[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    OfficialBFBC2: If you can't connect to BFBC2 servers on your Xbox 360 turn your console off and on and try to connect again.
    16 minutes ago via TweetDeck

OfficialBFBC2: The EA Online team is looking into why some Xbox 360 players can not connect to game servers

2. ICON

ICON Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja hij geeft inderdaad niks aan, hij doet het gewoon niet. zal het nog eens proberen.iemand antwoord op die vraag over de twee mappen _ ( mn vraagteken doet t niet meer:{:confused:)

3. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Heb het over dezelfde rifle als in dat filmpje..

4. (T)r@cer

(T)r@cer X-box owner

Leuk Bevonden:
    0
    Vaag, ik heb vanaf 16.15 gewoon weer gespeeld.

5. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Een van de 2 mappen is de nacht map, de andere weet ik niet uit m'n hoofd.. Vind het aantal mappen zelf wel voldoende, je doet toch zo'n half uur per map

6. ICON

ICON Member

Leuk Bevonden:
    0
    en is de verwachting dat er mappen bij komen als dlc? ( hey mn vraagteken doet t weer :D )

7. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    30 maart komen er weer meer bij, zelfde dag als bij MW2

8. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    vandaag ook maar eens sniper geprobeerd. Iemand tips hoe je moet mikken op tegenstanders van veraf? ook krijg ik nooit de bonus voor lange afstands kills

9. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Dr zijn niet echt tips voor, behalve dan dat je van ervaring leert, gewoon een beetje uittesten dus, niet op je punten of k/d ratio letten, gewoon op mannetjes mikken en op je afstand letten, schiet je mis dan aim je te hoog, gaat mannetje niet in 1 keer dood dan aim je te laag, en bij beide gevallen goed op je afstand letten, is de enigste manier om er echt goed in te worden.. (ik zuig ook in snipen momenteel, geef mij maar engineer :) )

10. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe verder weg hoe hoger je moet aimen boven het hoofd.

11. ICON

ICON Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gister die 12x zoom gehaald dat scheelt een stuk. ik gebruik mortieren als ik aanval e nc4 als ik verdedig. vind het geweldig om achter een tank te sluipen en hem op te blazen ga nu zoveel mogelijk van de engineer klasse unlocken. daarna assault en dan medic denk ik

12. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn taktiek is beginnen met engineer en dan meteen mijnen leggen.
    Deze verdwijnen niet! als je daarna weer een andere class neemt.

Dan ga ik meestal verder met medic omdat je hiermee erg veel punten haalt.
    Het ligt natuurlijk wel aan de levels aangezien je weinig aan mijnen hebt in een level zonder voertuigen :9

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Net voor t eerst Squad tdm gedaan, beviel op zich wel goed. Dat zie ik mezelf wel vaker spelen met een vaste squad :)

t gaat allemaal zo lekker doordacht , ik miste dat echt bij MW2. Nu wint niet altijd perse degene met de beste reflexen of de beste verbinding maar eerder degene die t meest sneaky is :+ Al lijkt campen toch ook hier weer een probleem te zijn. In een gamemode zonder objectives ben ik ook snel geneigd om me lekker met de squad in een huis te verschansen ipv de ellende op te gaan zoeken.

14. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    Jeuj, een uitgebreidere sig van BC2 :D

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    cool :) ga hem niet gebruiken maar is wel leuk gedaan

16. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  17. *SEKTOR*

*SEKTOR* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel schopt de kont van modern warfare 2!!! en niet 1 x maar wel 100 x. Als je echt een realistisch oorlogsspel wilt spelen dan moet je bij Battlefield bad company 2 zijn! Ik heb net zo'n level gespeeld waarbij je in een grote woestijn terecht komt. Je kunt in de level lekker rollen met tanks en de boel kapot schieten. Ik zeg mensen voeg me toe op xboxlive zodat we lekker een x kunnen knallen!

SpeedyNL040

mazzel

18. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Sig is alleen veels te groot volgens XBW regels, jammer joh :)

19. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
  20. *SEKTOR*

*SEKTOR* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen weet je wat de beste manier is om de snipers te killen? Nou dat zal ik je vertellen. Pak een tank en ga op een afstandje staan van b.v. een stadje. Druk op A (voor de machinegun op de tank) en zoom in op het stadje. In de meeste gevallen zie je de snipers op de daken liggen. Druk op de schiet knop en het lachen vergaat ze! Je ziet ze bij bosjes naar beneden vallen. Heb het net meegemaakt en ik moet zeggen een fantastische ervaring!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina