1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je de tussenstand zien voor de vijfde map?
     
  2. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Gister een leuk potje gespeeld met o.a. Sloober. Was erg vet om de game weer eens in teamverband te spelen. Vietnam bevalt me prima maar het is wel erg wennen en mijn kill/death ratio holt omlaag. Wat dat betreft hadden ze wat mij betreft liever een BF 1943 systeem gehouden zodat alles apart bleef. Aan de andere kant, wat zeur ik! een hele nieuwe multiplayer voor nog geen twee tientjes. Heel erg goeie shit.

    Het eindige wat abrupt want de game liep vast bij mij en toen kwam ik er achter dat het bedtijd was!
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2010
  3. h4nshotfirst

    h4nshotfirst Straight Edge

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Het WTF moment van gister, damn wat een toffe uitbreiding!!!
     
  4. x danny x nl

    x danny x nl Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft Battlefield bad company 2 Aim assist? in bad company 1 zat dat niet en ik vond de multiplayer al gauw irritant worden ( mijn aim is slecht ;p)
     
  5. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Er zit altijd wel een lichte auto-aim in op console maar als je het schieten al lastig vond in Bad Company 2 dan ga je deze game helemaal moeilijk vinden. Ik heb veel Bad Company 2 gespeeld en ik heb heel veel moeite met de aiming omdat je nu geen scopes of laser sights hebt. Het schieten is dus behoorlijk lastig en ik ben dan ook een stuk slechter in de uitbreiding dan in het origineel. Neemt niet weg dat het wel een super leuke uitbreiding is. Het is natuurlijk ook wel een uitdaging om die nieuwe vizieren onder de knie te krijgen en bovendien spelen de gevechten zich op veel kleinere afstand af. Het is wat chaotischer.
     
  6. Dorksided

    Dorksided joebob

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    En hop, daar gaan we weer.

    Een onvolledig team met waarvan 4 snipers achter in de basis blijven hangen en 3 gasten die staan te wachten totdat de helicopter respawned en ik in me upje op weg naar de m-com.

    Het is zo'n tof spel ware het niet voor de team maatjes die elke kans op winnen verneuk...ugh
     
  7. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik zou wat luitjes die in dit topic posten adden dan maak je gewoon een party en kan je gaan samenwerken. Ik speel zelf nooit sniper, zeker niet in de Vietnam uitbreiding! Maar ik snap je irritatie want ik heb er zelf ook veel last van. Ik had wel het idee dat het in vietnam minder is.
     
  8. DeLode

    DeLode Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    idd in Vietnam valt dit momenteel nog goed mee, doch ben ik zelf ook vaak een Sniper omdat dit gewoon meer mijn stijl is. De combinatie spotten, waarschuwen, M-Com verdedigen op afstand, en als laatst zelf een stukje hersenen knallen, vind ik goed werken voor mezelf
     
  9. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Campen dus.
     
  10. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het bij snipen niet zozeer campen. Al mag je best op meerdere plekken gaan snipen. IIG beter dan het rondlopen met je sniper en quickscopen. Dat moet iets voor CoD blijven.
     
  11. h4nshotfirst

    h4nshotfirst Straight Edge

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Een xboxworld team oprichten dan maar?
     
  12. Dorksided

    Dorksided joebob

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook niks tegen snipers, ze kunnen verrekte handig zijn ter ondersteuning maar als de helft van het team met hun 12x scope blijft chillen in een torentje en de andere helft een complete circlejerk om een chopper heen heeft raak ik best geirriteerd.

    Maargoed, zoals al aangegeven was is het misschien een goed idee wat forum battlefielders toe te voegen.

    Bij deze mogen mensen mij ook toevoegen.
     
  13. DeLode

    DeLode Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Als sniper zijnde probeer ik me vaak te verplaatsen, neem ik 3 tot 4 shots afhankelijk van de situatie en zoek mezelf een andere plek.

    Gisteren @ Hill 137, zat ik aan de waterkant, op de rotsen tussen 2 frontlines te snipen tot plots Bravo verloren was, op dat moment kwamen er zowel mannen mijn kant gelopen als langst de waterkant een bootje, omdat men sprint knop niet werkt moest ik me ergens zien te verbergen.... één klein struikje/plant aan het water was de oplossing, 3 mannen liepen voorbij me op GEEN 2 meter, het bootje daarnaast de 2 schutters gesniped zonder te worden opgemerkt, de 4de passerende persoon die haast IN het bosje liep heb ik in het achterhoofd geschoten =D kill to death ratio die battle 17/1 :D
     
  14. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is dan weer wel erg irritant.
     
  15. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    Dit was een grapje.

    Als jullie willen snipen, be my guest. Ik zou alleen graag een limiet aan het aantal snipers willen zien, zoals dat bij Day of Defeat (source) was.
     
  16. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Net even bekijken enne hell yeah mega wreed deze uitbreiding.
     
  17. h4nshotfirst

    h4nshotfirst Straight Edge

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond weer eens een paar uur de jungle inO-)
     
  18. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Platbranden die jungle!
     
  19. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Die Huey mag echt wel twee keer zo sterk zijn...
     
  20. h4nshotfirst

    h4nshotfirst Straight Edge

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Of jij twee keer zo goed O-)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina