1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Nerrion, 12 jan 2011.

1. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn nat is open en gisteren ook een aantal potjes gehad waar er erg weinig inzaten.

2. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Gister ook last van:) ach boeie, misschien zijn ze wel bezig het probleem aan te pakken en is alles binnen kort in orde?! trouwens als je een game zoekt doen jullie dan:

Rush
    Any
    Off

?\o/

3. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek sinds de glitch op conquest - operation hastings - hardcore

4. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm, net mijn eerst poyje gespeeld waar de lobby niet vol van was. 6 tegen 6 en dan is de lol er snel af :)

5. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kwam gister in een potje 1 - 2 :mad:

Normaal gesproken loopt die dan wel vol maar helaas.. deze keer niet.

6. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
    402
    Doe ik meestal ook ja. Rush vind ik veruit de leukste game mode, en hardcore heeft me nooit echt aangesproken. Het speelt sowieso echt crap zonder een HUD imo.

7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik doe ook altijd Rush - Any - Off. Gewoon het leukste imo.

8. iveL

iveL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal vol :)

9. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel logisch dat het niet in HC zit , anders zie je alsnog waar bijvoorbeeld een sniper zit.

10. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    En terecht, stelletje smerige campers:9

11. Fox40

Fox40 NewXboxPlayer

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor het antwoorden op mijn vraag gisteren, heb vanmiddag bij het omruilen van m'n headset (defect) maar direct de game voor €30 meegenomen. Campain is erg leuk alleen mis ik de multiplayer een beetje, er zijn erg weinig mensen en de maps zijn erg groot???

12. Tripletth

Leuk Bevonden:
    402
    Nou max, barst maar los.:9

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Mijn eerste potje Vietnam. 13-5. :9

Dit zonde te campen. Ik zat op een map waar de hele zooi al in de fik stond. Mooie map opzich, maar blijf de game niet geschikt voor voertuigen vinden.

Ik denk trouwens ook niet dat ik bovenstaande score snel weer zal halen. :+

14. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Hill 137 is ook niet echt geschikt voor voertuigen inderdaad, misschien wel even leuk om de eerste basis te spammen met PBR en de bij de tweede basis is de tank nog wel effectief bij de bunker.

Maar dat is imo ook wel leuk, zo'n Hill 137, een map waar het dus vooral om infantery draait. Vooral de laatste basis zorgt voor gave gevechten!

15. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Heb steeds lege lobby's iedereen zegt dat het een connectie probleem is.

Dat is wel een beetje vreemd als ik met geen één andere game problemen heb...

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dit doe ik ook wel soms hoor 8)

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ik heb nergens last van en met onze verbinding is meer mis dan goed is. Ik kom, als de verbinding niet wegvalt van ons internet, gewoon in elke lobby die ik wil. Heel vreemd, maar heb nergens geen problemen.

@ AntraXxX: Ik bedoelde vooral de hele game. Er zijn aardig wat maps die niet geschikt zijn voor tanks en andere voertuigen. Ik hoop dan ook dat er nog meer maps komen die geschikt zijn voor tanks, zoals in BC I. In BC III moeten ze ook gewoon een shitload aan lekkere tankmaps doen. Ik zou het helemaal vet vinden als we een ultieme tankbattlemode konden krijgen. Lekker met tanks van grote afstand op elkaar knallen en hopen dat je er eentje raakt. Ook een Hardcore tankmode met een instant kill als je geraakt word. :9

18. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    @ Yellow 13, welke maps bedoel je dan? Van Vietnam of normaal BC2?

19. Fox40

Fox40 NewXboxPlayer

Leuk Bevonden:
    0
    Excuses voor mijn topic vanmiddag jongens, ik neem mijn woorden terug. Deze avond heerlijk gegamed met o.a 6v6, 7v7 en ik dacht zelfs een keer 9v9. Was echt fantastisch leuk, wel paar keer weer een redelijk lege lobby gehad maar die ben ik geleaved. Veel leukere game play dan Black Ops en kwa squads is het een mooie samenwerking.

20. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Spam spotten bestaat niet, want er zit een delay ingebouwd. Ik vind het omgekeerde juist irritant, wanneer niemand zit te spotten, wanneer jij dan iemand spot zie je meteen 5 mensen erop af gaan, gvd denk zelf eens na dan, ik snap die mensen niet.. Het is bij mij nu wel aangeleerd dat wanneer ik iemand zie ik automatisch tijdens het schieten de back button in druk, in het begin ff wennen, maar later is het ideaal, zodra je iemand ziet is ie de lul..

Deel Deze Pagina