1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Nerrion, 12 jan 2011.

1. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Juistem, het is een ongeschreven regel. Wanneer ik aan het defenden met rush en ze hebben beide kistjes probeer ik zoveel mogelijk mannetjes te killen die vervolgens spawnen, maar wanneer ik dood ben is het over en speel ik vanaf mijn basis. Je kan vanaf je basis wel druk zetten op de tegenstander en steeds de linie meer terugdringen naar hun basis, maar wanneer je gaat sneaken naar hun basis en je het moet hebben van spawnkills.. lol ga CoD spelen...

je bent totaal nutteloos ook dan, wanneer een kistje aan staat heeft je team niets aan je, kortom je bent egoistisch en om puntjes bezig

Laatst bewerkt: 8 apr 2011
  2. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    ..

Laatst bewerkt: 11 apr 2011
  3. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    tl;dr

Vuistregel in iedere game: Blijf godverdomme van de ander zijn spawn af als je daar niks te zoeken hebt. Ben je in Rush defence, dan verdedig je je eigen spawn, en blijf je weg bij de spawn van offence. Een linie leggen? Prima. Druk zetten? Prima. Maar spawnrapen is per defenitie laf. Klaar.

Oh alsjebleift.:emo:

4. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja heel leuk en aardig, maar base-rapen blijft kansloos.

5. Forty

Forty Guest

Zelfde geldt voor butt-hurt forum trolls die alleen maar over de community of de manier hoe mensen het spel spelen lopen te zeiken.
    Als je je er zo aan ergert ga je maar lekker een aantal vrienden zoeken met wie je private matches kan doen.

6. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Maar lekker boeien..
    Als iemand ONZE basis overneemt moeten ze mij ook maar lekker killen zolang ze dat niet lukt is het gewoon nog mijn basis. Ik ga niet dat hele eind teruglopen naar onze volgende basis die we moeten verdedigen ben je wel goed bij je hoofd :+ Ga toch ook niet als ik dorst heb melk bij de supermarkt halen als er hier een pak in de koelkast staat? :D

Maargoed omdat jij tripleth het laf vind zal ik d'r vanaf nu wel mee stoppen... :D

7. Forty

Forty Guest

Btw, ik vind het ook wel leuk een beetje rond te sluipen en campende snipers te backstabben.
    of de choppers met c4 beplakken...

8. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Oh for fuck's sake...

9. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    c4 op uav _O_

Bij Battlefield 1943 kan je dynamiet op vliegtuigen plakken \o/

10. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Een forward defence is iets heeeeeel anders dan achter een muurtje op enemy base gaan zitten he...

11. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Oh alsjeblieft, ga me niet vertellen dat je dat ook al doet.

Fuck dit, I'm outta here.

Teringnoobs...

12. Forty

Forty Guest

lol umad?

600 posts yay

/Mod Post dan niet... - Matrix

13. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Jawel joh en dan laten vliegen tot ze paar honderd meter verder zijn en dan BOEM zo dat vliegtuig uit de lucht hihi :D O, wacht nog een van m'n favo's uit bf1942, zo met dikke tiger tank op zo'n reparatie pad staan en dan hele fucking basis uitmoorden en alles wat ze op je schieten maakt toch niet uit want je wordt toch meteen gerepareerddd en tiger tank is stevig \o/

jk.. maar je vraagt erom met dat huilgedrag

Laatst bewerkt: 9 apr 2011
  14. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    C4 op de UAV doen als "last resort" om toch nog te kunnen winnen. Echt vet!*)

15. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen jammer dat die uav er niet kapot van gaat.. verder heb ik er geen problemen mee.

16. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Mensen ik heb jullie hulp nodig.
    Gister zat ik lekker Battlefield te spelen en was weer gezellig. Vandaag wilde ik weer verder gaan knallen maar zie ik in eens dat al mijn harde werk voor niks was. Want nu ben ik om één of andere klote reden weer level 1 en heb ik helemaal niks meer.

Net heb ik even gekeken bij stats verse waar je je online stats kan zien maar daar ben ik gewoon nog level 27 met alles erop en eraan.
    Iemand enig idee hoe ik dit kan terug draaien zodat ik wel alles weer heb ????

17. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Komt wel vaker voor, waarschijnlijk (zeker weten eigenlijk) zijn je stats straks weer gewoon. Daar kun je zelf niks aan doen.

18. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Thnx voor de reactie en je hebt idd gelijk.. Alles is weer normaal nu.
    Best vaag opzich

19. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Is dat nog steeds niet gefixed?!

20. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb nooit echt last van lege lobbies hoor.

Deel Deze Pagina