1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gamersea, 14 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Twizzler

    Twizzler Active Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu operation hastings aan het spelen.
    Volgens de website moesten we eigenlink nog 20 miljoen actions.
     
    Laatst bewerkt: 2 jan 2011
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Operation Hastings?
     
  3. Giess

    Giess Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    0
    Map die zou komen na 69.000.000 Squad actions geloof ik :)
     
  4. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Die map is echt by far de vetste map die er in zit!

    Alleen jammer dat als je daarna Hill 137 krijgt alle mensen weggaan en weer opnieuw die map gaan zoeken waardoor het spel leegloopt.
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    idd 8) echt absurd hoe snel het potje leegloopt dan
     
  6. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    kun je ergens zien hoeveel squad action punten er nu in totaal zijn?
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
  8. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe pak ik ammo/EHBO op de grond? Met welke knop :confused: Of wordt het automatisch gepakt als je overheen loopt?

    Ik baal van dat ik maar 20 kogels per magazijn leeg kan schieten. Had liever 30 kogels per magazijn gehad, maar het unlock misschien later wel.

    Verder is BF:BC2 vet :b:
     
  9. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon overheen lopen inderdaad. En het aantal kogels per magazijn verschilt natuurlijk per wapen ;)
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Je pakt het niet echt in 1 keer op maar je moet even bij zon health pack/ammo kit in de buurt blijven zitten
     
  11. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    ??? Huh, M16 en Ak47 hebben toch 30 in mag? Of ben ik nu compleet het spoor bijster??
     
  12. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Mijn hemel, bc2 gamers gedragen zich als kids met een nieuw speeltje. Pfff, een normale sessie is nauwelijks te doen met zo'n 'map rotation' waarbij iedereen alleen maar 1 map wil spelen.

    Dan kan ik wel Hastings kiezen maar val dan in een een lopende game, en de volgende loopt dan weer leeg. Geen doen als je ff een uurtje lekker wilt knallen.

    Gaat weer terug naar die andere game (en dat is niet blackops lol)

    Morgenavond nog maar eens wat vroeger proberen want die lege lobbies heeft absoluut te maken met de tijd. Na 23.00u begint dat probleem pas. (Weird eigenlijk)
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja amerikaantjes.
    Ik vind de andere maps ook nog gewoon leuk en blijf die ook spelen. Alhoewel hastings wel mijn favoriet is, duurt het mij veels te lang om er weer uit te gaan en weer een nieuw potje te zoeken. :+
     
  14. rikietje

    rikietje www.rikbeernink.nl

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Cool als ik tijd heb moet ik maar is hastings gaan doen!
     
  15. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Niet hetzelfde probleem maar wel met aantal spelers te maken; dit roep ik al tijden over Battlefield op de consoles... Zo weinig man.. De aller eerste Battlefield (overigens mijn favo online multiplayer game ooit) van ondertussen iets van 8 jaar geleden (!!!) oid had maps die op z'n minst 16 vs 16 ondersteunden tot 32 vs 32.

    Heb daar zelfs 64 vs 64 lagloos gespeeld (dát was pas oorlog :D).

    En dan tegenwoordig max. 12 vs 12 oid? Dan Denk ik.. wtf.. we zijn bijna 10 jaar verder en je kan alleen maar met minder mensen spelen waardoor de veldslagen veel kleiner en minder indrukwekkend zijn :x Zelfs die remake van bf1942 voor arcade (bf1943 ) heeft kleinere maps dan het origineel en ondersteund slechts 12 vs 12.
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2011
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Zal ook wel met die nieuwe engine te maken hebben, ik weet niet of je xbox het trekt als 64 man helemaal losgaat in Frostbite

    Maar aan de andere kant , in resistance en M.A.G op de ps3 kan het wel (ook al is dat grafisch allemaal niet zo bijzonder en zit daar geen destruction 2.0 in)

    Hopen maar dat ze voor BF3 op consoles een poging wagen om naar de 64 spelers o.i.d te gaan.
     
  17. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Ik denk dat je dat goed ziet. Het zal met het netwerk traffic per client te maken hebben (dus destruction/frostbite)

    Maar ze zullen daar toch iets mee moeten doen. BF3 met 12 vs 12 ... dat kan echt niet hoor.

    Wat wordt BF3 eigenlijk? Heb proberen te googlen maar kan ff niets vinden. Ze gaan toch wel voor 16vs16 hoop ik (Homefront iig wel, andere game, maar toch)
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik geloof niet dat ze voor de consoles al een aantal spelers genoemd hebben, maar ga er maar vanuit dat het voor de PC zeker 64 man word.


    Edit:// Als ik heel erg eerlijk ben hoeft het van mij denk ik niet meer dan 32 spelers te worden. Ik wil wel een beetje het gevoel houden dat ik persoonlijk invloed heb op de uitkomst.

    bij M.A.G bijvoorbeeld had ik dit totaal niet, heb het daarom ook maar even gespeeld.

    Het gaat me er meer om dat ik gevoel heb in een grote veldslag te zitten en dat zit voor een deel ook in het leveldesign denk ik. Als je in een gigantisch grote zandbak die eigenlijk voor 64 spelers op de pc gemaakt is hebt en je zit er met 24 man in dan heb je niet dat gevoel maar op sommige mapppen in BFBC2 (en ook vietnam) heb ik het bij vlagen wel. Dat ligt denk ik ook aan de pacing van die mappen.

    Het hoeft niet zo te zijn als in bijv COD of MoH waar je in je eentje volledig bepalend kunt zijn als je een goed potje speelt maar het andere uiterste zoals in M.A.G is ook niet echt leuk
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2011
  19. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Mijn kijk hierop is als volgt (na 200 uur BC en MoH en wat CoD)

    Je krijgt dit als er een 'frontlinie' ontstaat.
    En 'frontlinie' ontstaat rondom een enkelvoudig objective of bv een 'chokepoint'
    Dan heb je met wat mazzel 12 vs 12 wat een heftige shootout kan geven.

    Doordat het 'respawn on squad/frontline' zorgt voor een constante aanvoer blijft het gevecht 12 vs 12 aan deze 'frontline'

    En daardoor lijkt het massaler dan het werkelijk is:) (eigenlijk is het ook bv 100 tegen 100 als je naar de tickets kijkt)

    (stel je zou rush spelen zonder respawns ... je snapt dat gaat eigenlijk niet hoewel de puristen (bv de ArmA gasten) zullen zeggen dat respawns voor kids zijn)

    (btw, Over MoH geen slecht woord hoor:p want Combat Mission in je eentje gaat niet)
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Inderdaad, vaak lijkt het het meest massaal bij zon chokepoint. Oasis in BFBC1 is daar een goed voorbeeld van, de laatste paar m-com's die in de bebouwing staan stonden altijd garant voor heftige vuurgevechten en een mooie 'frontlinie'

    12 vs 12 met hier en daar een APC die door de straten rolt voelde daar al snel als een hele veldslag aan
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina