iemand interesse om samen ff de et tu brute achievment te halen? moet er volgens mij nog drie waaronder dus die lastige et tu brute. Add me maar bij interesse
De laatste tijd niet meer, maar speel nu weer sinds een week. Zeker mooi spel! Maar iemand goeie tactieken, want het gaat nog niet altijd perfect...
Goeie tactieken voor wat? aller , aller belangrijkste is goed samenwerken en altijd de rol nemen waar behoefte aan is. Dus als je merkt dat er te weinig medic's zijn, ga meteen medic spelen. Als de tegenstander huis houd met zijn tanks, ga meteen Engineer spelen (of pak wat C4 mee) De rest verzin je allemaal wel on the fly. Belangrijkste is dat er goed samengewerkt word, flink agressief aangevallen word en dat alle rollen in een team/squad bezet zijn
Maar ik heb altijd dat tegenstander mij veel sneller dood heeft, terwijl ik miss wel eerder begin te schieten en 1000 hitmarkers heb.. Ook vind ik soms heel weinig tegenstanders of ze zitten alleen maar in tanks/helicopters. En bijv. een uav uit de lucht schieten is soms nog lastig alleen met een sniper lukt dat goed. Dat soort dingen
Beweeg je misschien teveel als je schiet? BFBC is geen Call of Duty. Een stilstaande of zittende speler is accurater dan een rennende speler. Dus neem echt even de tijd om te mikken. En bij verreweg de meeste wapens loont het om met kleine bursts te schieten. Dus leer zsm een beetje bursten om je accuracy hoog te houden. Helicopters kunnen lastig zijn maar Tanks zijn gratis punten. Zorg dat ze gespot blijven en neem de tijd om achter ze te komen en er 2 C4tjes op te plakken. Dat je die UAV met normale wapens niet neer krijgt doet me wel vermoeden dat je inderdaad te gehaast bent en teveel beweegt. Als je stil zit en rustig mikt kun je zelfs met een pistol op grote afstand nog wel een UAV neer krijgen. Neem meer tijd om te mikken en sproei niet teveel maar probeer te bursten
Echt irritant dat ik dit spel op één of andere vremde manier ben kwijt geraakt... nu maar wachten tot BF3
Hoe kan je eigenlijk normaal schieten met een UAV Hele domme vraag, maar ik moest hem gewoon stellen. Ik kan namelijk alleen maar rockets achtig iets afvuren..
Pff ben ik net lvl 14 ofzo met bijna heel m'n assault class unlocked wordt ik van de ea server gegooit, wil ik net weer online gaan is alles gereset?! Kut EA wat doe ik hier aan?
Haha luuk sukkeltje, wanneer kom je weer dan? Kan ik je weer ownen op fifa zoals altijd @NanoZ; xbox opnieuw aangedaan etc. helpt allemaal niet. Ben nu begonnen waar ik weer lvl 1 ben
GVD ik heb hetzelfde, heb vanochtend nog gespeeld. Wil ik half uurtje geleden weer ff spelen blijkt mijn rank en alle wapens gereset te zijn.
WTF zet ook net mijn Xbox aan bij mij is ook alles gereset zelfs de dogtags echt alles is gereset hulde aan EA