1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multiplayer] Battlefield: Bad Company 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door PhalanX, 28 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Nee aangezien ik bijna nooit dood ga O-). Ik kan wel gewoon paar keer laten dood gaan door een camp snipert en dan hem ff pakken :p

2. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Inderdaad... Mijn team hoeft niet te winnen om het spel leuk te maken, als het maar uitdagend is! Ik kan zelf niet zeggen dat ik weg zou gaan in een ronde waar mijn team zwaar aan het ownen is (is soms ook wel leuk he :+) maar ik heb toch liever 2 gelijke teams! Zo heb je ook potjes die makkelijk een half uur kunnen duren :D

Uiteindelijk zijn positieve K/D en W/L ratio's leuke extra's maar het is geen must :)

3. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dat denk ik ook. Toen ik de M1911 nog niet had vrijgespeeld werd ik regelmatig met één of twee schoten gedood ondanks een halve clip ammo in het lijf van de tegenstander.

4. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Klopt wel ja, ik merkte tijdens de demo al dat de stats mijn gamegedrag negatief beinvloedde, dus heb besloten daar met de full game gewoon totaal geen rekening mee te houden.. Als ik voor de top zou gaan was het een ander verhaal, maar ik heb daar de tijd (en de skillz :)) niet voor.

Maar wat ik gisteravond al ff zei, je merkt echt dat het nivo heel erg omhoog is gegaan de laatste tijd, zoals gister moest je echt vechten om te winnen, terwijl ik daarvoor ook een paar potjes speelde waar mijn kont werd geschopt.. Voordeel is dat de potjes spannender kunnen worden, nadeel is dat je nu echt een full squad nodig hebt om te kunnen winnen, ff ffa'en doe ik steeds minder..

5. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    eehh jullie hebben allebei helemaal gelijk :b:

6. Sunblade NL

Sunblade NL Elite Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Mooie thread ga hem mischien zelf ook nog wel halen

7. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Gast wat zit je nou te lullen ?
    Tuurlijk kan je op je KD en vooral op je W/L ratio letten. Wil echt niet zeggen dat je het spel niet begrepen hebt.
    Ik zit altijd in een potje waarvan de teammaten nog niet eens begrijpen dat ze BF aan het doen zijn en niet CODMW...

Heb nu een k/d van 2.74 en die is lager dan de demo maar dat komt niet omdat ik er minder op let, maar omdat ik altijd met mn squad bij een stel kut noobs gedropped word (lees: erin gegooit worden aan het eind van de match aan de losing side...:emo:)
    W/L daarintegen is bij attacker 4.nog iets en als defender 30 (edit: is trouwens 20 geworden omdat ik van 60-2 naar 63-3 ging :mad:) op nog iets, dus je hoeft bij mij niet aan te komen dat als je op je KD let (en daar ook deels voor speelt) het spel niet begrijpt.....

_0/

Laatst bewerkt: 22 mrt 2010
  8. robindeb91

robindeb91 Bier is lekker

Leuk Bevonden:
    0
    jeuh 2 roadkills met een uav :+.

9. Schizo007nl

Schizo007nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is mij dus nog nooit gelukt.. die UAV is enkel tegen iemand aan het aan rijden net zoals een **** hondje tegen een paal ;)

10. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Net met 2 maten squad rush gedaan dat was wel kicken. Beetje metal gear solid achtig wordt het dan, van bosje naar bosje elkaar dekking geven en dan nog zo'n kratje kapot maken.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Damn jij bent goed!!!

12. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Lol, ik zou als ik jou was niet ALLEEN gaan quick macthen want dan is het snel over met die fraaie W/L's

Ik wordt namelijk ook bijna altijd bij een serie n00bs gedropt (tenzij ik bekende JIP), volgens mij iedereen denk ik hetzelfde. Nou een n00b team trek je alleen niet uit de stront hoor, je kan misschien een eind komen maar als de andere kant ook maar een greintje samenwerkt sta je alleen machteloos.

Mijn K/D is nog in orde met 1.4 (zuiver assault kils, geen sniper camp of heli spammen shit) maar mijn W/L is 0.8 of zo. Ik zit er niet zo mee, maar heb soms wel ff een 'good squad' shot nodig als de n00bteam irritaties TE HOOG oplopen:)

13. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Wow echt?
    Bedankt man :)
    Dat is zeker waar, dan heb je zowiezo de helft van de potten een loss 8)

14. EagleScream

EagleScream Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had pas wheel of hazard met uav, dat was echt mazzel, ik zag zon knaapje lopen en ik ging er met volle vaart op af en toen revivde hij iemand voor zich en spawnde net iemand achter hem, boem 3 road kill met uav in 1:p

15. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Haha, toenet met conquest. Ik ging naar de basis van de tegenpartij daar pakte ik die rocket turret, toen heb ik gewoon 10 kills gemaakt, waaronder 5 auto's en gewoon mensen die rond rende, goed mikken en geluk hebben :D

16. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Speel het zelf op de PC.. gaat soms echt bizar goed. Wordt ook met elke spelsessie intenser lijkt het. Had net een potje met 32 kills / 8 deaths, waarvan een stuk of 12 van die kills met knife: echt prachtig om zo'n hele rij dogtags op het eind te zien :D

17. timmit

timmit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gister een 13 killstreak gehaald met alleen maar knifekills op Nelson bay

Was als verdediger achter een groep aanvallers gekomen en kon ze een voor 1 knifen..
    Spawned er een teammate naast me wat doet die prutser.... begint die te schieten(en niets raken).... Dat was gelijk het einde van de sneakky killstreak.. Maar toch wel erg leuk

18. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Gisteren me medic even gemaxed zodat ik de achivo ervoor heb. Wat een saaie class :D prrrt.

Vond ik ook al. :lol:

19. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Lol ja, ergelijk is dat, heb je net een mooi plekje (heb ik ook wel eens bij assault als attacker vlak bij een objective of zo) ... komt RAMBO je 'helpen':)

20. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Of wat dacht je als je zit te snipen, goed verdekt opgesteld. Met een GOL die geen witte sporen in de lucht maakt. Komt er iemand langs je zitten. En dan ook nog eens met een sniper waarvan je de kogels wel ziet. Echt dan heb je het niet begrepen. Wij hebben in onze squad meestal twee recon, en dan gaan we nooit bij elkaar zitten. Meestal schuin voor de ander op een meter of 100. Dan kan je en elkaar dekken, en als je goed sniped heeft niemand je door.

Squad moet goed zijn en elkaar aanvoelen en vullen. Ergerlijk van die loners die voor zichzelf spelen. Ook van die apen die bijna dood zijn, waar je als medic 2 minuten achteraan moet rennen om ze health pack te geven (en ze zien je nog volgen ook, niet stoppen neeeeeeeee :)).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina