1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gnudde

gnudde MGMT

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ga mijn K/D echt niet posten hier, omdat ik nou niet echt goed ben en ik echt casual game. Respect voor de mensen die daar echt mee bezig zijn, ik ga voor de fun.

En ik moet zeggen dat ik voor het eerst sinds lange tijd weer plezier heb met een groep vrienden/NL'ers bij deze game. Ik werd echt moedeloos van dat 10 seconden rondrennen bij MW2 en dan weer een kogel in je nek krijgen..

2. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan wordt het nog een potje spelen en 4 flags defenden.
    Meer kan je niet doen :p (Dice contacten dat die pin bugged is misschien)

@hierboven

K/d maakt hier ook niet uit, als jij als defender 1000 keer dood gaat maakt niet uit(defender heeft geen tickets), als je de Mcoms maar niet laat slopen :p

Laatst bewerkt: 15 mrt 2010
  3. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Bugged is hij zeker. Ik las net al ergens dat je er 6 moet defenden. Ik ga het vanavond gewoon even proberen! Dank voor het meedenken.

4. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Naar mijn idee moet je dan juist niet zeiken. Als ik het expliciet aangeef dat ik dat potje camp. (voor die ene keer). Als ik nou zat te patsen met die score zonder de opmerking, dan had je mogen zeggen dat ik een camper was. Ik ben er 1) niet trots op 2) weet dat ik campte. Misschien verklaart dat de naam CAMPHOER in de naam van het plaatje iets.

Mensen moeten op een forum kunnen zeggen en laten zien wat ze willen. En in een spel spelen hoe ze willen. Het is juist niet nodig om er op te reageren als het niets toevoegt en/of het geflame gaat opleveren. Ik zie geen reden om het te doen, jij misschien wel.

Misschien dat je deze me trouwens even kan vertellen, dan heb ik misschien wel begrip voor het onnodige getrap richting anderen. Alvast bedankt! Daarvoor?

// Ontopic

Die 100 puntjes waar je over hebt telt niet echt mee? Ik weet niet maar meestal heb ik toch 500 tot 1000 punten aan pins. Bijna de helft van me totale score.

5. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Punten tellen wel mee, maar de gene die bugged zijn krijg je niet, dus loop je 100punten mis.

6. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    wat een gezelligheid hier, top :thumbs:

Ontopic: mensen die niet kunnen vliegen in de helicopter proberen hem tog elke keer weer te pakken en het lukt ze ook nog altijd 8) vreselijk irritant.
    op port valdez had ik een keer in een potje (in de demo) 120 kills met de chopper (gunner bij paling) maar in de full game heb ik er nog maar 1 keer 3 min in gezeten en verder 2 keer bij VERSCHRIKKELIJKE noobs...
    laat hem dan staan..:emo:
    meer mensen hier last van ?

7. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Haha, ik ben zo'n n00b. De eerste dag dat ik de game had dacht ik, tof een chopper! Die pak ik! Gevolg? We vlogen achterwaards de map uit en de timer begon af te tellen dat we terug de map in moesten vliegen. Vervolgens een flinke crash. Zal m'n sqad genoot leuk hebben gevonden! :+ In het vervolg laat ik hem maar staan.

Het is jammer dat je in een private match niet alleen de map kan verkennen (minimaal 8 personen). Zo kan ik ook niet leren vliegen.

8. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Iedereen moet het toch kunnen leren?
    Ik ben zelf echt geen ster in helicoptersvliegen maar door te oefenen gaat het nu wel echt veel beter, ik zeg niet dat het fijn voor jullie is maar je zult het toch ergens moeten leren?

9. xCraftySlyFoX

xCraftySlyFoX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of dat ze niet weten hoe ze moeten vliegen, of dat ze met hun eigen racketjes gaan schieten, ipv dat ze de gunner het werk laten doen.

Vanavond weer online boys?

10. Striker NL

Leuk Bevonden:
    6
    zowiezo, squadje van 7 man 8)
    en haal nou eens die mic uit je aars ^^ :9

@Dikoeneke:
    je hóéft het niet te leren...

11. xCraftySlyFoX

xCraftySlyFoX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor jou wel lekkertje:b:

12. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ohh de mic zit daar op het verzoek van Striker? :+

13. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12

In het begin moest iedereen het toch leren?

Laatst bewerkt: 15 mrt 2010
  14. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Ik laat de chopper zelf staan, tenzij ik als attacker bij de defender base iemand van de tegenpartij naar de chopper zie rennen. Zoiets gun ik ze niet en dus crash ik het wel voordat ze er kills mee gaan maken. Dit doe ik alleen als er geen andere attacker in de buurt is.

Ik houd het iig bij land- en watervoertuigen.

15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    Nee hoor, je bent toch niet verplicht de heli in te stappen?

16. deckzwabber

deckzwabber mooi

Leuk Bevonden:
    0
    alleen als een échte noob ga je keihard aan je analogue sticks rukken (lol) wanneer je voor het eerst in een helicopter zit.

Doe gewoon eerst even rustig wat hoogte krijgen, daarna kan je gaan experimenteren.

Mijn grootste ergenis is noob bestuurders van een tank, vooral als je 'm probeert te repareren en de noob chauffeur beslist om keihard de tank in z'n achteruit van een berg af te kieperen zodat je daar alleen staat, zonder dekking.

Zijn er trouwens mensen die gewoon beetje rond willen kutten in squad deathmatch? niet te serieus met supertactics door de mic (dan kijkt mn vriendin zo vreemd naar me) maar gewoon ff chill paar potjes spelen

17. Striker NL

Leuk Bevonden:
    6
    8) zie het voor me haha. herkenbaar :cool:
    maar nee, ik ga wel voor de supertactics, sorry ;)

18. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12

Nee maar als je wel met de helicopter wil spelen, waarom zou iemand je dat verbieden alleen omdat je het niet kan? Je moet het toch ooit is leren?

19. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    Dan niet nee, ik had je verkeerd begrepen :)

20. ICON

ICON Member

Leuk Bevonden:
    0
    zo zit ik er ook precies in! mn vriendin trekt het al niet dat ik sinds dit spel zo veel computer maar met n microfoon op kan ik op de bank slapen denk ik ;)

voeg me maar toe als je wilt (wie dan ook die niet perse met koptelefoon wilt spelen)

icondruten

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina