Mmm, nog steeds server problemen. Meerdere klachten op forums over: - Geen stats, soms wel drie keer restarten voordat die server ze eindelijk eens ophaalt. - Matchmaking werkt niet goed: lobby's worden niet vol gematched. - Connectie problemen: no games available terwijl er 30.000 players online zijn. Zo te zien een typical day at EA games. Doet me terugdenken aan de goeie oude tijd in Battlefield 2: modern combat.
Ik als nieuwkomer schrok me al kapot; wat een kut game! Maargoed, het zijn dus tijdelijke problemen neem ik aan en dit was voorheen niet zo? \o/
Sommigen hebben er supervaak last van en anderen niet of bijna nooit. Ikzelf heb er zowat nooit last van, dus ik speel altijd wel met 10 vs 10 gelukkig. Gewoon genieten als nieuwkomer, maar dat zal wel goedkomen met de beste MP op de 360 hehe!
Nope, nog nooit problemen gehad met BFBC2. Alleen de laatste paar dagen is het echt een ramp af en toe.
Zo vanavond ook BFBC 2 gespeeld en had ook wat problemen. Lobby zat meestal wel redelijk vol en dat was op zich het probleem niet zo. Van de hierboven genoemde stats had ik wel last. Hele avond werden deze niet geüpdatet m.u.v. de leaderboards, waar wel de juiste gegevens stonden. Verder had ik in het begin, dat ik geen match kon vinden, na mijn cache geleegd te hebben, was dit verholpen. Ik betwijfel dus of dat zozeer aan EA lag.
zojuist nog even gespeeld en geen ene x volle lobby , ik heb zelfs 2 vs 1 een tijdje moeten spelen ... en kon alleen Vietnam spelen want de normale BC 2 had server connectie probs
Ik heb een update voor de game ontvangen. En ik heb mijn cache geleegd, maa weinig verandering. Hebben jullie ookeen update gekregen bij het opstarten vd game? thnx,
Half, wanneer je iemand spot en hem daarna niet ziet verdwijnt het driehoekje veel sneller dan wanneer je hem aan blijft kijken.
Hoe laat speelt iedereen die geen problemen heeft met volle lobbies eigenlijk? Vannacht lang in dezelfde lobbies gezeten en het werd zelden meer dan 4v4.
als je je cache leegt dan verwijder je ook meteen alle updates die op je 360 staan. Dus elk spel dat je weer voor het eerst gaat spelen krijg je weer een 'oude' update en geen nieuwe
Ik kon rond 9 uur/half 10 ook geen enkele game joinen. Maat van me kon wel gewoon games spelen, maar die kon ik ook niet joinen.
Heb gisteren na een paar keer zoeken weer even 8v8 en 9v9 gespeeld tot dat mijn maten maar bleven zeuren dat ik een FIFA 11 toernooitje mee deed hehe. Daarna rond 21:15 ook nog in een volle lobby gespeeld, in 1x gevonden trouwens. 8v7 was dat dacht ik, dat is redelijk te bespelen. Is er trouwens een update in planning dat dit gefixed word?
Vandaag een uur of 4 gespeeld denk en eigenlijk alleen maar leuke potjes gehad op onze server. Goede teamplay, geen baseraping, geen gezeik, iedereen snapt de game (op een enkeling na). En eindelijk level 50 . Alle pins en Insignias (op Mortar strike en C4 na) had ik al. Nu alle wapens op platinum! http://www.bfbc2.eu/en/pc/stats/Loonens
Ik heb gisteren een paar volledige rondes rush gespeeld op Oasis in een volle server. Toen ik joinde zaten er maar 8 of 10 man in, maar naarmate de tijd vorderde kwamen er vanzelf meer mensen bij. Soms moet je de server ook de kans geven om vol te raken. Het is uiteraard niet de bedoeling dat de matchmaking op dit moment zo slecht verloopt, maar zie dit als een tussenoplossing. Ik ga er vanuit dat deze server- en matchmakingproblemen vanzelf worden opgelost.