1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Nerrion, 12 jan 2011.

  1. HArdSoul

    HArdSoul GAMER4LIFE...

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    Battlefield 3 Fall 2011
     
  2. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Battlefield 3 Fall 2011


    :+
     
  3. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Die ga ik zeker kopen :D
     
  4. Forty

    Forty Guest

    Iemand hier die Squad TDM wil doen?
    geen vietnam..
    add me:
    xForty
     
  5. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Komen jullie er ook niet meer in online?! Werd net uit een potje gegooid plots en nu staan ook al mijn stats weer op nul. Zal wel onderhoud zijn...
     
  6. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Vandaag eindelijk al mn vietnam weaps op silver medals, nu voor goud... @ hierboven, klopt bijna iedereen was ff gereset, vond het wel leuk eigenlijk, leek beetje op toen de game net uit was :)
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Was wel een leuke klus vond ik, al die Vietnam wapens op Gold krijgen. Wat ik wel deed is eerst bijvoorbeeld Engineer klasse helemaal op gold en dan Assault helemaal gold etc.

    Niet altijd zo gewerkt natuurlijk want ligt ook een beetje aan de situatie, maar die manier vond ik wel fijn omdat je dan langer met 1 klasse speelt, die je normaal misschien minder speelt.
     
  8. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Waar je normaal gesproken blij bent dat elke wapen zn eigen feel heeft is dat hier juist een nadeel, je moet steeds wennen en als je eenmaal gewend bent ga je door naar de volgende :)
     
  9. HArdSoul

    HArdSoul GAMER4LIFE...

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    De servers van de Xbox 360-versie van Battlefield: Bad Company 2 zijn morgen tussen acht uur 's ochtends en drie uur 's middags offline wegens onderhoud. Dat heeft Electronic Arts bevestigd. Vorige week donderdag heeft de PlayStation 3-versie een soortgelijk onderhoud gehad.
    Dit is de tweede fase van de herstructurering van de statistieken. Deze aanpassing wordt apart voor de Xbox 360-versie gedaan. We houden prestaties voor en na de ingreep bij.

    Uitgever EA waarschuwt voor problemen kort nadat de game weer online speelbaar is. EA verwacht kleine problemen met de statistieken nadat de server weer werkt en wanneer spelers tegelijkertijd online komen. Dit effect zal binnen twee uur na de downtime verdwijnen, verwacht EA.

    (bron: insidegamer)
     
  10. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Jammer... Vanavond pas BC2 dus :)
     
  11. TopRowhide

    TopRowhide Careless.

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    28
    Word vietnam beetje goed online gespeeld?
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
  13. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Beide worden gewoon veel gespeeld. Vanmiddag twee uur gespeeld, met een squad met totaal onbekende mensen. Toch hebben we heel erg goed samengewerkt. Heel tof!
     
  14. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Uit mn vriendenlijst speelt niemand vietnam meer, alleen nog maar de normale versie
     
  15. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet eerlijk bekennen dat ik de normale ook meer speel hoor...
     
  16. kreatif

    kreatif Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Een vraagje,
    Moet je de BF BC2 vietnam update geinstalleerd hebben om online te kunnen spelen?
    Want op het moment kan ik geen game joinen.
    Na het zoeken van een game, krijg ik dat die niks kan vinden.
     
  17. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Ja, moet je downloaden.
     
  18. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Iemand tips met hoe om te gaan met de SVP sniper rifle in Vietnam? Ik ben bezig al mn weaps op gold te krijgen voor de achievement maar ik vind het zo'n kut wapen, ik moet mensen 3-5 keer raken voordat ze doodgaan, vooral met de kleine maps van vietnam is het moeilijk te snipen zonder dat je zelf geniped wordt door een assault wapen.

    Dus, wel of geen scope? Gebruik je het meer tijdens aanvallen of defenden of blijf je op 1 plek staan snipen? Ik speel alleen Rush en heb een hekel aan snipen, dus de laatste medals zijn een pain in the ass..
     
  19. Forty

    Forty Guest

    Is dat die met die silencer?
    zoja,
    Je moet hem als stealth wapen gebruiken, neem een 4x scope en ga sluip achter e vijand zo kan je voertuigen saboteren met c4 en mensen makkelijk doodmaken.
    Stealth is best tof in dit spel.
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Die is makkelijk joh. gewoon headshotjes schieten.
     

Deel Deze Pagina