1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat denk ik ook. Vind de wapens ook nog niet echt heel fijn. Moet het gewoon nog een beetje ontdekken allemaal. Maar de speelstijl vind ik wel chill!

    En die wapens klinken zo moddervet he! Niet normaal :)
     
  2. triples

    triples Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat er wat spelers bijkomen.
    Ben van plan BC2 te kopen maar als er zo weinig spelers zijn, twijfel ik toch voor Halo Reach.

    En met de ultimate versie van BC2, zit die vietnam erbij ?
     
  3. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, Vietnam is nog niet eens uit. UE bevat Onslaught mode (horde), Battlefield 1943 en wat VIP early unlocks.
     
  4. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    De potten die ik gespeeld heb, waren allemaal bomvol hoor. Dus ik zou niet eens meer twijfelen. Ik zal eerlijk bekennen: Black Ops blijf ik ook wel spelen hoor. Maar BC2 is ook erg leuk! En geluid is fenomenaal?
     
  5. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst speelde ik bc1 en daar zaten ook nog zat mensen, vin het vreemd dat ik bij bc2 vaak in half volle lobby's wordt gegooid.
     
  6. 1nfinity

    1nfinity Show your Skill

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb afgelopen zaterdag avond een of andere vietnam uitbreiding gedownload (1.2 GB) maar deze kostte geen punten :confused:
    weet iemand hoe het precies zit met die download items
     
  7. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.624
    Leuk Bevonden:
    129
    Yup, dat was maanden geleden al. Dan zat ik lekker te spelen en zo tegen 23u liepen de lobbies half leeg!? Ipv dat EA servers nou 2 half volle weer bij elkaar gooit, maar dat is kennelijk te moeilijk of zo

    Ik wacht nog even met BC2 totdat Vietnam uit is en dan na de kerst gaan!! (hoewel ik wel ff de nieuwe oude BC1 maps heb gechecked)

    Zullen de meeste gek vinden maar ik ben nog steeds aan de MoH. MoH, ook DICE, heeft 'iets' wat BC nooit zal hebben, namelijk door het weglaten van voertuigen en heli's heb je opeens 12 vs 12 infantry. Laat ik nu infantry het leukst vinden (ook in BC) en dan kan het in MoH heftig toegaan. Het voelt wat lichter aan dan BC maar DICE+Frostbite+Sound is toch een super combo hoor:)
     
  8. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    [​IMG]
    Mensen die het nog spelen! je kan me toevoegen mn Squadplay attitude moet omhoog zoals jullie zien.

    Weet iemand of je huidige rank ook meetelt met Vietnam?
     
  9. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Squadplay attitude is bij mij ook net 58% ofzo. Ondanks dat ik echt een teamplayer ben. Als Medic altijd iemand helpen die het nodig heeft of als engineer voertuigen fixen.

    Naar mijn gevoel kan je dat ook niet veel hoger krijgen. Het is gewoon onmogelijk om 75% te halen daarbij. Dat zou betekenen dat je maar voor 25% in gevecht bent. Dan heb je het spelletje ook niet helemaal door.
     
  10. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik weet niet waarom ik wel positief sta met squad play aditute, maar hoger als 75% kan dus wel.

    [​IMG]
     
  11. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb lekker 132% :+
     
  12. h4nshotfirst

    h4nshotfirst Straight Edge

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat blijft het toch een geweldig spel, gisteravond ook weer een paar toffe potjes gespeeld. Vietnam cant wait!
     
  13. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Vietnam mag snel komen idd , echt weer zin om te spelen.

    Ik had de 'nieuwe' maps al ff gecheckt maar toch had ik meer zin in CoD , hopelijk dat Vietnam daar verandering in brengt :)
     
  14. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Zo dan
    Ik ben de shit
     
  15. Dutch Future

    Dutch Future Spammie

    Berichten:
    695
    Leuk Bevonden:
    0
  16. h4nshotfirst

    h4nshotfirst Straight Edge

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0



    Gast ik knife je.:lol:
     
  17. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Mijn uber stats:cool:
    [​IMG]

    :+
     
  18. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    IK HAAAAT die kut achievement "Demolition Man" verneukt echt deels t spel voor mij op het moment...
     
  19. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat moet je daarvoor doen dan?
     
  20. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    20 destruction 2.0 kills, maar telkens gaan ze dood door mn c4, rennen ze gewoon simpel weg, of telt het gewoon als suicide voor hun,

    Ben er nu echt 3 dagen mee bezig en heb er 6 geloof ik, zit nu op een totaal van 16... dus nog 4.

    Zoiezo rennen er maar weinig mensen de huisjes is merk ik?


    Edit: En dat ik laatst dagen last heb van irritante lag, en dat die G3 echt voor geen meter schiet...
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina