1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    nouuuuuuuuu echt hoor..nooit geweten dat deze game zo geweldig leuk zou zijn. En het is waar, als lone wolf spelen is geinig maar alleen maar kills maken en een beetje rondrennen gaat toch best gauw vervelen, helemaal nu ik een paar potjes Rush achter de rug heb met ECHTE teammates, damn dit was echt prachtig teamwork.

    Mooi gezicht ook, het hele team dat door die bossen stormt op het vijandelijke doel af, door de struiken heen en een beetje rondkijken of je vijanden ziet. Nu echt meerdere keren gehad dat ik allemaal vijandjes markeerde met Back en er stond gelijk "spot assist", fantastische feature vind ik dat. Ik gebruik het alleen niet als ik bijvoorbeeld een vijand echt recht voor mijn neus heb, dat is niet nodig, plus het risico dat ik neergemaaid word he ;).

    Paar keer gehad dat ik op een huisje afging waar ik een bom moest plaatsen en een teammate was mij voor, dus ik coverde voor hem..en ja hoor, paar seconden later zie ik een vijandje naar binnen sluipen PAF..zo door zijn kop heen. Geeft echt een goed gevoel, en even later werd ik neergemaaid en toen werd ik ge-revived, ik geniet me echt kapot met deze game, wow. Het is absoluut zo, teamwork in deze game maakt het echt van 'toffe game" naar "magnifieke game" .

    Vooral op de map Valpariso ging het heel erg lekker, prachtige bossen ook en je kunt je goed verstoppen tussen die struiken als het nodig is, ook had ik een paar keer dat mijn assault rifle leeg was en ik moest reloaden en ik had een vijandje al een paar keer goed geraakt..gauw switchen naar de handgun en het werk even finishen, prachtig. Lovely game gek! :thumbs:
     
  2. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet connecten met EA game server?:confused:
     
  3. iveL

    iveL Active Member

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, net kwam er een helikopter over me heen vliegen, ik schiet met m'n snipper... piloot dood! Gaat er een ander mannetje in de cockpit zitten... nog maar eens proberen... en ja hoor! Ook dood! Valt de heli in het water, en der zat nog een mannetje in... die sprong er net uit. En daar zwom ie! Weerloos zonder wapen! Na even gewacht te hebben schoot ik hem toen ook maar dood! Echt geweldig zo'n moment!

    Even een vraagje: Wat is jullie KILL-DEAD RATIO?
     
  4. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
  5. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    1.95 ofzo, weet het niet precies uit me koppie. Vind het belangrijker om te winnen :)
     
  6. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    word zo moe van die c4 spawnkillers, snipers op spawn en dan tanks en andere voegtuigen met c4 beplakken. denk jij na die 12 ellendige seconden te moeten wachten weg te rijden en BOEM.
    snap zowiezo niet waarom het zo fukking lang duurt dat je eindelijk weer spawnt.

    wat ook zo irri is dat je spawnt in een squad en gelijk dood bent. spawn standaard niet meer op een onbekende squad want dat werkt toch niet, vaker dood dan dat het echt profijt heeft.
    dan loop ik maar een stukje meer.

    voor de rest wel leuke game maar winnen van de match hangt echt af of de mensen zin hebben om te winnen inplaats van alleen maar campen of tankhoeren.
    zal wel over paar maanden over zijn als iedereen zijn pins en awards heeft. was in elke battlefield al een probleem in de begin maanden.
    alleen maar spelen voor pins en sjhit.

    had wel gisteren heli met een tow raket neer gehaald. een volle blackhawk:) dat was wel ff lekkerr

    mijn stats.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2010
  7. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Nog peoples die redelijk veel spelen? Enige die ik echt vaak join zijn phalanx zijn party is altijd zwaar mooi om mee te spelen...
    Dus join graag gasten die met meerdere mensen spelen.
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2010
  8. TruthLies

    TruthLies Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle Multiplayer achievements gehaald. \o/
     
  9. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is juist gaaf dat het langer duurt dat je spawnt, het is geen COD. Als je rush speelt en degene die je net killed spawnt meteen 10 meter verderop is het echt een onmogelijke missie voor de aanvallers. En je bent je bewuster dat je dood lang duurt en hinder oplevert, je speelt vaak realistischer.

    Als je spawnt in een squad, dan neem je zelf het risico om midden in het slagveld te spawnen. Je kan overigens ook vragen aan je squad members om even ergens aan de frontlinie een rustig plekje te zoeken zodat jij moeiteloos kan spawnen.
     
  10. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Yep, helemaal mee eens. Alhoewel ik me ook kan ergeren aan beide punten :+

    Die spawntijd is om echt gek van te worden, maar het is goed voor de balans :)
     
  11. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    ben er ook wel mee eens maar soms word je er gewoon moet van:lol:
    en vragen of iemand uit de squad even verstopt online met onbekenden werkt uiteraard niet.
    squad systeem werkt goed als je met bekende speelt.
     
  12. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik kom er ook niet op en een vriend van mij wel. Raar
     
  13. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik ook niet op de PS3... :'-(
     
  14. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Kwam er net wel op [noparse](PS:cool:[/noparse], alleen ontzettend veel lag.

    Zag trouwens ook dat m'n veteran status in-game van 5 naar 9 is gegaan. Dat klopt volgens mij niet helemaal, want op de nieuwe veteran site staat ie op 6. 8)
     
  15. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Gisterenavond rank 22 behaald! Nu gaan we met het echte werk beginnen! :b:
     
  16. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    kom er met pijn en moeite op... maar dit is wel een game om met vrienden te spelen en niet met die mongolen online die denken dat het alleen maar team death match is en die boeien die flaggen of kratten voor geen halve meter!
     
  17. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ben nu m'n rank en unlocks kwijt, terwijl andere spelers in het potje wel met unlocks spelen. 8) BC all over again. Die heb ik op een gegeven moment maar in de kast laten staan omdat er altijd wel iets was dat niet werkte wanneer ik even online wou spelen.
     
  18. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Hmm, ik heb echt nergens last van gelukkig.
    Zojuist 3e sniper geunlocked en godver, wat is die fijn zeg:)
     
  19. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Yeah, die gebruik ik ook altijd! :D SV nog wat!

    Weet iemand wat je aan die laatste sniper hebt? Er staat in de beschrijving goed voor auto's ? en laatst zei ook iemand goed voor helikopters.. maar ik heb meerdere keren geschoten op een helikopter maar volgens mij deed hij niet veel damage..
     
  20. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Das toch de barret?
    Want in films zie ik altijd dat ze op de rotor schieten:+, misschien daar eens proberen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina