1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Favoriete class, recon , check
    Campert , check

    jealous op 18 - 0 inclusief kamperen, lol nee totaal niet :lol:

    En psst, het is recon geen snipert
    Kijk het filmpje in de OP


    "i'm a sniper i'm a sniper, NO YOU ARE NOT"

    Zie ook kwdtje hierboven :)
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2010
  2. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Is goed, zou niet heel lang meer duren denk ik:+
     
  3. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Gisteren in mijn solo SDM had ik ook met dit soort gasten te maken:)

    In SDM vind ik dat het wel kan, het gaat hier tenslotte om de kills en die mag je maken op elke manier die je toepasselijk vind.

    Anyway, ik had een aardig kat-muis spelletje met die gasten. Absoluut was ik winnaar ... door Killcam verraden ze zich toch (al moest ik ff goed zoeken), in HC is het een ander verhaal. Ik was ahw aan het counter-sniperen maar dan met M16+RDS.

    Op een gegeven moment had ik een long range shootout met 3 van die gasten want die spawnden bij elkaar (niet handig:)) ... door te spotten, en dus een rood driehoekje te krijgen, kon ik ze toch afschieten en wegduiken.

    Denk dat die gasten aardig over de rooie waren dat ze op afstand toch nog werden gekilled door een assault (M16) terwijl ze wisten dat ik ergens achter een container zat.

    Kortom, ik ben niet zo bang voor een sniper (hoewel in HC het een ander verhaal is ... niet perse slechter)

    Zelf ben ik toch liever een mid/long range assault. Dat stilzitten is niets voor mij.
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2010
  4. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Campen is niet echt oke, maar ieder zijn stijl. Recon die snipet is lame, run and gun is sprayer etx. Mensen hebben altijd te zeiken. HEERLIJK!!! Gewoon me om leren gaan. Kan je dat niet, ga iets anders spelen.
     
  5. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ahjah kan niet tegen mensen die zeiken en zeker niet als ze niet lezen. Maargoed, zal me wel rustig houden ;)
     
  6. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Betekent dit dat je ons niet meer op de hoogte gaat houden over deze "absolute top scores" inclusief adembenemende plaatjes om je skills kracht bij te zetten??

    Jammer, ik had me er wel op verheugt.
     
  7. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik post 1 keer een score die wel leuk was omdat ik had gecamped. Wat is nou je probleem precies hiermee? Als je overal tegen aan wilt schoppen doe dat dan lekker thuis tegen je ouders!
     
  8. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Niet teveel van aantrekken. Ik vond je plaatje wel leuk. En zoals gezegd, in SDM vind ik het (campen) best wel kunnen. Alleen in RUSH/ATTACK vind ik campers de meest waardeloze gasten
     
  9. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Af en toe zitten jullie wel allemaal te mierenneuken zeg, niet normaal.

    Wat ik eigenlijk hoop is dat ze ook nog de little bird helicopter een keer in de game zetten.
     
  10. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb er niks tegen, je campt er maar een end op los. Iedereen speelt hoe die wilt spelen

    Maar de reacties van mensen die snel op hun pikkie getrapt zijn zijn daarentegen wel amusant

    Dus dank daarvoor ;)
     
  11. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Nou als je doel ik om mensen op de kast te jagen door dat soort reacties te plaatsen moet je toch eens bij jezelf te raden gaan. Daar is een forum zoals deze niet bedoeld neem ik aan.

    Trap lekker thuis tegen dingen aan als je reacties wilt uitlokken. Alvast bedankt! Daarvoor?
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Mja daar heb je natuurlijk weer challenges, killstreaks en titles. Dus iedereen die ze weer makkelijk wil gaat ze op die manier halen...
     
  13. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Je gaf zelf een prachtige voorzet en de helft van de mensen op de vorige pagina kon die niet laten liggen. Schotje voor open doel

    Nu weer ontopic :9
     
  14. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    heb een rare bug. Welke vehicle Spec ik ook kies ik heb altijd die motion sensor om infantry te spotten. Maar ik wil juist die andere specs eens proberen.

    Ik kan momenteel kiezen uit motion sensor, warhead, armor,reload en smoke
     
  15. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm nog niet gehad, zit je niet toevallig bij iemand in een vehicle die Motion sensor aan heeft staan?
    Die telt dan ook mee namelijk
     
  16. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    En je weet zeker dat ie die spec niet pakt? Anders helpt het miss wel als je je Xbox cache verschoont en miss evt ook wel als je BFBC2 op je harddisk zet, dat zou ik zoiezo doen want bevorderd de graphics wel beetje.
     
  17. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt altijd "zo'n rondje" om je tank op de minimap dat is niet de motion sensor spec, lijkt er wel veel op trouwens :p

    Probeer eens de smoke spec en ram op de alt fire knop voor smoke. Doet hij het niet dan kan je zoals Gamersea zegt ff cache clearen. Misschien dat dat helpt
     
  18. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Voor mij wordt echt meer dan de helft van het forum plezier verpest door dat constante gezeur en getrap naar elkaar (niet alleen hier). Heeft dit nou echt puur met deze game te maken? Iedereen schijnt maar beter te willen zijn dan een ander.

    * Iedereen mag de game toch spelen zoals hij/zij dat wilt? Niet dat ik het zo snel zal doen, maar als ik een half uur ergens op een heuvel wil gaan campen dan doe ik dat, puur omdat het kan. Als ik eens ergens een paar minuten zit wordt ik toch snel genoeg weer neergeschoten dankzij de kill cam.

    * Als ik Medic ben en een teamgenooit wil reviven dan ben ik een loser, omdat ik dan goedkoop punten wil scoren volgens de persoon die ik revive aangezien ik volgens hem dan zijn K/D Ratio verpest. Kom op zeg what's next?

    Dat constante gezeur over die K/D Ratio verpest voor veel mensen deze geweldige game heb ik het idee. Het is en blijft een spelletje, niets meer, niets minder. Ik val verder geen mensen aan, het is alleen zo jammer dat de sfeer er zo op achteruit gaat omdat men zich zo druk maakt om cijfertjes.

    Nu ik toch aan posten ben, weet iemand hoeveel Flag defences je moet behalen voor de betreffende pin? Vier stuks was niet voldoende (moest het volgens de beschrijving wel zijn).
     
  19. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk mag je spelen hoe je wilt, dat medic gebeuren is idd onzin. BC gaat niet om k/d dus hoef je je ook niet druk om te maken.
    Maar score posten en nadrukkelijk zeggen dat je campt? dan kan je reacties verwachten... heeft niks met dit forum te maken.

    Sommige pins zijn wat bugged, heb er ook wel een paar gehaald (die je dan ziet staan) maar ze worden niet bij stats toegevoegd. Maakt in principe niet veel uit,die 100puntjes die je daar voor krijgt. :p
     
  20. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Die pins wil ik puur hebben voor het verzamelen :+.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina