1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Nerrion, 12 jan 2011.

1. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon het niet laten jongens! Vanavond nog wat fragmenten opgenomen en wederom in een simpele compilatie gezet;

[yt]Q834SWRymKQ[/yt]

Enjoy :D :D :D

(Helaas pakte Windows Movie Maker mijn Foo Fighters - All my life niet. Everlong klikt ook goed :) _/-\o_

2. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja wou net zeggen, volgens mij speel je op de pc?!
    Filmpje is vet! trouwens.\o/

3. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Ik had al een tijdje geen bc2 gespeeld en was een dagje vrij dus dacht ga maar weer is ff knallen. Nou kreeg ik dat er een update was genaamd BFBC2 Vietnam Multiplayer update.
    Dus ik denk zo van he daar moest je toch voor betalen ?
    De update was 1,64 GB groot dus ik denk zal wel dus heb uhm gedownload. Maar kan niks van vietnam terug zien of iets.
    Weet iemand wat voor update dat was en wat ik precies mee kan ?

4. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    In die update zit het hele Vietnam pack, maar om dat te unlocken moet je dus die 1200 punten betalen. De Vietnam DLC is daarom ook nog geen MB groot meen ik. In die update zitten ook een aantal maps die je unlocked met een VIP code.

5. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Ow op die fiets. Ik neem aan dat je vip code gewoon bij het begin menu moet invullen toch ?

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Tot nu toe nog geen enkele keer gelukt ^^

7. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Zoiets. Volgens mij kun je ergens wel 'Redeem VIP Code' selecteren, moet je even zoeken.

8. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    OK, thnx voor de info

9. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Knap filmpje, is helaas op de xbox veel moeilijker om te doen omdat je veel trager beweegt wanneer je aan het aimen bent, daardoor ben je eerder geneigd te missen. Maar ik was eergister tegen een team waar ze steeds van die anti tracers gebruikten, dus met jouw filmpje in het achterhoofd tegen de gewoonte in deze rocket launcher gebruikt, maar wat me ook opviel is dat ik zelden mensen kill wanneer ik een chopper raak, ze springen dr altijd later nog uit, gebruik jij die explosives perk ook?

10. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik gebruik die perk niet.

Transport choppers (Blackhawk en Hind) haal je sowieso geen kills. Deze stort neer, maar de mensen erin hebben nog tijd genoeg om eruit te springen.

De fighter choppers haal je altijd een kill, als je deze normaal. Of de piloot moet de armor perk hebben, dan heeft hij nog 5% over ongeveer. Als je dan de explosives perk hebt, heft dit de armor weer op geloof ik.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hind een transport?

12. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Interessante info, thanks :)

13. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    HIND is een transport chopper ja. Er kan volgens mij 6 man in. Hij heeft dan wel een enorme gun voorop, maar main is het een transport chopper. Daarom heeft hij ook meer armor.

3e compilatie op youtube gezet. Enjoy!

14. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil dit spel gaan kopen. maar nu vraag ik me af omdat ea de uitgever is of er bij dit spel ook al gebruik wordt gemaakt van de online pass?

15. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Nope, geen online pass, maar wel een VIP code. Als je het spel nieuw koopt krijg je er zo'n code bij, en daarmee kun je een craplading aan nieuwe maps unlocken.

16. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
    Het is dan het verstandigst om het spel nieuw te kopen ofniet?

17. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Ik denk van wel. Zeker gezien het feit dat je de game voor 20 euro kan kopen. Tweedehands en nieuwprijs liggen niet zo heel ver van elkaar vandaan :)

18. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt. Had al naar de prijzen gekeken. Bedankt voor de info:thumbs:

19. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    De laatste tijd speel ik als sniper met de SVU en een 4x scope daarop zodat ik eigenlijk met een soort van assault rifle loop en dit werkt als een trein! De richt animatie is veel korter en desondanks heb ik nog een aardig bereik met die gun. Het was eigenlijk een beetje een noodoplossing omdat ik tanks op wil blazen met C4 maar dan ben je afhankelijk van de algemene guns. De M14 is een optie maar nu ben ik ook nog eens silenced en dus dodelijk. Erg leuke kit! Het blijft ook een groot voordeel van deze game dat je met de huidige kits kan blijven varieren. Ik heb er al behoorlijk wat dagen op zitten maar mede door de Vietnam break blijft het leuk. Topgame dat BC2!

20. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Als je een assault rifle wilt met bereik moet je gaan voor de AN-94. Gruwelijk ding is dat zowel op long range als op close range._O_

Alleen wel zonde dat je geen C4 hebt dan. Dat is ook mijn favoriete gadget.:+

Deel Deze Pagina