Als ik zo vietnam zie, ziet dat er toch wel vet uit, is het een aanrader? En zoja, hoeveel kost ie? 1200 MS ofzo?
Hoe zet ik een andere scope op een wapen? En wat is het verschil tussen hardcore en core, hetzelfde als in cod? Ja.
Ja vrijwel gelijk. Echter regain je hier ook geen hp als je geraakt bent en je kunt ook niet spotten (kan wel echter zal er geen pijltje boven komen).
Ik zie hem een paar keer naar beneden springen richting een choppper op een level waar maar 1 chopper aanwezig is, waarbij hij niet laat zien hoe hij zo hoog komt.. Que Pasa?
Zie je in Vietnam ook iedereen zijn levensbalk zo duidelijk? Defeats een beetje the purpose of ligt dit aan mij?
Hoe deploy je je parachute? Want ik heb wel vaker dat ik uit kapotte heli spring en dan tegen de grond smak, terwijl degene naast mij zachtjes land.
Ik ga er nu zeker over nadenken om deze aan te schaffen. Misschien ietwat laat, maar beter laat dan nooit.
Ik kan noooit een game vinden met dit spel... Weet iemand waar het aan kan liggen? Want met elk ander spel kan ik gewoon online en krijg ik snel een game. In de eerste paar maanden lukte het altijd wel maar kan het ook komen omdat het minder wordt gespeeld en je heel lang moet zoeken?
Misschien kan je ff proberen om op Dashboard ff naar network instellingen te gaan, dan je network aanklikken en dan kiezen voor test xbox live connection. Misschien dat dat iets helpt.
Een vriend en ik willen online samen, maar als ik hem probeer te joinen lukt het niet, en als hij mij wil joinen lukt het ook niet, maar we kunnen beide wel gewoon afzonderlijk online spelen en ik kan ook andere vrienden joinen, iemand enig idee?