1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik nu veel de m60 met een unlock waardoor je stabieler kan schieten over elke afstand.
    Echt een heel fijn wapen :)

2. kimone66

kimone66 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    liggen de servers er weer uit,kan niet connecten

3. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had de laatste dagen in het begin van de middag ook steeds problemen.
    Als je quick match doet moet er staan ''updating'' zo niet dan doet die het niet.

:mad:

4. Ninto

Ninto Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Servers down...

5. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben anders gewoon aan het spelen...

6. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    ik speel nui ook gewoon me eerste uurtje zit er bijna op en goed bevallen\o/.

Ik had alleen een vraagje ik speel nu Recon maar ik schiet voormijn gevoel vaak in iemands hoofd/borst maar dan is die niet in 1 schot dood. Heeft iemand tips hiervoor?

7. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja eerst spotten en dan net boven het hoofd richten :)

8. MonkeyBrainsNL

MonkeyBrainsNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    EA servers are currently down stopping login to a number of EA games. EA is investigating and will be back online as soon as possible.. Again.. and again.. Word er zo moe van..

9. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op hardcore mode spelen...

10. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is echt gewoon niet te doen, élke dag is er tot nu toe een tijd geweest dat de EA servers down waren.
    Ik zat net zelfs in een potje, waar 2 van de 4 mensen uit onze squad eruit gekicked werden en niet meer konden connecten.. De andere konden gewoon doorspelen!

Is hier niet een soort officieel ding van te maken ofzo? Dat ze je 60eu laten betalen voor een game die vervolgens níet online gespeeld kan worden?

11. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook niet echt netjes.
    Ik betaal voor het spel+xboxlive en dan mag je toch wel wat verwachten.

Ik word soms ook gewoon gekicked en kan dan niet meer connecten :mad:
    Gelukkig heb ik dan nog de singleplayer maar echt gelukkig word je er niet van.

12. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    kan je een game hierom niet terug brengen naar de winkel? als we dit nou allemaal doen, dan voelen ze het wel. Of naar kassa een brief schrijven. Vergoeding van 5 euro per dag. Kans van slagen?

13. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Of je gewoon erbij neerleggen dat wanneer miljoenen gebruikers tegelijk online spelen veel bandbreedte gebruiken. En dat mensen menselijk zijn. K snap al dat geklaag nooit zo, ja het is kut, maar niet meer dan dat..

14. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Of je erbij neerleggen dat EA miljoenen aan een spel als dit verdient. Het spel uitgeeft en daarna tegen de users zegt; Fuck jullie 'we doen ons best om het op te lossen'. Ze moeten gewoon zorgen dat dit niet gebeurt, geef anders die baas van EA maar een miljoentje minder om wat betere/meer servers neer te pleuren.

15. MonkeyBrainsNL

MonkeyBrainsNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    We wachten maar weer gewoon af.. Terwijl sommige in mijn FL wel gewoon spelen.. strange..

16. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Nou je betaald ergens voor dan moet je dat ook krijgen. Ze moeten rekening houden met het feit dat er veel mensen zijn en gewoon de zaken op orde hebben.

Als je naar een klerenmaker gaat om een pak te laten maken. Je betaald, en een week later krijg je je pak geleverd. Pijp 20 cm te kort, jasje te ver ingenomen. Reden van de kleremaker. Tja veel klanten deze week niet genoeg stof voor iedereen, dus dan maar verdelen onder alle klanten. Gelukkig voor jou geen probleem.

17. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Als De Free Record SHop een spel verkoopt waar 1 miljoen mensen op afkomen die allemaal door dezelfde deur moeten, ga je dan ook verwachten dat ze 1 miljoen deuren laten installeren? Het zijn gewoon start up probleempjes die zich wel vaker voordoen bij een populaire game de eerste week...

18. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Gaat nergens over, ik hoef toch niet betalen om naar binnen te gaan? Een vergelijking van niets!

Startup?!?!? dit probleem heeft EA met alle titels de afgelopen 10 jaar. Ze leren het gewoon nooit. Met COD:MW2 waren er niet of nauwelijks problemen. Dus dit soort praktijken hoeft totaal niet. Zeker als je bedenkt dat COD:MW2 veel meer spelers de eerste dagen had dan BFBC2.

19. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat je niet kan spelen is ruk maar geen problemen met MW2 ? Dat is ook weer wat overdreven vindt je ook niet?

20. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Niet of nauwelijks (zoals ik schreef), ik heb COD:MW2 vanaf de eerste dag online gespeeld. Met nauwelijks problemen. Bij BFBC2 heb ik elke dag wel problemen, soms zo erg dat ik uren niet kan connecten. En ja voor mij is dat vervelend als ik savonds niet kan connecten. Ik heb maar 4 uur per dag om te gamen, gezien ik niet de hele dag de tijd heb. Werken hoort erbij en andere verplichtingen. En bij COD kan ik me maar weinig problemen herinneren, eigenlijk geen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina