Ik had gisteren echt iets mega vaags. Ik zat in een leeg potje (5 vs 3 ofzo, crapzooi), en toen was ik uit verveling maar huizen op gaan blazen met C4. Op een gegeven moment had ik net een lading opgeblazen, en iets meer dan 5 seconden later kreeg ik ineens een Destroy Vehicle en een kill met die C4, terwijl er in de wijde omgeving geen vehicles te bekennen waren...
Ja maar dan klopt het nog niet, want er zat echt minstens 5 seconden tussen de knal en de kill, en zover ik weet was er nergens bij dat huis een quad in de buurt. Het was trouwens op Acatama Desert, eerste base als defence.
Ja maar dan zou het destruction 2.0 zijn. Misschien was het gewoon een verdwaald pakketje C4 wat ik al veel eerder had neergelegd, waar toevallig net op werd geschoten toen er iets overheen reed. Lijkt me de enige logische verklaring.
Er is geen logische verklaring voor volgens mij , ik loop ook wel eens dom rond zonder dat ik wat doe en dan krijg ik ineens kills , en dan niet van mijnen of iets dergelijks..
gister ff gespeeld met de sensivity bar helemaal vol... Dat ben ik dus niet gewend haha beweegt zo snel heen en weer dat ik steeds mis schiet lol Of is het beter stukje op te schuiven ipv gelijk de bar zo hoog leggen?
Weet je wat mij opviel aan die lege lobby's? Steeds als ik in een leeg potje zat, was het binnen 5 minuten wel weer rond de 10v10, maar dan was het zo na 10 minuten weer 5 vs 5. Het hele probleem zijn volgens mij niet de servers, maar gewoon het feit dat iedereen constant leaved...
k vond het beter toen ze probs met de servers hadden nu heb je steeds van die zielige gasten die je gaan killen omdat ze perse in de chopper moeten en het zielige is ze kunnen niet eens vliegen
Haha ja dat is erg ja Bij het vorige deel deden ze dat altijd als je in die grote gun ging zitten. Maar bij core kun je elkaar nu toch niet meer kniven?
Alleeen smiddags/begin van de avond. Ik gooide een granaat naar iemand die belande op zijn rug terwijl die niks doorhad pas toen die afging..