1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat bedoel ik dus :) Je hebt er dus een aantal bijzitten waar je geen reet aan hebt en hebt dus minder om te kiezen. Niet dat de char daardoor slechter wordt.
     
  2. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    ANTI tank mijnen zijn geweldig als je een tank snel wilt uitschakelen. Je rent er naar toe dropt er 3 en boem.
     
  3. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    en als ze stil staan, en je bent een beeetttjjeee sneaky drop ze dan, en schiet er van een afstand op! werkt ook ;)
     
  4. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en dan een epic fall door de explosie :p Meerdere keren gehad dat ik mezelf mee de lucht in blies 8)
     
  5. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is nou de beste manier om een gebouw kaput te maken? Ik word helemaal gek van die achievement demolition man!

    Elke keer als ik hem volstouw met C4, van plan ben hem dan te planten en dan eruit te gaan (wachten tot zij defusen) lukt het niet.
    Óf teammates rennen naar binnen en planten gelijk, óf iemand schiet ergens en ik suicide door de C4.
    Vaak ook al C4 kills gehad ipv destruction kills..

    Echt té ergelijke achievement!
    Doe je het met mortars, dan blijft er nét 1 hoekje staan en dan schiet een teammate hem kaput... Doe je het met rockets dan duurt het te lang en ook grote kans dat een teammate de kills sneakt.

    Iemand hier die hem al heeft en tips heeft?
    Ik probeer telkens met Sniper, G3, extra veel C4 met extra hoge damage...
     
  6. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik heb hem gehaald door met de granate launcher alle muren van het gebouw weg te schieten en ook nog een paar verbind stukken op de 2e verdieping weg te blazen. Ik speelde als assault, dus dan kan je snel je nates weer aanvullen. Het is echt de grootste k*t achievement die ik ooit tegen ben gekomen.
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2010
  7. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Probleem is dat je nooit zeker weet welke muren nou wél of niet zullen knallen als je er op schiet. Soms blijft er eentje gewoon staan, hoevaak je er ook op knalt.
    Maar zal het wel ff proberen, wel goed idee aangezien je idd bij kunt vullen elke keer. Alleen doet die 40mm granaat niet zoveel damage.
    Meestal doe ik eerst alle hoeken en daarna nog 1-2 tussenstukjes, maar C4 kan je er gewoon 6 op de beneden verdieping knallen. Probleem is dat ik dan meestal suicide heb voordat ik het gebouw uit kan, of neer word geknalt terwijl je wacht of er iemand boven zit.
     
  8. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had gister echt een meesterlijke actie:cool: was engineer met een tracer dart dus ik schoot die tracer dart op iemand zijn rug en wachtte zo een 3 seconden, toen schoot ik de rocket en had een hele squad uitgeroeid8)
     
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ja maar die cirkel zie ik ook als ik een andere spec kies zoals Armor of Warhead. Ik neem aan dat de motion sensor dan niet werkt.
     
  10. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Op welke maps speel je ook met choppers? Ben er nog steeds niks tegengekomen. :{
     
  11. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Valparaiso, Isla Innocentes, Port Valdez, Atacama Desert. (verder kan ik me er even geen meer bedenken).
     
  12. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    De muren binnen in het huis kunnen niet kapot. Het gaat puur om de buitenkant. Het blijft volgens mij ook een gok en er zit geen logica in. Soms stortte een gebouw al in voordat alle muren op de beneden verdieping kapot waren. 8) Volgens mij heeft elk gebouw zoveel % health en als hij daar onder komt stort hij in. Of het precies zo werkt weet ik niet, maar ik krijg wel sterk de indruk.
     
  13. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij die medic zien ik dat healthpackie niet als gadget staan

    maar ken hem wel gewoon droppen ingame hoort dat zo?
     
  14. MonkeyBrainsNL

    MonkeyBrainsNL Active Member

    Berichten:
    614
    Leuk Bevonden:
    0
    ja de eerste gadget die je unlocked zijn de defribilators..
     
  15. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Volgens mij kan niet elk huis instorten. De huisjes met de M-COMS erin kunnen wel kapot en dat was het wel zo'n beetje. Stond laatst met zo'n grote tank te raggen op een klein huisje en die wou maar niet kapot. :'-(
     
  16. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    oke thanks maat :b:
     
  17. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Klopt helemaal. Voornamelijk de huizen met meerdere verdiepingen (zoals in de Atacama Dessert) storten in.
     
  18. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    heb bad company 2 via forum hier en vind jammer dat je niet de maps van vip ook gewoon los kan kopen.
     
  19. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Wat ik erger vind is dat de code account gebonden en niet console gebonden is. EA verwacht nu dat je voor elk persoon in je huishouden die de complete Battlefield ervaring wilt hebben het spel opnieuw aanschaft. Gelukkig heb ik voor een paar centen een code van iemand over kunnen nemen aangezien EA een negatief gehoor gaf op mijn vraag of ik een licentie kon kopen voor mijn vriendin. Als ze nou een beetje bijdehand waren geweest dan hadden ze mij een code bij hun laten kopen, nu wijk ik namelijk nog af naar een site zoals Ebay of Marktplaats.

    Ik vind dit hele VIP gebeuren ergens een hele gevaarlijke ontwikkeling.
     
  20. Bleet

    Bleet MIA

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond EINDELIJK dit spel spelen. Had Bioshock 2 nog niet helemaal rondgespeeld. Heb er zin in :) Dit wordt wel mijn eerste Battlefield ervaring ;) Ben benieuwd. Mochten er mensen willen spelen, voeg me toe.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina