1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    je was niet slecht nee :9
    Je hebt niet minder kogels nodig, maar mensen gaan wel sneller dood. De een zegt dat de wapens sneller schieten, anderen hebben het over minder health of krachtigere wapens.
    Rush op hill 137 is echt leuk hoor
     
  2. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Vind BC2 zo tof dat ik DICE's jongste game (MoH) ook maar besteld heb :)
     
  3. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Waarom is iedereen in BC2 fucking retarded?! Hoe kun je nou iets defenden als je 10000 km van je objective vandaan staat! Stelletje idioten...
     
  4. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Besef dat de meeste BC gamers neerkijken op MoH en dat CoD ook niets van MoH moeten hebben.

    Je moet een beetje 'open' staan voor MoH. Maar als je het mij vraagt? ... MoH is een heerlijke shooter:)
     
  5. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Echt gast... B is de laatste objective die we moeten verdedigen. Vijanden overal!

    Een keer raden waar m'n fucking squad staat... Juist, helemaal aan de andere kant van de map...
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Laat me raden, Hill 137? :9
     
  7. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
  8. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Ik zal hier nu 1x iets heel duidelijk zeggen (Crosspost in MoH)

    M o f*****g H heeft zijn online zaakjes BETER voormekaar dan BC f*****g 2 (Veitnam)

    Waarom? Omdat ik lekker Vietnam wilde spelen en nee hoor, die sukkels!!!!!!! die krijgen het voormekaar om geen enkele lobby voller dan 8 vs 8 of nog veel minder te krijgen.

    En dit probleem is al zo oud als BC2 zelf.

    En MoH? Die zgn mislukte game???? Wat zie ik, net ZELLUF gechecked en nu aan het spelen. Lol 5.500 mensen online (dat is dus 2x zoveel als paar weken terug lol) en ja, ik kom gewoon in een 12 vs 12 lobby.


    Dus WTF is BC2 al die tijd mee bezig. Waarom kan ik niet in een volly Vietnam lobby komne.

    En dont give me crap, van er zijn meer maps.

    Lol, MoH owned BC2 gewoon. Damn dat ik dit moet zeggen/constateren

    -- Max (gaat nu nog ff MoH knallen)
     
  9. Forty

    Forty Guest

    lol rage quit less?
    HEt was altijd al bekent dat BC2 server problemen had.
    Ze kunnen het niet oppeens met een DLC oplossen.

    Moet er geen nieuw deeltje ?
     
  10. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Hahahahahah, je hebt fokking gelijk. Hahaha, zo'n mooie game Vietnam maar dan verpest door geen-volle-lobby

    Ik snap het ook niet waarom??? En dat DICE2 (het B team) het wel kan met MoH .... ik begrijp het gewoon niet. En ik vond en vind het ontzettend stom van Dice/EA (want ik loop echt voorop om Vietnam geweldig te vinden maar dit frustreert enorm)

    (oh, en dat je weer op de verkeerde button ramt in MoH, dat ook lol)
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hier nergens last van hoor.
     
  12. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    /whine
     
  13. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Pffff, echt niet. Waarom zou ik whinen. Facts ... dit probleem is al zo vaak naar voren gekomen. Echt heel erg slechte zaak.

    Zeker 6x gequit en iets anders opgestart Rush, conquest andere map maar verder dan 8 vs 8 kwam ik niet en soms was het nog veel minder. Ik werd serieus ook in een 2 tegen 3 RUSH gegooid ... wat is dat voor een zooi??? En je kan er zelf helemaal niets aan doen. Hebben pc gasten hier ook last van of kunen die middels een browser een volle lobby uitzoeken of zo?
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2011
  14. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Wat is er zo erg aan 8 vs 8..
     
  15. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik vind de maps te groot voor 8 vs 8, heb ook gewoon liefst 12 tegen 12!
     
  16. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    (ik denk dat) de maps zijn gebalanceerd op 12 vs 12

    Voor wat betreft leeglopende lobbies, dit schreef ik al in april 2010 http://forum.xboxworld.nl/showpost.php?p=3717722&postcount=230 het is dus een oud probleem

    Maar 8 vs 8, ok, dat gaat nog net. Maar je ziet ook regelmatig 9 tegen 6 of zo. Dat is gewoon belachelijk. Ik ga er vanuit dat er duizenden gasten online zijn maar soms lijkt het net alsof ik slechts met een apar andere op de hele wereld Vietnam aan het spelen ben. Dit is bizar.

    Mijn punt is dat MoH het WEL KAN! En BC2 niet, al vanaf de demo Port Valdez speelt dit (kan me BC1 niet helemaal meer herinneren, maar dahct het daar ook)
    Als ik om 01.00u in BC2 een Quickmatch doe kom ik in een 6vs6 en doe ik gelijk daarna hetzelfde in MoH kom ik in 12vs12. Dusssss, dat is mijn punt.

    Ok, ik was ff rage maar ik wilde gewoon lekker knallen en dan frustreert dit enorm:)
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2011
  17. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    ligt dat niet gewoon aan je NAT?
     
  18. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar dan zou hij er bij MoH toch ook last van moeten hebben lijkt me?! Ik heb overigens bij BC2 altijd volle lobbies. Altijd 12 vs 12 :)
     
  19. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    ik heb precies hetzelfde als Max maar nu speel ik vooral 's-avonds maar weet niet of dat er iets mee te maken kan hebben ...

    ook heb ik vaak dat ik niet kan rennen of gelijk schieten en dat heeft ook niet iedereen
    maar mijn NAT is gewoon open ..
     
  20. rikietje

    rikietje www.rikbeernink.nl

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb bij MoH ook altijd volle lobbies en bij BC2 soms maar 2vs2 en dat wordt dan max 6 vs 6

    Mijn nat is altijd open
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina