1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Forty

    Forty Guest

    zitten toch best wel veel in.
    je moet ook de grotere maps spelen daar zit zowat elk voertuig in.
    Conquest dan.
     
  2. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Prima, maar als je bv Vietnam neemt, en je zegt tegen zo'n massa-kid 'Look son, hier is je Ak47, nou moet je daar op die heuvel dat doel veroveren' en dat joch doet 3 stappen en wordt neergeknald zonder dattie weet door wie, wat en waarom ... lol, ik denk niet dat de massa dat 'leuk vind'

    Dus dan hoop ik dat EA/Dice van BF3 geen 'massa' product gaat maken, met qs, killcampjes, killstreaks, laser-like-bullets, powerruns, healthboosters en mariokarts

    Just saying. Tuurlijk hoop en gun ik EA/Dice met BC en BF giga sales, als ze de gameplay maar niet verwateren met arcade sh*t
     
  3. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik las net een review waar in werd gesteld dat de amerikaanse partij in het voordeel is of leuker speelt. Merken jullie verschillen in de beide partijen?
     
  4. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Wel vet zeg, zat net opeens in een rijstveld haha. Heb wel het idee dat je Rush mappen kleiner zijn dan het origineel, je kan nu in 10 mins klaar zijn, wat wel jammer is. Hebben ze alle voertuigen in Conquest gestopt ofzo? In Rush heb je alleen een tank van wat ik gezien heb, misschien heb ik nog niet lang genoeg gespeeld.. Maar overall speelt ie weer heerlijk weg!

    Nee, sterker nog, het klinkt heel grappig om de vietnamezen te horen vloeken wanneer een kistje aan staat! :)
     
    Laatst bewerkt: 21 dec 2010
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Hoop ik niet en ik denk ook niet dat dat hoeft om succesvol te zijn.

    Kijk maar naar de tijd voor COD zo dominant was op consoles. Naast Halo waren het toen toch vooral de vrij realistsche Ubisoft shooters die het goed deden.

    Na COD4 wat alles en iedereen zo'n beetje opslokte zijn die helaas van het toneel verdwenen maar ik ben ervan overtuigd dat als het kwalitatief goed genoeg is een spel als Battlefield absoluut net zo succesvol kan zijn als COD zonder het te hoeven na-apen.

    Je kan meer dingen doen om nieuwe spelers te helpen dan alleen de gameplay verwateren. Goede signposting en in-game hints bijvoorbeeld.

    Kijk naar Brink, dat spel is erg teamwork en objective gericht maar zij hebben door de simpele toevoeging van een persoonlijke missie en een kompas voor iedere speler ervoor gezorgd dat nieuwe spelers zich niet verloren hoeven te voelen en altijd weten wat ze moeten doen.
     
  6. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ha ha klinkt goed, je zal nog maar tot een uur of vijf moeten werken en dan de game nog moeten downloaden. Volgens heb ik jou (Sloober) nog in mijn lijst staan naar aanleiding van een potje BF:BC2. Binnenkort maar eens vietnam in dan!
     
  7. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Voor het eerst dat ik in bad company 2 wel echt prone mis, Er is echt te weinig cover in vietnam.
     
  8. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Tsjah, het is een prima afwisseling zo ;). Erg leuk! Wel jammer dat je meteen alle wapens hebt, ondanks dat ik pas level 6 ben...
     
  9. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat maakt het natuurlijk ook weer 'eerlijk' :)

    Vanavond eens downloaden.
     
  10. Oz_1991

    Oz_1991 Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Net gedownload en ik vind hem echt tof ! Hopelijk brengen ze in de toekomst meer maps uit :D .
     
  11. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat is wel waar. Maar zou leuker zijn als je die daar weer moest unlocken. Maar aan d andere kant is het fijn dat je je stats meeneemt. Zal ze allebei wel blijven spelen denk ik... Al heb ik de game pas twee weken :)
     
  12. DeLode

    DeLode Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Nederlands sprekende Battelfielders.... voeg me gerust toe @ xbox, tag name => "DeLode"

    (teamspeak enkel a.u.b)
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Klinkt echt geweldig allemaal, zijn alle vier maps ook gewoon allemaal tof?
     
  14. DeLode

    DeLode Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    De maps zijn best wel goed, beetje gewoon worden welliswaar ma de sfeer is er zeker wel !
     
  15. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Hill 137 is echt de leukste. Super om je weg omhoog te vechten, of om de te voorkomen dat de tegenstander dat doet _O_
     
  16. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ook wel lekker dat je nu niet meer door de (digitale) sneeuw hoeft te banjeren. Als ik nu heeldhuids thuis kom kan in elk geval de tropen in, verandering van spijs doet eten.
     
  17. Jimbo NL

    Jimbo NL Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had iets gehoord over een 5e map. Ik heb er toch echt maar 4. Weet iemand hoe het daarmee zit?
     
  18. DeLode

    DeLode Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    moeten we unlocken ;)
     
  19. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ja als je teamprestaties doet, dus iemand healen of munitie uitdelen komt dat bij het totaal en als dat hoog genoeg is dan wordt die map geunlocked. Bij BF 1943 hadden ze een soortgelijk systeem alleen dan met kills en dat duurde een paar dagen volgens mij.
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    DAMN WAT EEN BRUTE SHIT!!!
    Het speelt echt zo heerlijk weer weg he, bijvoorbeeld het snipen en knifen zijn wat getweaked waardoor ze fijner werken.
    M40 sniper is echt beest, net een chopper (wel al zwaar damaged) uit de lucht geschoten door hem 2 keer achter elkaar te raken, en iemand uit een voorbij rijdende jeep. Zijn gewoon van die heerlijke momenten, die je in BO niet meemaakt.

    Nadeel is misschien wel de flamethrower, je ziet ze best veel en rondom een 'Gold Crate' is het soms gewoon 1 grote vuurzee.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina