Ohja, vergeten te vermelden . Maar wij kunnen inderdaad eigen servers zoeken op; Map Hardcore EA Server Vol Leeg Punkbuster Password Ranked Plus dat we servers kunnen toevoegen aan onze favorieten, maar dit zal op de consoles ook wel zo zijn.
Hmmm, wij kunnen geloof ik niets toevoegen aan de favorieten en kunnen ook geen lobby's joinen. (helaas, zal wel een vooruitgang zijn) We kunnen wel op Hardcore, game mode en map zoeken..
Hmm, kon vanmiddag geen game vinden met Rush, any en no als instellingen. Zowel bij gewone multiplayer, als met Vietnam... Had ik nog nooit meegemaakt...
Hmm.. Eerste potje kwam ik in een lobby van 6 vs 6, maar binnen 5 minuten was dat 10 v 10. Geen problemen hier.
Wtf.. hoe slecht is die helikopter wel in Vietnam? Moet je gewoon 2x een lading schieten ofzo op die mannentjes
Heuj, toen ik hier las dat het opgelost leek heb ik direct mijn BFBC2 CD erin gedaan en jahoor, ik speelde in één keer 12v12!
Ja de heli is snel kapot en de raketten richten weinig schade aan helaas. Wat sommige wel doen is de warhead optie gebruiken , die kun je aan de rechterkant selecteren bij je class.