1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Nerrion, 12 jan 2011.

1. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Ja precies en daarom ga ik ook voor die sniper, iets mindere gun misschien maar je hoort me niet en je ziet veel minder goed waar ik vandaan schiet. Die AN vind ik ook wel een vette gun maar ik gebruik die nade-launcher eigenlijk vrij weinig.

2. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Haha, die SVU is inderdaad chill, ik gebruik hem ook wel eens met iron sights. In de meeste citymaps zijn er toch weinig lange afstanden. En met de Magnum perk is hij ook nog extreem sterk. \o/

3. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Iron sight? bedoel je niet red dot?! VSS is trouwens ook heel fijn.

4. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    VSS + reddot <3

5. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Yep die combo gebruik ik ook nu. Hiervoor gebruikte ik shotgun als sniper, omdat die motion sensors gewoon het verschil tussen winnen en verliezen kunnen zijn, zowel met attacker als defender. Maargoed, shotgun heb ik op platina nu, en aangezien ik nog geen 50 ben heb ik puntjes/medals nodig :)
    Enige nadeel van VSS met red dot is dat de damage behoorlijk laag is, maar met een redelijke aiming is het toch een handige combo!

6. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Damn hè, de VSS is echt het meest verpoepte wapen in het spel jow.:+
    De enige sniper die ik gebruik is de M95. Nog 300 kills daarmee, en dan stap ik weer over op de m24.

7. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    VSS is ook geen echte sniper maar meer een wapen voor close combat:+ Als ik echt wil snipen, gebruik ik ook een M95 of de Gol.:)

8. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    psies!

9. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    VSS gebruik ik ook altijd, long of short distance maakt niet uit! Altijd 2 tikjes geven en tegenstander is dood \0/

10. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem, ik zou graag online willen spelen maar als ik dit probeer krijg ik deze melding:

Your gamer profile does not have the correct permissions to access xbox live functionality.

Bij andere spelen zoals oa CoD krijg ik dit niet. Ik zou graag online willen spelen, dus kan iemand mij misschien vertellen waar ik iets kan veranderen zodat hij het wel doet? Ik heb het zelf ook geprobeerd maar ik kwam er niet uit helaas :'-(

En verder als ik het aan de praat krijgt, heeft er iemand zin om samen met mij te spelen? Iemand die mij de kneepjes van het vak in BF:BC2 zou kunnen leren is zeker handig!

Extra info: Eerst was mijn account een child account na veel gedoe heb ik hem nu op adult staan naar 100x wachtwoorden invoeren... Maar nog steeds doet hij het niet terwijl hij op adult staat, dus nou zou ik echt niet weten wat te doen :confused:

Laatst bewerkt: 1 apr 2011
  11. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    ff googlen naar die engelse zin en je vind zo een oplossing, heeft met je EA account te maken

12. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem is al opgelost! Vind de multiplayer tot nu toe erg leuk, het licht me toch meer dan CoD. Moet nog wel ff oefenen tis wel stukkie moeilijker kwa mikken en dergelijke.

13. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Wanneer je team based kunt denken en niet op zoek bent naar puntjes mag je me adden: Sloober :)

14. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal je adden, het gaat al wat beter. Ik wil zeker wel een team speler worden maar aangezien ik het spel pas sinds kort heb en de maps, tactieken ect nog niet optimaal beheers gaat dat wat moeilijker. Het lijkt me in ieder geval zeker leuk! Ik voeg je zo toe.

15. DeadlyEnding

DeadlyEnding Rockster

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog meer mensen die het nog regelmatig spelen en in team verband willen spelen? Zoja voeg me dan toe: DeadlyEnding
    Met andere nederlanders is het toch stukken leuker dan in je eentje.

16. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Ik ben op het moment bezig met Fallout New Vegas, maar zodra ik daarmee klaar ben pak ik BC2 weer op. Add me maar alvast.

17. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    M95 is juist klote, kom je van die noobs tegen (close combat) waarbij ze uit schrik je in je been knallen en je ook nog echt dood gaat.
    VSS is juist wel chill voor long/medium range gewoon normale scope houden. Extra Ammo, + Magnum Ammunition.

18. NLVentouxx

NLVentouxx New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook bezig met andere game(s) maar binnekort ga ik weer BFBC2 spelen, niets is zo leuk als BF online.

19. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Uit schrik? Ik gebruik dat ding als shotgun met opzet hoor.:9

20. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Überhaupt: het vliegen met de heli zal ik nooit leren... ;)

Deel Deze Pagina