1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Ook last van gehad, daarna ging het weer goed. Op bc2 fora zelfde prob, EA/Dice wist er van. Nu zeker gefixed.

    MAAR, volgens mij kloppen de WON/LOST meldingen aan het eind niet (en soms scoreboards) ... hebben we gewonnen, en dat zegt de voice ook, staat er 'Youve lost' !? LOL
     
  2. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Dat is eigenlijk al vanaf het begin zo. Het is toch alweer een tijd geleden dat ik BC2 heb aangeraakt, maar dit was er toen ook al :+
     
  3. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe je zo je best, krijg je er dit voor terug:'-(

    Nee maar ik ga zo denk ik nog even MP spelen nu het weer gefixt is. Heb nog een aantal chievs die ik moet halen. Ik kwam toen ik net speelde wel alleen maar in (half)lege servers. Hadden anderen hier ook last van?
     
  4. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Valt toch wel mee. Genoeg bedrijven die er dagen over doen om zoiets te fixen. Die komen eerst met een bericht dat ze het hebben geconstateerd. Daarna een bericht dat ze ermee bezig zijn en een week later dat het gefixed is.

    Dice heb ik niks meer dan lof over!
     
  5. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Ow, lol, nooit opgevallen in die andere 120 uur (demo + retail). Maar vind het zo dom uitzien, dat een programmeur ergens een if-then-else heeft omgedraaid of zo lol:)
     
  6. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies, dit was snel gefixt. Dice is ook één van mijn favo developers. Ik hoop trouwens wel dat we binnenkort wat horen over de BF3 beta, want ik overweeg om een game-pc aan te schaffen voor die game, net zoals in the days met BF2 en BF2142 (die ik trouwens ook heel erg vet vond).
     
  7. HArdSoul

    HArdSoul GAMER4LIFE...

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 3 dec 2010
  8. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Dope
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2010
  9. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Je verteld er niet bij de de community een 5de map krijgt als bepaalde voorwaarde zijn gehaald !!


    echt te tof weer !
     
  10. HArdSoul

    HArdSoul GAMER4LIFE...

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn laptop liep vast wou het erbij zetten. Bij deze....
     
  11. Forty

    Forty Guest

    Die trailer ziet er wel heel tof uit.
    Misschien weer s ff Bad company ergens opzoeken.:b:
     
  12. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Van de week voor het eerst maar weer eens gespeeld..

    Wel echt weer wennen hoor als je CoD gewend bent , maar zeker een heleboel minder frustraties.
    Nu maar wachten op Vietnam :)
     
  13. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Damn, dacht lekker te gaan spelen. Kom ik alleen maar in potjes met 3 tegen 3. Ja dan houd de lol er ook snel mee op!
     
  14. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Is dat niet een behoorlijk probleem met BC2 nu dan?! Dat het te weinig gespeeld wordt... Dit weerhoudt mij er een beetje van om de game te kopen namelijk...
     
  15. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Ik heb wel volle potten gespeeld gisteren. Maar meestal op de nieuwe maps, zodra een ouwe voorbij kwam quitte iedereen (ook logisch, je wil nu ff die nieuwe spelen)

    Ik denk dat je BC2 best kan kopen. Want ik verwacht toch een redelijk aantal spelers met Vietnam over 2 weken. Zelfs al zou maar 5% van die CoD 'gekken' Vietnam gaan spelen dan nog heb je het over duizenden en duizenden gamers:)

    (ik ben nog steeds in ontzag over het nuclear flattening effect dat BO heeft op het FPS gebeuren ... al zouden die gasten REAL LIFE in Huey chopper boven Nam 68 gedropt worden, dan nog zouden ze zeggen 'ja maar CoDBO is beter, want die hep killstreaks' de junks lol:))
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2010
  16. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb eigenlijk nooit last van lege servers. De game is echt populair hoor, aantal miljoenen keren verkocht;)
     
  17. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom is het ook zo lekker om een PC te hebben , daar zoek je gewoon de servers op die maar alleen bepaalde mappen spelen.
     
  18. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Lol, heb gisteren even gespeeld met koennn. Meteen allebei 4000+, en een gold squad pin met z'n tweeën.:9
     
  19. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Vriend van me zegt dat hij al Vietnam speelt? Is dat bullshit? Ik heb geen zin om al die vorige pagina's terug te lezen;)
     
  20. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina