Gast, FIX JE FUCKING CONNECTIE DAN GEWOON EEN KEER! Je bent echt de enige in dit topic die er zoveel last van heeft, dus het ligt toch echt aan jou hoor.
Ik heb er ook wel redelijk last van, kom toch wel regelmatig in potjes van 8 tegen 8 maar 5 tegen 5 komt bij mij dan weer net niet voor.
Ok max, jij wint. Ik wilde net een filmpje maken, kom ik in een lobby met 3 man. Het duurde overigens maar 2 minuten voordat er 20 man in zaten, maarja.. Ik geef mijn verlies toe.
Diep van binnen houd ik nog steeds van max hoor. Also, net een ziekelijk lekker rondje Vietnam gespeeld.
Jij dacht dat ik ff mijn palingskills kwam showen ofzo Filmpje duurt nogal lang maar anders gelooft niemand dat het de 1e pot was (was nog een NL server ook \o/ ) Was eigenlijk alleen voor Max "Medal of honor" qubit
@ NanoZ & Sloober Volgens mij heeft vrijwel niemand er last van Misschien leaved heel de lobby als ze jou zien Maxqubit ?
Kan er mij iemand zeggen of er nog veel mensen Battlefield Bad Company online spelen? De eerste Bad Company dus. Alvast bedankt
Ik zou het in het andere topic vragen. Die game speel ik sowieso niet. Hitdetectie is verschrikkelijk daar...