1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Keek net de livestream en hoorde sloober praten. Toch je invite gekregen ? :p
     
  2. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Ja, wel kansloos, 8 tegen 4 :)
     
  3. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Ze zaten me continu te inviten maar was bezig op mw2 :p
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoe kun je die helicopters uit te lucht knallen? Ik heb eens gekeken of kogels hem raken, maar volgens mij is dit alleen in COD zo, toch? Dan heb je nog van die soort kannonen die je kunt gebruikt en hij lijkt ze te locken..maar elke keer als ik schoot wist die heli wel weer de missiles te ontwijken, dus wanneer krijg je die nou eens een keer raak?

    Hoe dan ook, ik betrap mezelf er steeds op dat ik de hele tijd rondren door de maps alsof het team dm is, (puur omdat ik MW2 gewend ben) maar vaak is dat helemaal niet de bedoeling van het spel. Dus ik ga dat even snel afleren, en morgen de handleiding even doorspitten. Ik had een paar keer dat er stond dat ik een pin unlockt had, wat is dat? Hoe dan ook...geweldige game. Ik geniet me kapot op Live, en het vergaat me nog best aardig, terwijl ik slecht...heel slecht in MW2 ben.
     
  5. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Met zo'n laser guided RPG die je met engineer kunt unlocken, en ja als een chopper veel beweegt is het moeilijk om hem op deze manier uit de lucht te schieten, maar hij raakt ook amper wat dan, dus meestal moet je gewoon ff wachten tot ie even stopt. Een mounted gun doet ook wonderen trouwens.

    Heb je deze al gezien?
    [yt]zcZ3wXF3r14[/yt]
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.481
    Leuk Bevonden:
    5.080
    Met de M95 sniper kun je ook de heli's beschadigen, alleen unlock je die sniper pas op het laatst :9

    Heb gisteren de Recon class helemaal geunlocked, nu met medic bezig. Gaat best snel, squad revives is gewoon 80 punten :eek:.

    EDIT: De stats pagina is weer online op de officiële site! Alleen moeten mijn stats nog worden geupdate.
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2010
  7. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja met medic gaat echt super hard!
    Vooral leuk als je zo'n medkit tussen je maten neergooit als ze beschoten worden.
    Soms haal je dikke 400+ punten in 1 keer.

    Wat ik wel heel jammer vind is dat als je iemand killt maar zelf dan ook dood gaat je punten niet meetellen :mad:
    Heel vaak ben ik net dood en dan rijdt er een tank over m'n mijnen heen , die punten kun je op je buik schrijven helaas.

    Die stats pagina is idd belachelijk langzaam met updaten..
     
  8. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    Game is echt kicken

    Beatje voor gemaakt zelfs


    :9
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.481
    Leuk Bevonden:
    5.080
    Hmm, ik heb nu mijn BFBC2 aan mijn veteran lijst toegevoegd, heb nu een 3 bij m'n naam :+, jammer dat ie '43 nog niet pakt.
     
  10. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ben er maar weer mee gestopt voor vandaag... Barst van de lag, vage hitbox foutjes en disconnects. Kies je een bepaalde map, is het potje na drie seconden afgelopen en wordt een andere map geladen. Als je besluit om die dan maar te spelen wordt de verbinding na 2,5 minuut verbroken en eindig je in het hoofdmenu. Punten, awards en een wapen die ik vanochtend heb gehaald in die korte potjes zijn niet verwerkt.
     
  11. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker dan:'-(

    Ik heb dat ook weleens maar de stats worden meestal wel aangepast gelukkig :)
     
  12. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Merk er niks van hoor? Wat Arjan omschrijft. Wat mensen zin om te gamen?

    Secure Lock
     
  13. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox of PS3?
     
  14. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Oh ja, gaat om de PS3 versie. :)
     
  15. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Zou wel PS3 zijn denk ik.
     
  16. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Wordt je iedere pot na 2.5 min eruit gegooit?

    Zo ja dan ligt het aan je modem /router, Had ik ook met de beta (PS3 )
    Je kon met een stopwatch erbij gaan zitten en op de sec zeggen wanneer ie eruit knalt. Wat geklooi aan het modem had geholpen hier.
    Had toen nooit meer disconnects.
     
  17. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Niet altijd, op sommige dagen kan ik gewoon meerdere potjes helemaal uitspelen. De ene keer disconnect ie na 2,5 minuut, maar ook wel eens na 5 of 30 minuten. Heb al verschillende dingen geprobeerd: UPnP aan/uit, statisch/dynamisch ip-adres, DMZ, firewall aan/uit, ander modem, maar niets helpt. Andere online games heb ik btw geen problemen mee, alleen met BC2.
     
  18. PhalanX

    PhalanX Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Op PS3 had ik ook alleen last van 1943 en BC2 beta, die iedere keer na 2min23 eruit knalde.

    Had In het modem het IP van de router in de dmz gezet
    en in de router het IP van de ps3 in de dmz

    voilla, geen disconnects meer

    Veilig is het niet want je zet al je poorten open :p
    Dus al lang weer veranderd hier, ik speel alles wel op de 360 :9
     
  19. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Nou lekker dan!

    Trouwens ook ff ingelogd op de BF heroes site, kreeg 700 gratis battlefunds omdat ik BF BC2 heb! :D
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Gozer, mijn dank is groot voor deze video. In die 8 minuutjes leer je echt van alles bij, en heel veel wist ik niet. Ik ga deze video gelijk doorgeven aan mijn vrienden die straks ook BC2 hebben, dan gaan we echt als team te werk, en ik zie aan die video al hoeveel meer diepgang het heeft dan een COD game, het is gewoon zo.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina