[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ze zijn vanochtend én morgenochtend down, niet tot morgenochtend.

2. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    En ook lekker in het weekend :+ Mja ik ga gelukkig een weekje op vakantie, hopelijk heeft EA z'n shit een beetje op orde tegen die tijd.

3. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop dat het morgenmiddag opgelost is, toch wel belachelijk dat ze zo iets in het weekend plannen. Een normaal mens werkt door de weeks :mad:

4. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hopelijk worden die disconnects daarmee ook opgelost. :) Wel vreemd dat ze zoiets in het weekend uitvoeren. Kwam gisteren een paar spelers tegen in Arica Harbor die in een berg en een muur zaten. :emo: Je kon geen stap verzetten na het spawnen of je was weer dood. Zulke stumpers mogen ze van mij permanent bannen.

5. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    De werkzaamheden worden bij ons dus om 12 uur snachts uitgevoerd, en duren hooguit een paar uur, ken dr wel mee leven dus :)

6. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Werkzaamheden zijn in de US/Canada vanaf 12 uur 's nachts, en hier vanaf 9 uur 's ochtends.

7. kimone66

kimone66 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Iemand enig idee of je ook een local match kan doen offline zodat je de maps wat kan verkennen?

9. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Nu de servers toch down zijn add ik wel even wat mensen mijn gt is: MennoO kijk maar of je wilt accepteren word een beetje gek van die mensen die alleen voor de kills spelen maar niet een keer de game willen winnen|:-

10. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
  11. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Iemand enig idee hoe je "sneller" de M4 en M16 kunt halen? Het gaat een beetje met een slakkengangetje nu met Assault. :+

12. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Jaa idd het levelen bij mij gaat ook echt zo sloom|:- ik weet niet wat ik verkeerd doe heeft iemand tips voor Recon waar je veel xp mee kan halen?

13. SuFFz

SuFFz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon spelen met Medic kit. Wat je dan doet is mensen reviven en medic kits geven dan heb je makkelijk 3000 per potje.

14. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Daar hebben ze niks aan want dan krijg je geen XP voor de andere klasses die ze juist willen levelen!

15. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dacht dat ik dit spel ook zou krijgen, ben dus mooi opgelicht voor 40 euro op marktplaats. Ik ga hem zo toch even in de winkel halen. hoop dat ik die 40 euro via aangifte nog wel terugkrijg. Kan je dan vanmiddag wel online?

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    veel ammokistjes gooien bij je squad

17. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    wat je ook altijd nog kunt proberen (als je bijv. niet zo goed/lekker kunt spelen met een bepaalde klasse vanwege guns of whatnot) is een andere kit van de grond pakken, je punten gaan dan nog steeds naar de klasse die je zelf hebt gekozen ;)

18. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja, dat kan trouwens ook wel ja. Het valt mij gewoon op dat er al mensen zijn van Level 9 die de M16 volop gebruiken. Het ergste is, die gun is nog supersterk ook :eek:

Ach, vanavond kom't het vrouwke hierheen, weinig kans dat ik hem dan nog haal.

19. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel zelf eigenlijk bijna altijd wel assault of engineer, dus ik had de m16 ook erg snel. fijne gun, burst fire met acog scope, erg accuraat.

20. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Engineer en Medic gaan het snelst. Heb ik gisteren wel gemerkt. Tering :+

Maar ik ga nu dus eerst de Assault klasse afmaken. Wil de M4 en M16 :) Niet dat de STG.77 AUG slecht is want dat wapen is best fijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina