehashed crap van de bovenste plank (als je het ziet in de lijn MW1, MW2)

    Maar goed, DICE/EA moeten WEL een tijd overbruggen tot BF3, en dan is zo'n 'late' mappack + splinternieuwe Nam experience geen slechte zet zo 1-2 maanden na de BO nuclear bomb (die elke andere fps heeft weggevaagd, check bv MoH)
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2010
  5. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.306
    Leuk Bevonden:
    365
    Mijn voorkeur gaat ook uit naar bc2 en/of moh, alleen zat ik vorige week rond 01:00 online en kreeg ik steeds potjes met in totaal 9 mensen. Hoop dat het weer een beetje aantrekt door de nieuwe maps. Wil natuurlijk niet zeggen dat er maar 9 mensen online waren, maar wordt soms wat vreemd ingedeeld.
     
  6. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus , wat is die Oasis map toch gruwelijk om te spelen op de PC, de engine is echt wel mooi als je hem op 1920x1200 met alles open kan spelen hoor !

    Eindelijk weer wat grotere maps voor BF BC 2 , ben meteen weer in love _O_
     
  7. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    ^^ HD dan, echt te cool ... en dan zit ik op een 360, maar nog gaaf hoor.

    Zit ik met een M14 + 4x scope, maar die map is zo groot dat je de ballistics van die kogels dus ook goed ziet. Gewoon countersnipen met dat ding. Geweldig!

    En omdat BC2 zoveel lekkerder speelt dan BC1 (tenminste voor mij) ben ik ook gelijk veel 'beter' op HD (nou ja, beter, ik bedoel, voel me veel meer op mijn gemak:))

    Happy gaming guys;)

    Edit: de map packs zitten volgens mij ook in die grote update (1,7 GB) want ik heb alleen die update gedaan maar heb wel alle maps. Ff voor de weet.
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2010
  8. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    21 december komt Vietnam pack uit.
     
  9. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Die metal map ofzoiets, met 4 helicopters is echt HUGE maar wel gaaf!
     
  10. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan de game overlopen van een vriend van me, maar de VIP code die erbij zat is al gebruikt. Mis ik dan veel?!
     
  12. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou zeggen dat je voornamelijk VIP map packs mist, en een weapon pack volgens mij. Al kan ik het laatste niet met zekerheid zeggen. Misschien kijken of je de prijs van de VIP code op de Marketplace niet te duur vind?
     
  13. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Kopen, meteen. Dat spel is het zonder de VIP code ook echt wel waard.
     
  14. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Oké. Zijn dat nog veel maps dan?! Vind BO ook wel leuk hoor, maar de beta van BC2 heb ik kapot gespeeld toen die er was...
     
  15. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik er zijn nu 7 Map Packs en als ik het goed heb heeft elke Map pack 4 maps?
    Dus dan zou je uit komen op 28 maps.
     
  16. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, maar je moet wel eraan denken dat in die map packs vaak dezelfde maps zitten, die je dan voor andere Game Modes kan gebruiken.
     
  17. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat zou wel erg veel zijn :+ Veel maps zijn gerecycled, ik denk dat er ongeveer 6 echte nieuwe maps bij zitten.
     
  18. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Al is het wel zo dat bij sommige map packs Map X beschikbaar wordt voor conquest, terwijl het eerst rush-only was. Dus 'echt nieuw'' zijn de meeste niet.
     
  19. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik ben nu de update aan het downloaden. Om 11 ben ik online, join maar als je zin hebt.:9
     
  20. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Tot twee keer toe van xbox live gegooid, na 2 mins weer terug en server full.. Weet alleen niet of het aan mij of bc2 ligt, maar dit niet eerder meegemaakt.

    @Hierboven, morgen om 6 uur weer op, maar morgenavond ga ik weer avondje knallen denk..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina