[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    selectief geheugen heet dat. WaW had connection issus, MW2 , BC1, 1943, vrijwel iedere grote release.
    ( En voor de duidelijkheid dat is dus ruk :mad:)
    Maar op het forum hier zitten ook grootmeesters in het overdrijven..

2. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey leuk apenbrein :)

3. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Zoals ik al zeg, ik ervaarde bij COD stukken minder (zelfs geen problemen) dan met BFBC2. Ik persoonlijk vind het schandalig dat ik 5 dagen lang erg veel problemen heb. Zo erg dat ik de game niet eens kan spelen op sommige avonden.

Mag ik dat niet zeggen? Is de waarheid (ik ervaar het en vele met mij) zeggen verboden? Ik snap je probleem niet als ik mijn ervaring deel met de problemen rondom het online spelen.

4. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Hey nou werkt die site weer :)

Vet hoor :) nu nog de stats op de site werkend. \o/

5. MonkeyBrainsNL

MonkeyBrainsNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb liever dat de servers werken..

6. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eensch maargoed dat zal 1 deze dagen toch wel geregeld zijn lijkt me.

7. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Je klaagt over lag en niet werkende servers en komt vervolgens met een verhaal over een kleermakertje, DICE is niet verantwoordelijk voor de servers, maar EA, je hebt voor de game betaald, en niet voor de servers, dus vond het zelf wel een passelijke vergelijking hoor :)

En ja natuurlijk mag je klagen over de servers van EA, maar ik mag je dan toch ook zeurderig vinden?

8. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    862
    Is het echt zo erg op de Xbox? Ik speel op de PS3 en heb alleen de eerste 2 dagen problemen gehad, maar nu werkt alles perfect.

9. Ninto

Ninto Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nee hoor. Toen jullie (PS:cool: zoveel problemen hadden konden wij (360) gewoon spelen. Nu is het eventjes andersom. En van het weekend hier en daar 10 minuutjes down. Nu is het down zodat alles perfect zal lopen... volgens DICE.

EA naait DICE nu eigenlijk gewoon, want DICE wordt heel veel uitgescholden op het internet, terwijl het de servers van EA zijn.

Zeggen dat iedere grote titel dit soort problemen heeft in het begin omdat het niet te verwachten is, is onzin. EA heeft dit keer op keer. FIFA, Battlefield, Burnout, vrijwel alle games van EA hebben dit probleem. En iedere keer het bericht "we verwachtten niet zoveel spelers". Pure onzin natuurlijk. En als ze dat de waarheid is... zijn het een stel amateurs.

10. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Krijg je als recon meer punten voor een headshot als je een super long range headshot maakt?
    Want maakte net een kill headshot en kreeg daarvoor 141 punten!

EDIT
    Ja dus net je krijgt extra punten voor marksman headshot.

Laatst bewerkt: 9 mrt 2010
  11. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Net ff gespeeld in een squad, en de servers werkte gewoon prima hoor :+

12. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    EA weet gewoon dat het na een paar weekjes zichzelf wel oplost omdat dan mensen alweer afhaken. Lekker die ander halve server houden en gewoon wachten totdat een percentage afhaakt, scheelt weer wat stuivers.
    Vind het erg gaar maarja dat is gewoon EA, bij elke game met EA erop kraakt er altijd wat online, en dan vind ik het bij BC2 nog wel heel erg meevallen.

Snipers worden steeds irritanter zeg, speel vaak overdag zonder squad en je bent gewoon de enigste die echt voor de crates gaat meestal. En dan nog dekken die gasten je niet, laat staan spotten.

En willen alle medics ff kappen met constant reviven en verder in een hoekje wachten :+ (en kap met m'n Ace Pins te stelen!) 80 Punten voor een revive, 30 voor disarm, en 100 voor Objective destroy? Mag wel iets minder imo :x

13. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, is marksman bonus. Had laatst iets van 470 marksman bonus met Barret .50

14. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Edit. lama

15. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Maar de servers heb je nodig om online te spelen. En Battlefield is een online topper, dus heb je die servers erg hard nodig. Dit houd in dat de multiplayer van het spel niet goed werkt. Een deel van de game, waarvoor je betaald heb.:cool:

16. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Had laatst een sniper schot op eenflinke afstand door rook heen. Kreeg zo'n 240 punten voor een enkele kill(kill, headshot, marksman shot)

17. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Als je na een bepaalde afstand een headshot maakt krijg je per zoveel foot een extra punt, of iets in die geest.

18. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Als je verder dan honderd meter een kill maakt, krijg je per meter +1 marksman bonus.

bv: Kill van 450 meter. Marksman Bonus van 350.

19. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zat net met een paar van dit forum te game. ging prima geen lag.

net 15-0 met uav. schoot op een huisje dat daarna instorte 4 kills:+

20. Ninto

Ninto Active Member

Leuk Bevonden:
    2

Die is prachtig!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina