1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Zit nu in een game met een paar XBW mensen:)
    Maar het zijn wel zeikballen zeg, je mag niet eens veel praten:+

2. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Net even Dr0kz tegen gekomen, die moet wel een WTF moment hebben gehad toen hij zag wat wij telkens aan het doen waren:+

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    Haha, vanavond even met 2 vrienden van me in een squad, bijna elk potje waren we wel beste squad :+

4. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Een mic zou ook gewon 18+ moeten worden. Al die krijsende pest kinderen die hun klep niet kunnen houden en maar blijven schreeuwen.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hehe welkom op XBL. Bij CoD stoorde ik mij daar enorm aan. Gelukkig kon je daar makkelijker muten :)

6. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Gelukkig heb je daar alleen last van in een party, want in de game hoor ik geen ene hond praten.

7. Munnie

Munnie Guest

Heb vanavond battlefield bad company 2 gekocht, en ik vraag me dus af hoe je teammates kan muten..

Laatst bewerkt door een moderator: 10 mrt 2010
  8. Munnie

Munnie Guest

Oja, lijkt me ook wel leuk om met xbw mensen online te gaan. Heb het ook al gedaan met COD. Dus zeg ff wie ik kan inviten.

Laatst bewerkt door een moderator: 11 mrt 2010
  9. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Zit nu net naar de nr 1 te kijken van de leaderboards, we hebben ongeveer hetzelfde aantal kills, maar mijn squad score is 15.470, en zijn squad score is 1.755.050? Anderhalf miljoen score in 1 game? Dat kan gewoon niet in een normale game?!

10. Ninto

Ninto Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Knife 5 Friends Achievement:

Iemand die morgenochtend/morgenmiddag even een friend knife kill willen ruilen? Voeg dan even dD Ninto toe aan je friendslist, dan doen we dat morgen eventjes ;) Anders haal je die achievement natuurlijk nooit....

11. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Je mocht wel praten, maar je praatte echt non-stop, als je met een serieuze shooter bezig bent en iemand praat je de oren van je kop in brabants dialect.. Knappe jongen die zoiets volhoudt zonder er wat van te zeggen :+

Zoals Sand of OTL al opmerkte, mannen kunnen maar 1 ding tegelijk, iemand die constant zit te ouwehoeren lijdt alleen maar af dus :)

12. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Dan ben je pas kansloos, keihard lopen boosten om als eerste rank 50 te halen. Hoeveel tijd hij daar al wel niet aan kwijt is :):

En dan op zn gamercard ook nog opscheppen '8e die 10th prestige haalde bij MW2!'.. :b::cool:

13. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Het verschil tussen in een goede squad zitten of met een stel demente 80+ers is echt gigantisch. Paar keer met wat goede gasten gezeten en dan haal ik echt mega scores omdat je altijd ergens in de buurt kunt spawnen en op elkaar wacht etc.
    Mja met Conquest heb je daar het minst last van iig, bevalt me stukken beter dan rush zover. Gasten gaan veel vaker voor de flag en je hebt je eigen succes veel meer in de hand.

Beetje jammer weer dat de servers weer down zijn, ging net lekker met Ic3dfir3.

Aaah daar kende ik je dus van :+ Dacht al wat is die malloot me druk aan het knifen, heb maar een ammo pakketje neer gepleurt 8)

Toegevoegd! Morgen de hele dag wel weer online.

Ik ga vrijdag middag een week op vakantie dus wel het liefst daarvoor ;)!

Laatst bewerkt: 11 mrt 2010
  14. RvQ

RvQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De boel is weer down, jammer. Dan maar de ibood hunt volgen.

15. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het was weer een trieste dag.....
    Ik werkte vandaag van 15.00uur tot 23.00 uur en laat nou wederom de servers, voor ik moest werken down zijn en daarna ook.
    EA zuigt!!!:mad:

Private matchen werken dan ook niet, of toch wel?

Laatst bewerkt: 11 mrt 2010
  16. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Konden ze teamkilling maar uitzetten in hardcore mode... wordt een beetje gek van die kinderen die je teamkillen omdat zij graag in een helikopter willen vliegen.

Eigenlijk moet het gewoon zoals COD6.. ricochet.

17. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    jawel hoor. boosten is lame. Dan is het niet echt een achievement wel?:lol:

18. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij ligt het zooitje weer plat [noparse](PS:cool:[/noparse]. En ik kan nog steeds niet in de in-game store komen om die maps te unlocken. Maar goed, gelukkig zijn ze bij EA/Dice al vanaf 3 maart actief bezig met het oplossen van het probleem... Het is dat de gameplay zo ontzettend gaaf is, want anders had ik deze serie na BC al links laten liggen.

Word er trouwens ook schijtziek van dat je om de haverklap uit een potje wordt gegooid omdat de verbinding met de server wegvalt.

19. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben vanavond na 8en ook weer online, lijkt me leuk om een keer in een squad te zitten die daadwerkelijk weet hoe de game gespeeld wordt ;)

20. Munnie

Munnie Guest

Hoe kun je mensen muten op Battlefield Bad Company 2 ?!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina