Ik vind snipen juist wel tof. Beetje rondzwerven/kijken of je een andere sniper ziet of de memsen die willen disarmen ff neersnipen. Het is ook de leukste kit om mee te stealth/sneaken.
Ik zit er een beetje tussenin. Ga wel altijd voor de objectives, maar doe het wel voorzichtig en ik help mijn teamgenoten.
Ik knal er gewoon vol doorheen met m'n sniper, shotgun style. Het zal je nog verbazen hoe accuraat die sniper is zonder te scopen, en hoe grof overpowered die WWII Pistol is. Oja, en C4 natuurlijk, lekker anti-vehicle.
Dat. Heerlijk hoe sterk die WWII pistol is. Was bij Bad Company 1 ook al zo. Ik zit er wel binnenin, soms is het gewoon lekker rushen in combinatie met een motion sensor/pistol en de andere keer is het op afstand strategisch spotten en killen/mortar.
haha, die van mij is wel redelijk in balans hoewel ik het als defense iets beter doe blijkbaar Niet echt schokkende scores, net zoals mijn K/D ratio ongeveer 1 op 1.
jullie mogen mij ook wel toevoegen gamertag - libbes Heb ik misschien wat meer teamplay Ben nu lvl 17 ofzo geloof ik
Heuj, heb m'n eerste platinum star binnen, op de MG36. Nog ongeveer 75 kills met de SCAR-L en ik heb mijn 2de.
mijne is negatief maar aan die stats kan je wel zien dat als attacker ik heel veel won en als verdediger juist heel weinig omdat mensen totaal niet juist lopen te verdedigen. zoals 300 meter van de bom beetje te lopen snipen. Leuk allemaal maar voor je bij de bom bent is ie al kapot.
De laatste tijd als ik BC2 opstart, en ik speel mn eerste game, dan heb ik helemaal niks ge-unlocked, en ik heb geen rank... Hebben meer mensen hier last van?