op de ps3 werkt t wel gewoon. wat ik wel kut vind is de bug dat je ineens je wapens kwijt ben (behalve de begin wapens) iemand waar dit aan ligt ?? ik d8 eerst dat dit ligt omdat je dan op exit game drukt of uit de game word geband. maar blijkbaar is dit een fout van EA.
Volgens mij is dit gewoon een bug in de game. Ik neem aan dat je bedoelt dat je dan weer level 1 bent met alle startwapens? Erg slecht en irritant, maar na een tijdje zouden alle unlocks weer moeten verschijnen en ben je weer gewoon het level die je was. Al kun je voor de zekerheid beter even wachten tot ze weer verschijnen (even naar dashboard gaan en dan opnieuw naar de game gaan) Dit soort dingen hadden ze allang moeten fixen eigenlijk maar goed, het is geen permanente reset volgens mij.
Nee is gewoon dat de statserver even offline is of dat daar een fout zit. In CoD4 heb ik wel ooit een reset van 48uur spelen gekregen. Was ik ineens 2 prestiges lager weer. Schijnbaar had ik toen niet moeten spelen en de console opnieuw moeten opstarten waar na het spelen was het dus permanent...
Serieus de beste game die ik ooit heb gespeeld. Vooral de verbluffende Port Valdez demo. Geloof wel 30 uur gespeeld dat Dus even back into memory lane met de onderstaande Port Valdez demo video. Zou er ooit een BFBC3 komen?
Geweldige game! Zeer veel mee vermaakt een aantal jaar geleden. Vergeet ook de Vietnam uitbreiding niet. DIe was echt heel tof!
Speel m heel af en toe nog maar ik ben echt zo bagger geworden in deze game . Draaien ook nog maar 3 Vietnam servers op PC, best jammer.