1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik gebruik altijd de tracer gun, schiet een tracer op de heli,pak je bazooka richt op je tracer en tada je raket gaat er automatisch achteraan.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Bruut hoor, echt nice. Ik zag trouwens gisteren meerdere keren straaljagers voorbij komen en die bombardeerden de boel aardig plat. In de video leggen ze niet uit hoe je die krijgt, hoe krijg je die? :)
     
  3. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Niet, dat zijn gewoon leuke effectjes die vaak komen wanneer je de objectives kapot gemaakt hebt. Die kan je niet oproepen ofzo als speler ;)
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wat spelen jullie eigenlijk? Ik alleen maar Hardcore Conquest en alleen maar als recon.
     
  5. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Speel eigenlijk alleen maar Rush. Vind conquest niet zo heel goed werken met 'maar' 24 man.
     
  6. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    heb moeite met aantal pins. Moet nog pin voor 4 voertuigen te slopen en voor 4 kills met auto's. Welke maps zijn daar het beste voor?

    Ook die ene met 4 M-com stations slopen. Zit ik op een goed team ben ik vaak te laat of kom ik niet aan de 4.
    Bij een slecht team wordt ik steeds gedefused als ik in mn eentje mijn bom verdedig
     
  7. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat word ik trouwens schijt ziek van die M60 noobs die hele potjes ergens in de bosjes zitten en lopen te spawnkillen.

    Vooral @ valpariso ofzo is echt niet te harden..
     
  8. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik nooit last van eigenlijk.

    Wel als je bij je squad spawnt zo nu en dan , maar dan laat ik me vaak op de basis spawnen daarna.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wauw, wat een game zeg, fantastisch gewoon. Het 'marken' van vijanden met back button werkt geweldig, sfeer vind ik fantastisch in al die maps. Grafisch verbaas ik me vaak echt, zo mooi is het. Geluid is top, het unlocken van guns zorgt voor echt veel 'blijdschap' . Persoonlijk vind ik dat veel toffer, je hebt gewoon 1 soort gun voor elke klasse en je moet ze verder allemaal unlocken, vind ik zelf beter dan dat je gelijk kunt kiezen tussen allerlei wapens.
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heef marken zin in hardcore? Ik doe het wel en dan zegt hij ook wel iets maar punten krijg je er niet voor...
     
  11. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Die krijg je wel, je ziet het alleen niet. Maar in principe heeft het weinig zin inderdaad aangezien je teammates het toch niet zien.
     
  12. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.481
    Leuk Bevonden:
    5.080
    Haha, ik ging even al m'n dogtags na en ik zag Jorrit010 er tussenstaan :9
     
  13. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Hehe, volgens mij heb ik jou ook een keer geknifed, straks ff checken. Trouwens ook al die achievement ( Et Tu, Brute ofzo) gehaald.
    edit// nee, niet dus :+ Wel 3x Munnie NL :+
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2010
  14. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Die krijg je wel, ik krijg zo vaak punten voor spotten in hardcore even als een spot door een motion censor. En het heeft zoiezo zin voor jezelf. En als iemand dan op de grote map kijkt zie je waar de enemy ong is en dat is zeer handig tegen snipers.
     
  15. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Net een tripel road kill :) vet grappig!
     
  16. Munnie

    Munnie Guest

    Haha, kan best.. in het begin was ik nogal slecht in bfbc2:+

    Oja, hadden meer mensen hier last van een slechte verbinding rond 7 uur? Ik had of lag of de hele multiplayer deed 't niet meer.. Verder nooit last van gehad.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 mrt 2010
  17. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ben gelukkig niet de enige. :+

    Vanavond nog een paar potjes gespeeld, en had geen last meer van lag/disconnects. Helaas was het team weer ruk. Stuk of zes snipers die bezig waren met hun k/d ratio. Volgens mij keken ze ook alleen maar door hun vizier want op een gegeven moment liepen er gewoon vijanden langs/achter/voorbij en ze deden er helemaal niets aan. Verder nog wat medics die in bosjes zaten te campen. De Attackers waren volgens mij bezig om die demolition trophy te halen...één grote spam van UAV, tanks, rpg's en mortar strikes op de huisjes van de m-com stations.

    Ach ja, ondanks dat ik me regelmatig behoorlijk aan 't spel kan ergeren blijft het erg verslavend om te spelen. 8)
     
  18. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    jawel druk opstart dan zie je de map met de gespotte tegenstander in het rood!
     
  19. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Inderdaad, had ik zo snel niet aan gedacht. Zo deed ik het bij MW2 ook altijd, haha. Maar de driehoekjes in je HUD zie je in ieder geval niet. Zou ook wel te makkelijk zijn, aangezien ze met 2 schoten echt wel dood zijn.
     
  20. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Weer lag, niet zo gek wanneer ze me in potjes stoppen met Japanners en Koreanen. :x
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina