Volgens mij begrijpen jullie mij of het niet helemaal.
Defenden is heel simpel. A. De attackers mogen de objectives niet opblazen B. Je moet de tickets naar 0 krijgen.
Dus als 3 gasten bij A defende en 3 gasten bij B en de rest gaat freeroamen om zoveel mogelijk tickets weg te nemen lijkt me dat volstrekt legitiem.
Waarom zouden er anders silenced guns zijn bv? Je gaat toch niet beweren dat dat 'flauw' is??? Nee een silenced gun is er om STIEKUM kills te maken, en als ik (of iemand anders, want zoals boven zeg ik het is een team game) dan sluip kruip free roam de hele handel aan het uitmoorden is, dan prima.
Ik ben een assault man, ik ben geen tank of heli h**r ben al helemaal geen sniper of mortier gast, ik maak eerlijke kills en denk aan de objectives. Maar als ik een stelletje gasten kan uitmoorden omdat ze zo dom zijn om zich te laten flanken tsja.
Wat wil je dan, moet je zeggen 'je mag niet flanken?' of 'je mag niet sluipen?'
Ik ga hier niet hypocriet lopen zijn. Check mij stats anders, en vergelijk ze met ieder ander. Je zal zien dat ik een zuivere assault man ben en het daar van moet hebben.
Ik heb bv ook 100 uur Medal of Honor gespeeld. De meeste gamers trokken die game niet eens omdat er naar hun zeggen zoveel werd gespawnkilled. Yup, dat hoorde er een beetje bij. Als je team net iets te slecht was werd je uitgemoord. De BESTE leerschool om het de volgende keer niet zover te laten komen ... maar helaas, 9 van de 10 gamers liepen alleen maar jankend weg lol (dat het niet eerlijk was of zo)
Als een attacking team wordt geflanked en uitgemoord? Volgende keer eerst eens je BASE beschermen en je flanken checken.
Je kan beweren dat ik erom heen praat, ik beweer dat je je base en flanken helemaal niet in de gaten houdt en al veel en veel te veel aaan die objectives denkt, dus net zoiets als run&gun maar nu run&arm ... ongeveer net zo dom
Het is ook meestal zo dat een goed team helemaal niet zoveel last heeft van spawnkillers, die komen meestal niet zover namelijk. En in BC2 is door het spawn-on-squad het base rapen sowieso anders want het kan goed zijn dat er niemand ooit meer daar spawnt
(nogmaals, afgezien van de map makers die een ongelukkige map in elkaar schroeven, daar heb ik het niet over)
Pfff, sorry, lange post
Klik om te vergroten...