Ik denk zelf Rush, wanneer een punt kapot is dan is het ook echt weg, en je strijd dan om de overige punten te slopen met je team. Bij Conquest is het een beetje heen en weer..je verovert iets maar de vijand kan het ook weer terugkrijgen. Kweenie...heb zelf meer voldoening in Rush. Maar misschien spelen wij Conquest niet op de juiste manier.
Conquest kan wat sneller uit balans zijn. 1 team wat snel alles pakt omdat ze met meer beginnen en de tegenstander meteen de spawn in drukken. Dat is wel een nadeel. Maar daar staat weer tegen over met 2 gebalanceerde teams het echt een heel mooi getouwtrek kan worden om het bepalende punt. Je bent ook wat vrijer in je tactiek, vooral op de mappen met 4 punten die bezet moeten blijven. Je kan zomaar ergens voor een overmacht zorgen of met een minderheid een punt overnemen waardoor ineens het hele spel kantelt.
Ja precies,dat is ook wel zo. Ik moet alleen wel zeggen dat de fun gauw weg kan zijn in beide modes wanneer sommige mensen besluiten om alleen maar te gaan lopen snipen van uit hun holletje. Ik heb echt een gruwelijke pesthekel aan snipers wat dat betreft. En wat ook het bloed onder mijn nagels vandaan kan krijgen is als ik net ben dood gegaan, opnieuw spawn en gelijk weer iemand mij doodschiet...grrrrrr.
IMO kom ik in rush veel meer snipers tegen. Of ze zitten als defender in de basis of als attacker kijkend naar de basis.
Ik ben een rush only kind of guy. Alleen als ik per se een heli en/of tank wil besturen dan ga ik voor Conquest -> Heavy metal Rush heeft toch wat meer structuur en voorspelbaarheid. Vind ik toch fijner spelen als conquest.
Holy Shit, vandaag een 4tal uurtjes Vietnam gespeeld en in totaal 3 piloten uit een Huey gesnipet met de M40 en twee aan het machinegeweer! Vroeger had ik al een paar keer als de Huey nog op de grond stond of al sprayend met de M60 ofzo, maar dat is niet echt speciaal . Voor zo momenten speel je het toch hoor.
True, true. Wat ik ook heel tof vind is als je aan het snipen bent en op eens bestuit om te gaan noscopen en dat ook nog goed lukt en je er een killstreakje mee haalt, dat is echt awsome.
Ligt het aan mij of kan je NIET online nu met BFBC2? Ik kom er niet in, de melding Failed to connect to EA online krijg ik. Meerdere keren geprobeerd en ook met NFS wat ook van EA is en ook daar kom ik niet online. Ik heb mijn router laten testen en alle poorten staan open. Ander spel kan ik wel mee gewoon online maar dit zuigt flink aangezien ik net ff flink zin in BC2 had.... WTF ook echt net na ik deze post plaats kan ik weer online
Een kleine schop. Zijn er nog actieve BC2 mensen hier die ik toe kan voegen? Ik ben (nog) geen pro haha, maar ik zoek wel gezellige mensen die in mijn supersquad willen chillen.
misschien is het onderhoud... heb je trouwens die vietnam dlc al gedownload? Dat moet je ook doen anders kan je niet online.. (je hoeft hem nog niet te kopen, je moet hem alleen downloaden
Dit probleem heb ik behoorlijk lang gehad, dit was omdat me email niet op 18 stond. Misschien is dit bij jou ook het probleem want ik had het inderdaad alleen met EA games al het andere kon ik gewoon online spelen.