hummzzz vaag hier staan ze nog wel goed http://bfbcs.com/stats_360/TrueDeadEyeNL edit:nevermind klopt ook niet helemaal heb nl. nog een hoop achievements gehaald die de stat site ook niet aangeeeft
Nee hij is autistisch dus... Dus iedereen ze stats zijn gereset, oke dan heb ik nog kans dat ze terugkomen. En anders boeie begin ik weer overnieuw was toch net begonnen alleen zou wel jammer zijn want dat een na laatste wapen bij assault was echt chill.
Haha ik ga volgende week vrijdag weg, en kom 21 aug weer. Dus je hebt geluk. Oneeee dubbelpost wat errug
ik heb gister nog gespeeld en had nergens last van , gewoon nog steeds hetzelfde level met dezelfde wapens e.d.
Gisteravond een paar potjes gedaan, twee vrienden in de squad en party. Squad rush en dat ging echt heel nice, er was goed teamwork, ook de mensen die we niet konden horen uit ons team werkten goed mee, het was echt spannend en op het laatste moment verloor te vijand ook nog, dat is echt heerlijk. Ze waren zo dichtbij om een punt op te blazen maar wij hadden hun net even wat eerder verslagen.
Battlefield is voor mij Conquest. Maar af en toe een potje Rush voor de afwisseling kan best leuk zijn
Conquest. Rush vind ik helemaal niks. Ook kun je rush beter met een team spelen en in conquest kun je vaak alleen nog iets uitrichten.